Mitä pidätte tästä loma-asunnosta?
Mietitään, lähteäkö katsomaan. Matkaa kotoa parin tunnin verran. Mitä ajatuksia herättää?
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-loma-asunnot/juva/16206728
Kommentit (64)
Mitä tarkoitat ylläpitämisellä? Talo on uusi, joten ei vaadi aikoihin mitään ylläpitokorjauksia. Pihan voi laittaa mielensä mukaan helppohoitoiseksi.
Liian iso, liian kolkko, liian pitkällä. Kauheasti hommaa. Eli ei.
Ei yhtään tyyliseni. Mutta jos miellyttäisi minua niin menisin katsomaan.
Ihan kivan kokoinen tontin pläntti, liikaa puita. Pihalla ei mitään? Ei grillipaikkaa, ei laituria, kivan kokoinen ranta. Sisätilat viimeistelemättöman oloiset kun kaikki on puun väristä. Kyllä rahalla saisi tästä kivan kesäpaikan tai omakotitalon. Iso plussa maalämmöstä ja erillisestä saunarakennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Liian iso, liian kolkko, liian pitkällä. Kauheasti hommaa. Eli ei.
Tarkoitatko, että mökillä yleensä on kauheasti homma vai tässä nimenomaisessa kohteessa? Miksi ajattelet näin? Mitä hommia tuolla on enemmän kun kotona omakotitalossa?
Ei ei ei. Sopii jollekin venäläiselle uusrikkaalle. Tuo täytetty karhu varsinkin on todella naurettava.
Ylellinen, hienot maisemat, kallis. Liikaa puunväriä sisustuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivan kokoinen tontin pläntti, liikaa puita. Pihalla ei mitään? Ei grillipaikkaa, ei laituria, kivan kokoinen ranta. Sisätilat viimeistelemättöman oloiset kun kaikki on puun väristä. Kyllä rahalla saisi tästä kivan kesäpaikan tai omakotitalon. Iso plussa maalämmöstä ja erillisestä saunarakennuksesta.
Keskenhän tämä vielä on. Autotalli, varasto ja laituri puuttuu. Ja tontti pitäisi maisemoida.
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei. Sopii jollekin venäläiselle uusrikkaalle. Tuo täytetty karhu varsinkin on todella naurettava.
Karhu ei varmaan tule talon mukana 😄
Onkohan tässä nyt myyvä henkilö asialla, kun puolustelee niin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ihan mietiskelen, lähtisinkö katsomaan. Ap
Ihana. Kelpais todellakin enkä muuttaisi mitään!
Vierailija kirjoitti:
Ylellinen, hienot maisemat, kallis. Liikaa puunväriä sisustuksessa.
Ja kaikki pintamateriaalit tuntuu olevan tosi eriparia.
Ikkunoista kyllä plussaa , kivasti antavat valoa ja upea maisema.
Nyt on päätetty rahastaa huolella. Puolet liikaa hinnassa. Sisältä kaamea mäntypuuhell. Tehty varmaan alunperin venäläisille, mutta kun ei sieltä kukaan pääse nyt kaupoille, yritetään höynäyttää jotain pk-seudun hintoihin tottunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ihan mietiskelen, lähtisinkö katsomaan. Ap
Mä ehkä kysyisin joltain läheiseltä, enkä pöllöpalstalta.
Liian perinteinen malli. Isot ikkunat ulos luontoon pitäisi olla.
Ei minun makuuni. Liian iso talo ja tontti. Kodikkuus puuttuu mutta jos te itse pidätte siitä niin miksi kysytte muiden mielipidettä?
Liikaa ylläpitämistä. Helpompi mennä hotelliin. Toki jos palvelusväki asuisi tuolla niin ehkä sitten.