166cm 74kg läski vastaa kysymyksiin hetken ajan
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:44"]Kaikillahan meillä on pituus ja paino, mutta miksi ne ovat mielestäsi olennaisia asioita tai edes tärkeitä?
[/quote]
Minun mielestäni ne eivät ole tärkeitä. Kutsun itseäni läskiksi ainoastaan tällä palstalla, koska täällä on läskiviha alkukantaisen kiihkeää ja itsepäistä. Täällähän olisin läski jo 24 BMI:llä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:45"]Valehtelet, läskiä et ole nähnytkään.
[/quote]
Minulla on erittäin näkyvä pömppis.
Olen samanpainoinen, mutta sentin lyhyempi. Mikä on vyötärönympäryksesi? Omani on 75 cm (mittasin just tänään).
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:45"]Painan sinua 30 kiloa enemmän, joten toivottavasti tunnet itsesi nyt edes hieman laihemmaksi.
[/quote]
Kiitos hyvästä tarkoituksesta, mutta en tunne tarvetta tuntea itseäni laihaksi tai edes hoikaksi. Minulle ei sovi alempi normaalipaino tai varsinkaan alipaino.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:54"]Etkö syö herkkuja?
[/quote]
Syön, mutta kohtuudella. Lempiherkkuni ovat suklaa ja donitsit, joita menee pari kertaa viikossa. Suklaata en yleensä syö Twix-patukkaa enemmän, ja donitseja menee kolme tai neljä sen päivän aikana kun niitä syön.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:55"]Olen samanpainoinen, mutta sentin lyhyempi. Mikä on vyötärönympäryksesi? Omani on 75 cm (mittasin just tänään).
[/quote]
85cm aamulla, päivän aikana turpoaa jopa 15cm. Kaikki ruoka ja juoma näkyy heti turvotuksena; siis ihan kaikki, yliherkkyyksiä ei ole.
Onko tukala olo? :) t.24kg sua kevyempi samalla pituudella
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:02"]Onko tukala olo? :) t.24kg sua kevyempi samalla pituudella
[/quote]
Välillä on kun oikein turvottaa, ei muuten. Käytän sopivan kokoisia vaatteita. Jos olisin 24kg kevyempi, näyttäisin leveältä vaateripustimelta.
Oletko tyytyväinen kehoosi? Sä olet varmaan kuitenkin ihan terve. :) Ei kai tuo nyt vielä ole terveydelle vaarallinen paino.
Oletko iloinen läskeistäsi? Onko mitään terveydellisiä tai funktionaalisia ongelmia? Oletko täysin sinut itsesi ja läskiesi kanssa, kun täällä haluat asian tuoda julki.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:04"]Oletko tyytyväinen kehoosi? Sä olet varmaan kuitenkin ihan terve. :) Ei kai tuo nyt vielä ole terveydelle vaarallinen paino.
[/quote]
Olen täysin terve. Veriarvot ovat erinomaiset, fyysinen kunto on ihan hyvä, vaikka kovin vahva en kyllä ole. Useimmiten olen oikein tyytyväinen vartalooni, ja epävarmuuden hetkinä muistutan itseäni siitä, miten typerää olisi kiduttaa itseään muiden NAISTEN takia. Mies minulla on jo.
Et ole läski! muodokas,kurvikas kyllä mutta et ole lihavaa nähnytkään. T: 4 kiloa painavampi ja pari senttiä pidempi ei läski kuitenkaan :) en sano että minulla on hyvä keho tai laiha tai tai timmi tms, mutta ei lihava !
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:05"]Oletko iloinen läskeistäsi? Onko mitään terveydellisiä tai funktionaalisia ongelmia? Oletko täysin sinut itsesi ja läskiesi kanssa, kun täällä haluat asian tuoda julki.
[/quote]
Viittaan viestiin nro 20. Olen ammattimuusikko ja haluan näyttää nuorille naisille, että isommatkin tytöt voivat olla rock 'n' roll.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:11"]Et ole läski! muodokas,kurvikas kyllä mutta et ole lihavaa nähnytkään. T: 4 kiloa painavampi ja pari senttiä pidempi ei läski kuitenkaan :) en sano että minulla on hyvä keho tai laiha tai tai timmi tms, mutta ei lihava !
[/quote]
Itse käytän englanninkielen sanaa "voluptuous". Olen samantapainen kuin naiset Rubensin maalauksissa. Mutta kirjoitin jo aiemmin miksi kutsun itseäni läskiksi tällä palstalla. Varmasti ymmärrät :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:55"]Olen samanpainoinen, mutta sentin lyhyempi. Mikä on vyötärönympäryksesi? Omani on 75 cm (mittasin just tänään).
[/quote]
85cm aamulla, päivän aikana turpoaa jopa 15cm. Kaikki ruoka ja juoma näkyy heti turvotuksena; siis ihan kaikki, yliherkkyyksiä ei ole.
[/quote]
Kannattaisi ehkä treenata vähän vatsalihaskorsettia. Ei työnny kaikki ulospäin, kun on lihakset kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:59"]
[/quote]
[/quote]
Kannattaisi ehkä treenata vähän vatsalihaskorsettia. Ei työnny kaikki ulospäin, kun on lihakset kunnossa.
[/quote]
Niitä on treenattu, myös fysioterapeutin avustuksella, mutta selkärankani työntyy eteenpäin ja työntää vatsaa edellään. Minua ei tämä pömppis pahemmin haittaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:37"]Miksi et laihduta?
[/quote]
En tunne siihen tarvetta. Haluan keskittyä uraani ja hyvinvointiini laihduttamisen sijaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 19:42"]Syötkö sit paljon vai?
[/quote]
Itse asiassa en. Olen aina ollut lihavuuteen taipuvainen. Mm. juustoa en syö ollenkaan koska lihon heti. Olin viisi vuotta sitten hoikka, mutta olin jatkuvasti nälkäinen.