Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa mies tietää haluaako alkaa seurustella naisen kanssa?

Vierailija
01.07.2024 |

Vai onko siihen tarkkaa aikaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siinä puoli kolmen aikaa yleensä.

Vierailija
2/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et testaa miehen seurusteluhalukkuutta panotapailun merkeissä. Tällainen tyyppi panee ympäriinsä, jos yhdelle ei panotapaaminen.sovi, niin seuraava  ringistä vuoroon.

Vierailija
4/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kiinnostuksen aistii kyllä. Se kiinnostus on ja pysyy. Jos kauniit viestit ja yhteydenpito harvenee ja muuttuu hankalaksi, ei ole kiinnostunut. Ei kuitenkaan vain jostain syystä sitä voi sanoa.

Vierailija
5/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viimeistään parissa - kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
6/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tietää jo kun näkee naisen ensi kertaa. Jos hän arpoo, ei halua. Älä tuhlaa aikaasi

Vierailija
7/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat erilaisia kuten naisetkin. Minä naisena olen hirveän analyyttinen ja ihastun hitaasti. Nykyinen mieheni on samanlainen ja kyllä meillä useita kuukausia meni että uskallettiin heittäytyä ihastuksen syövereihin ja todeta että halutaan seurustella.

Sitten on ihmisiä jotka on jo toisen kuvan näkemisestä valmiita seurustelemaan. 

Vierailija
8/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu miehestä. Itse tiedän käytännössä heti, ekoilla treffeillä siis.

Vierailija
9/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 5 sekunnnissa.

Vierailija
10/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo ennen kuin ollaan tavattu naisen ulkonäön perusteella. Kuinka pitkää seurustelu jatkuu, sitä ei tiedä.

Vierailija
11/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisten treffien jälkeen ajatus kypsyy voisko seurustelusta tulla mitään.

Vierailija
12/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 5 - 15 vuotta menee paneskellessa ennen kuin tietää onko mihinkään pysyvämpää tarvetta ja sen jälkeenkin voi mieli muuttua

Vierailija
13/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo ennen kuin ollaan tavattu naisen ulkonäön perusteella. Kuinka pitkää seurustelu jatkuu, sitä ei tiedä.

Seurustelun pituus voi olla 3 min tai vuosia

Vierailija
14/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kiinnostuksen aistii kyllä. Se kiinnostus on ja pysyy. Jos kauniit viestit ja yhteydenpito harvenee ja muuttuu hankalaksi, ei ole kiinnostunut. Ei kuitenkaan vain jostain syystä sitä voi sanoa.

Onnekseni tapasin puolisoni jo kauan ennen somea ja nettiä. Ei olisi oma hermo pitänyt 24/7/365 kauniiden viestien kirjoitteluun ja kännykän päivystämiseen 🙄

Vierailija
15/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sellaisiakin jotka ovat monista kiinnostuneita, mutta eivät osaa päättää ja varmaan tahallisesti tai no mistäpä tietää että tiedostamattaankin lähettelevät sellaisia viestejä että kiinnostaa kyllä, mutta omakseni en sua halua. Itse olen tällaiseen mieheen tällä hetkellä vähän koukussa, mutta olen päättänyt jo etten häntä "ota" kun ei kerran silloin halunnut selkeästi ku oli tilaisuus.. 

Ongelma tässä nyt vaan on se etten meinaa olla oikein muista kiinnostunut vaikka hänen kanssaan tuollaisen päätöksen tein. 

Mutta on jotenkin surullista että tuokin mies jostai  syystä tuollaista peliä pelasi. Olen myös kohdannut miehiä jotka oikeasti ovat halunneet minut. On siinä ero. 

Vierailija
16/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sekin on miesten vika? Naisethan viestittelystä tekevät hankalaa kun eivät vastaa melkein koskaan ja jos vastaavat niin 1 - 2 sanalla. Siinä väsyy kovinkin runoilija keksimään jatkuvasti jotain kirjoitettavaa.

Vierailija
17/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä naisen ulkonäön ennen tapaamista tiedät? 

Vierailija
18/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä naisen ulkonäön ennen tapaamista tiedät? 

Onko ulkonäöllä väliä?

Vierailija
19/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen panokerran jälkeen.

Vierailija
20/27 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehen mielipiteillä ole merkitystä mihinkään asiaan sen jälkeen kun nainen on päättänyt haluta miehen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi