Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 55-vuotias, mutta koen itseni noin 30-vuotiaaksi?

Vierailija
31.03.2023 |

En jotenkin koe itseäni lainkaan sen ikäiseksi kuin mitö oikeasti olen. M55

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tästä pitäis keskustella?

Vierailija
2/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitoit kysymysmerkin toteamuslauseen perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tainnut kokea itseäni oikein koskaan minkään ikäiseksi, siis ydinolemukseltani. Lapsena ehkä koin selvästi olevani lapsi, koska niin usein törmäsi esim. rajoihin mitä saa ja ei saa tehdä koska on lapsi. Mutta aikuisena, en tunne itseäni sisäisesti minkään ikäiseksi. 

Vierailija
4/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ajatus että tunnet itses nuoreksi? 10 vuoden päästä eläkkeelllä.

Vierailija
5/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy säätää laki, joka sallii meidän trans-ikäisten määritellä oma virallinen ikämme! Muu on sortoa ja jotakin fobiaa!

Itse puolestani tunnen olevani jo sen ikäinen, että minut on päästettävä heti eläkkeelle!

Vierailija
6/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida uskoa itsekkään, kun laitoit kysymysmerkin perään.

Vierailija
7/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiseksi tunsit itsesi 30-vuotiaana?

Vierailija
8/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan katsovani aina paljon nuorempia naisia, mutta muistan nopeasti olevani heidän isiensä ikäinen, ei ole harhakuvitelmia ja olen tyytyväinen elämääni. Mieli nuori mutta keho ja kokemustaso kuin vanhalla ukolla.

Vierailija
9/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan katsovani aina paljon nuorempia naisia, mutta muistan nopeasti olevani heidän isiensä ikäinen, ei ole harhakuvitelmia ja olen tyytyväinen elämääni. Mieli nuori mutta keho ja kokemustaso kuin vanhalla ukolla.

Mielihän sen kuitenkin päättää mihin mennään:)

Vierailija
10/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy säätää laki, joka sallii meidän trans-ikäisten määritellä oma virallinen ikämme! Muu on sortoa ja jotakin fobiaa!

Itse puolestani tunnen olevani jo sen ikäinen, että minut on päästettävä heti eläkkeelle!

Miten tämä sinun tai apn kokemus konkreettisesti on? Ap voisi aloittaa sen kuvailun jo aloituksessa.

Vierailija
11/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sen sinun hormoonituotannon voi lopettaa ja kehosi muokata vastaamaan eläkeläistä.

Vierailija
12/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä kuluttaa ja tekee välillä jopa kyyniseksi mustan huumorin harrastajaksi. Ketä helpottaa, ketä ei. Eläkkeellä voi alkaa nuortua mieleltään, kun pitää huolta fyysisestä kunnostaan ja pysyy terveenä. Olen 72 ja mieleltäni täysin eri planeetalta kuin vaikkapa 45-vuotiaana työelämässä. Ihme, että kukaan oikein kestikään minua silloin. Ehkäpä ne kaltaiseni, joita kyllä riitti. 

Vierailija
13/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran vuodessa saat muuttaa ikäsi. Jos kerran KOET noin, se on riittävä syy. 

Vierailija
14/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Jotenkin tuntuu vähän pahalta pyöriä vanhan, 43 vuotiaan naisen kanssa. Jotenkin se on niin vanhan oloinen, vaikka onkin ihan hyvin säilynyt ikäisekseen.

Vähän on semmonen tunne kuin olis äitin kanssa liikenteessä, ja välillä joutuu miettimään että mitähän muut ihmiset meistä oikein ajattelee?

No, kai ikä on vaan sitten se numero.

M54

Vierailija
15/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen itseni hirveän vanhaksi. 

Oikeastaan toivon, että olisin jo vanha ja pian haudassa, suvun naiset vaan ruukaa elää niin pirun pitkään. Pahimmillaan vielä 50 vuotta elinaikaa.

N43

Vierailija
16/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitoit kysymysmerkin toteamuslauseen perään?

Koska olen henkisesti 13-vuotias.

Vierailija
17/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Jotenkin tuntuu vähän pahalta pyöriä vanhan, 43 vuotiaan naisen kanssa. Jotenkin se on niin vanhan oloinen, vaikka onkin ihan hyvin säilynyt ikäisekseen.

Vähän on semmonen tunne kuin olis äitin kanssa liikenteessä, ja välillä joutuu miettimään että mitähän muut ihmiset meistä oikein ajattelee?

No, kai ikä on vaan sitten se numero.

M54

Piti vielä sanoa että on se ihan mukava, ei nalkuta, ja tekee oikein maittavaa ruokaa. Hyvin opetettu heti pienestä pitäen. Että sen takia se korkea ikä ei niin pahasti haittaa.

Että eipä tähän muuta lisättävää.

Vierailija
18/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök!

Taas yksi setämies joka kuvittelee olevansa nuorekas.

Vierailija
19/19 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen olevani iätön. Haluan, ettei minua luokitella mihinkään ikäluokkaan tai syntymävuoteen, josta voisi tehdä tiettyjä oletuksia esim. mielenkiinnonkohteistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi