Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, facebook näyttää kaikki käyttäjän tekemät haut

Vierailija
30.06.2014 |

En tiedä onko Facebookissa ollut tällainen ominaisuus jo kauan, mutta siellä näkyy kaikki käyttäjän tekemät haut aina liittymisestä saakka. Oletuksena haut näkyvät "vain minulle", mutta saa myös julkiseksi, jos jostain syystä niin haluaa. Hyi että, minä en ainakaan olisi mielellään muistellut ketä olen "stalkannut" esim. vuonna 2008.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas taas. Ei todellakaan näy muille, eikä näy instassakaan. Instassa näkyy muille ne kuvat joista tykkäät, ei siis se, mitä hakuja teet.

Älkää nyt hyvänen aika uskoko kaikkia höpöjuttuja!

Vierailija
22/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:37"]

Kamalaa. Olen hakenut ihmisiä vuodesta 2007. Noloa jos jollekin selviää, että kun olen online en istu ja tuijota näyttöä vaan oikeasti etsin ihmisiä... apua. :)

[/quote]

vuodesta 2013 saakka on ollut mahdollista nähdä kohdasta Käyttäjätiedot että kuka on hakenut omaa profiilia ja kuinka usein ;)

[/quote]

Mistäs tämä käyttäjätiedot-kohta löytyy? ei löydy omasta facebookista ainakaan ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne näky vaan mulle mut poistin. kai ne poistu ikuisesti

Vierailija
24/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne näky vaan mulle mut voiko olla että ne näky myös muille?

Vierailija
25/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä hyvä tuommonen missä näkyis että ketkä kaikki on stalkannu. Kaikkien itsetunto nousis kohisten kun näkis moniko ex on kyylänny.

Vierailija
26/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:31"]

Kiitos vinkeistä, tosin kännykällä hakujen poisto on hieman monimutkaisempaa. En löytänyt tuollaista tyhjennystoimintoa ainakaan vielä, pitää läppärillä yrittää sitten. Eipä se nyt tietenkään kovin vaarallista ole, jos ne haut on jossain tallessa. Tiettyjen ihmisten nimiin en vain välittäisi enää törmätä edes siellä. -Ap

[/quote]

Se "tyhjennä haut" näkyy ainakin mulla oikealla yläkulmassa ei siis niiden hakujen alla. Siitä kun painaa poistuu kaikki kerralla.

Vierailija
27/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä sen hakuhistorian saa poistettua?

Vierailija
28/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että ne näkyy kuitenkin muille, jos mulla lukee että ne näkyy vaan mulle?

Vierailija
29/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä sitten, löysin tällaisen kohdasta kävijätiedot (joka taasen löytyy vasemmalla olevan valikon alimpana)

"Lisää metatunniste sivustollesi

Pääset tarkastelemaan sivustosi kävijätietoja lisäämällä metatunnisteen fb:admins tai fb:app_id juurisivustoosi ja yhdistämällä sen henkilökohtaiseen tiliisi tai sovellukseen"

Mitä tuo tarkoittaa??????

Vierailija
30/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:58"]

Siis mistä sen hakuhistorian saa poistettua?

[/quote]

Meet omaan profiiliin ja klikkaat siitä kansikuvan alta kohdan toimintaloki tms. Sit sieltä vasemmalta listasta alaspäin kohta jossa lukee "lisää" Kuvien, tykkäämisten yms. alla. Sit siitä lisää kohdan takaa löytyy ne haut ja sieltä sitten...

Vierailija
31/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:00"]oma sivu -> toimintaloki ->kuvat,tykkäämiset, kommentit LISÄÄ ja siel lopussa haku

Mulla kylllä poistuu koko lista....

[/quote]

Kiitos selkeestä ohjeesta, niin mullakin poistu kaikki. :)

Vierailija
32/32 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:05"]Voiko olla että ne näkyy kuitenkin muille, jos mulla lukee että ne näkyy vaan mulle?

[/quote]No ootko ite joskus nähnyt muiden hakuja? Niinpä.