Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte tästä loma-asunnosta?

Vierailija
30.06.2021 |

Mietitään, lähteäkö katsomaan. Matkaa kotoa parin tunnin verran. Mitä ajatuksia herättää?
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-loma-asunnot/juva/16206728

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on päätetty rahastaa huolella. Puolet liikaa hinnassa. Sisältä kaamea mäntypuuhell. Tehty varmaan alunperin venäläisille, mutta kun ei sieltä kukaan pääse nyt kaupoille, yritetään höynäyttää jotain pk-seudun hintoihin tottunutta.

Omasta mielestänikin hinta on yläkantissa. Mutta ainahan voi kokeilla onneaan ja tarjota vähemmän. Ap

Vierailija
22/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti paikka, oma rauha plussaa ja oikein hyvä ranta. Paikka on uusi ja sekin on plussaa. Kiva rakennus, tosin sisältä pitäisi maalata. Keskeneräisyys ei haittaisi, voisi laittaa mieleisekseen. Minua mökkielämän velvollisuudet hirvittävät, joten en ihastunut, mutta mökki-ihmiselle olisi varmasti mukava paikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana. Kelpais todellakin enkä muuttaisi mitään!

Tai no kyllä mä ton karhun heivaisin...

Sama

Vierailija
24/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö, sauna ja lattiat rumia! Aika pieni kyl ja liian vähä vessoja, kun pitäs olla vähintää 6.

Vierailija
25/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ap katsomassa, jos kiinnostaa. Sitten tiedät, miltä näyttää ja tuntuu oikeasti.

Omaan makuun liian omakotimainen. Keskeneräisyyttä on, mutta isosta tontista iso plussa.

Vierailija
26/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä täällä kyselisi tuntemattomien mielipiteitä vaan kävisin katsomassa. Teidän silmää sen pitää miellyttää eikä palstalaisten.

Vierailija
27/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontti aivan ihana, itse asiassa täydellinen. Talo pikkuisen liian moderni, tykkään enempi vanhoista taloista

Vierailija
28/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on uusi, niin jotenkin kaikki näyttää vanhanaikaiselta. Tulee 90-luvun vibat. Liian iso, kamala homma siivota. Liian kallis ja liian kaukana. Ei herätä mussa yhtään mielenkiintoa.

Vierailija
29/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juvan ryteikössä,liian pitkä matka. Näyttää työleirille.

Muutama tunti lisää niin lennät välimerelle lomalle,ei työleiriä,itkoita, edulliset hinnat..

Vierailija
30/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo ei sovi omaan tyyliin, keittiön välitila liian levoton, kuten saunan lauteet, talo ei sovi ympäristöönsä. Ehkä liian iso mökiksi. Niemen kärki mökkipaikkana on ihan kiva, omakin mökki on niemen kärjessä. Mutta en ostaisi tätä, joku tuossa vain tökkii, ehkä se on tyyli, tuntuu, että on rakennettu ok-talo mökiksi ja kun sellaisen laittaa sitten keskelle ei-mitään, niin tulee väistämättä hutilaukaus mieleen, että on yrittämällä yritetty luksusta, mutta ei ihan onnistunut. Plussaa siitä että terassilla ei ollut paljua vaan poreamme, mutta kävin myös miettimään että onkohan se kiinnitetty kunnolla, voi nimittäin lähteä helposti pitkäkyntisten matkaan. Täytetty karhu vei kyllä omat ostohalut, vaikka ymmärrän ettei se sinne varmastikaan jää, tai jos jää niin joku voisi haudata hänet pihalle.

31/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan hieno, mutta käytännössä omakotitalo. Itse kaipaan loma-asunnolta mökkimäisyyttä. Omaan makuun liian viimeisen päälle kaikki. Lisäksi omaan makuun ihan liikaa tilaa, noin isossa rakennuksessa tulisi vain tunne siitä, että iso osa rakennuksesta menee ikään kuin hukkaan. Mutta jokainen viihtyy omanlaisessaan loma-asunnossa.  Minä vain olen söpöjen pikkumökkien puolesta liputtava.

Vierailija
32/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno on. Mutta hinta tuohon sijaintiin nähden... Ostimme itse vastaavan, tosin meiltäkin puuttuu vielä autotalli. Sijainti on suuren kaupungin kupeessa. Hinta oli kolmannes tuosta.

Vierailija
33/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkko, steriili, ei ollenkaan viihtyisän ja kotoisan oloinen. Mutta kyllä tuo etätyöpaikaksi kelpaisi.

Vierailija
34/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, nimeäsin villa Björnjägaren (karhunkaataja) ja pistäisin sisustuksen ja pihan uusiksi. Jos olisi rahaa siis. Vaikuttaa olevan tasokas rakennus ja varmaan raitis ilma.

Keittiökalusteet, poreallas möisin huuto.netissä myyjä saisi viedä rumat kalusteensa mukanaan. 

Vierailija
35/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei. Sopii jollekin venäläiselle uusrikkaalle. Tuo täytetty karhu varsinkin on todella naurettava.

Karhu ei varmaan tule talon mukana 😄

Ei, mutta poreamme ja huippumalli tulevat 🤔

Vierailija
36/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kotina vastaava paikka ja työtä oli aivan järjetön määrä, saatika vapaa ajan asunnoksi. Ei ikinä, kulutkin järjettömät, kyllä tulee matkoinen,ylläpitokuluineen hintaa yhdelle mökkireissulle työmäärästä puhumattakaan.

Vierailija
37/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tontissa on puolensa, kivasti niemen nokassa, ei riskiä häiriöistä. Plussaa siitä, että mökki on uusi ja kaikki on uutta. Toisaalta materiaalivalinnat ovat omaan makuun vähän sinne päin, mutta kyllä niiden kanssa voisi elää. Mutta kannattaako sitten maksaa tuota summaa. Kyllä jos tontti ja mökiin uutuus ovat ainoat kriteerit, mutta jos ei etsi vimpan päälle kakkoskotia, niin halvemmallakin saa ihan hyvän tontin ja kelvon mökin. 

Jos joku nyt oikeasti kysyy kannattaako lähteä, niin sen nyt ratkaisee omat mielihalut ja lompakon tilin saldo. 

Vierailija
38/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan tuolla maksetaan tonteista, koska tuommonen tontti, hyvä ranta, niin hinnat on jo korkeat. Omakotitalomainen, mutta ihan jees. Mä veikkaan, että tuo tontti määrittelee paljon hintaa.

Vierailija
39/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ostaa riesaksi tommosia paikkoja? Totuus on että tonnekkin tarvitsis henkilökunnan että siellä oleminen olisi lomaa.

Vierailija
40/64 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian iso, tontti on kuin omakotitalon… ei muistuta loma-asuntoa.. rakennusten välimatka järkyn pitkä…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme