Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN SAAN TULOSTIMEN TOIMIMAAN?

Vierailija
30.06.2014 |

Pliiis, alkaa aivot hajoamaan ku kuudelta alottanut duunit ja nyt tää yks masiina vaan ilmoittaa virhettä. Epsonin XP-405 ja on ohjelmistoasennukset ja -päivitykset, pitäis olla oletustulostimena ja valittu oletustulostimeksi, mutta miksi tulee silti vain aina "Virhe" eikä edes yritä tulostaa? Näyttää kuin ei sais mitään yhteyttä kone koko tulostimeen..... Ihanaa jos joku osaa auttaa..! Muistan et joskus ennenkin sama ongelma, mutten muista mikä silloin löyty ratkaisuks. :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrota ja kiinnitä kaikki piuhat.

Vierailija
2/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:07"]Irrota ja kiinnitä kaikki piuhat.

[/quote]

Miks aina neuvotaan tätä? Ei kai kukaan ole niin idiootti, ettei ole jo kokeillut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma, että tämä sama on tullut muillekin. Uusi tulostin ja pitäis olla ajurit ja muut ok(??) ehkä, mutta kun tulostaa, niin tulostusjonoon tulee samantien "Virhe - tulostetaan". Tuntuu ku ei edes "yrittäis" tulostaa. Eli ettei sais mitään yhteyttä koko toosaan.

AP

Vierailija
4/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja silti ihan vihreenä näyttää oletustulostimena tämän ja lukee, että "Vapaa". etimpoeoitfergmperwot lopetan kohta kyllä duunit tältä päivältä! :)

AP

Vierailija
5/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja hanki uusi.

Vierailija
6/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:07"]Irrota ja kiinnitä kaikki piuhat.

[/quote]

Miks aina neuvotaan tätä? Ei kai kukaan ole niin idiootti, ettei ole jo kokeillut...

[/quote]Varmaan puolet tapauksista, joita olen selvittänyt on ollut noita, vieläpä sen jälkeen kun olen varmistanut, että "Onhan piuhat tarkistettu?" "On, on." "No, mites tämä piuha mikä on ihan löysällä?" "Oho!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme