Voi ei, facebook näyttää kaikki käyttäjän tekemät haut
En tiedä onko Facebookissa ollut tällainen ominaisuus jo kauan, mutta siellä näkyy kaikki käyttäjän tekemät haut aina liittymisestä saakka. Oletuksena haut näkyvät "vain minulle", mutta saa myös julkiseksi, jos jostain syystä niin haluaa. Hyi että, minä en ainakaan olisi mielellään muistellut ketä olen "stalkannut" esim. vuonna 2008.
Kommentit (32)
Teen tutkimusta käyttäytymisestä verkkokeskusteluissa. Tutkimuksen ensimmäiseen vaiheeseen voi osallistua vastaamalla lyhyeen verkkokyselyyn, joka löytyy alla olevasta linkistä:
Ei ole vitsi, vilkaiskaa profiilistanne toimintaloki, siellä ne näkyy. Yksitellen voi poistaa jokaisen haun, mutten jaksa siihen alkaa. Vai saako koko toiminnon pois jostain? -Ap
oma sivu -> toimintaloki ->kuvat,tykkäämiset, kommentit LISÄÄ ja siel lopussa haku
Mulla kylllä poistuu koko lista....
Mitä väliä, ei ne muille näy. Itse en ainakaan jaksanut selata vuodelle 2008 asti..
Siellä ylhäällä on vaihtoehto tyhjennä haut, josta saa kaiken poistettua.
Instangram näyttää kaikki mitä oot tehnyt siellä ja jopa sun haku jutut
Kiitos vinkeistä, tosin kännykällä hakujen poisto on hieman monimutkaisempaa. En löytänyt tuollaista tyhjennystoimintoa ainakaan vielä, pitää läppärillä yrittää sitten. Eipä se nyt tietenkään kovin vaarallista ole, jos ne haut on jossain tallessa. Tiettyjen ihmisten nimiin en vain välittäisi enää törmätä edes siellä. -Ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:03"]
Instangram näyttää kaikki mitä oot tehnyt siellä ja jopa sun haku jutut
[/quote]
miten niin? mistä sellaisen toiminnon löytää?
Jos on kirjautunut ulos fb:sta, eihän se silloin voi mitään tallentaa?
Kamalaa. Olen hakenut ihmisiä vuodesta 2007. Noloa jos jollekin selviää, että kun olen online en istu ja tuijota näyttöä vaan oikeasti etsin ihmisiä... apua. :)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:37"]
Kamalaa. Olen hakenut ihmisiä vuodesta 2007. Noloa jos jollekin selviää, että kun olen online en istu ja tuijota näyttöä vaan oikeasti etsin ihmisiä... apua. :)
[/quote]
vuodesta 2013 saakka on ollut mahdollista nähdä kohdasta Käyttäjätiedot että kuka on hakenut omaa profiilia ja kuinka usein ;)
Vastatkaa!! Voiks se näkyä muille mitenkään? tai voiks sen vaihtaa asetuksista niin että näkyy muille.. Apua
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:39"]Vastatkaa!! Voiks se näkyä muille mitenkään? tai voiks sen vaihtaa asetuksista niin että näkyy muille.. Apua
[/quote]
Oletuksena ei näy muille. Asetuksista saa näkymään kavereille tai julkisesti. -Ap
no onneks sen voi tyhjentää :) mielestäkin häviää ennenpitkää