Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat ovat mielestäsi suloisempia (ihmis)vauvat vai eläinvauvat?

Vierailija
30.06.2014 |

Vaikka vauvatkin ovat suloisia, niin mun mielestä ehdottomasti vielä suloisempia on eläinvauvat, esim kissan- ja koiranpoikaset. ♡

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmispennut ovat lähinnä vastenmielisen näköisiä.

Vierailija
2/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin. Ihmisvauvat on aika rumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin. Ihmisvauvat näyttää Klonkulta, eläimet on ylisöpöjä♡♥♡♥

Vierailija
4/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan minkä tahansa ikäiset ihmiset on rumempia kuin nuoret tai vanhat eläimet

Vierailija
5/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, olen aidosti yllättynyt, että tässä ketjussa lähes 99%:n mielestä eläinvauvat on ihmisvauvoja suoloisempia. Itsekin olen ehdottomasti samaa mieltä! Oletin vain jotenkin, että täällä fiilistellään vain vauvoja...kun välillä tuntuu olevan niin paljon eläintenvihaajia palstalla. Kiva kuitenkin lukea vaihteeksi tällaisia kommentteja <3

Vierailija
7/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinvauvat ehdottomasti, vaikka kyllä vauvatkin on ihan söpöjä, kunhan ovat isompia kuin ihan vastasyntyneitä.

Aika yllättävää kyllä, että melkein kaikkien mielestä eläinten poikaset ovat söpömpiä. Ovatko vastaajat lapsettomia?

Vierailija
8/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomat rotanpoikaset, kaljut linnunpoikaset, pikku käärmeet... just joo. No kissanpennut ovat minusta aivan yybersuloisia, mutta kyllä silti oma vauvanrääpäle oli maailman suloisin otus ikinä.

Vierailija
9/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt vaan sattuu olleen niin helkkarin rumia otuksia. Itseni mukaan lukien.

Vierailija
10/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista porukkaa täällä, kun pitävät kaikkia muita söpömpinä kuiin omaa lajiaan. Disneykö teistä on tehnyt tuollaisia?

Vierailija
11/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa verrata. Omassa päässäni ne väkisinkin menee eri osioihin. Eläinlapsi on suloinen sellaisenaan. Ihmislapsi on niin hieno mahdollisuus ja ihme, että sitä on vaikea verrata. 

Vierailija
12/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 15:21"]

Vaikka vauvatkin ovat suloisia, niin mun mielestä ehdottomasti vielä suloisempia on eläinvauvat, esim kissan- ja koiranpoikaset. ♡

[/quote]

Eläinvauvat ehdottomasti.Erityisesti kissanpennut!

Vierailija
13/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinvauvat on ihania. Ihmisvauvat on karseannäköisiä.

Vierailija
14/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun omat vauvat ovat/olivat tietty söpömpiä ikinä! Mutta muuten joo eläinvauvat. Mä en ole eläinrakas, mutta kun nään kissa/koira/lintu/mikävaansöpökarvainenpehmeä -vauvan, tekee mieli silittää ja lässyttää :)

Vierailija
15/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ihmetellään sitä että eläimet ovat suurimman osan mielestä söpömpiä(muutenkin kuin Disney-leffoissa).Miten se muka liittyy biologiaan?Totta kai ihminen luonnostaa pitää OMIA biologisia jälkeläisiään söpöinä,mutta miksi pitäisi hypettää muiden vauvoja?

Vierailija
16/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinvauvat ehdottomasti, tosin on se oma muksu oikein ihana ja kaunis. :)

Vierailija
17/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet ehdottomasti, paitsi koiranpennuista en jostain syystä tykkää.

Vierailija
18/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinvauvat ovat söpöjä. Ihmisvauvat ovat oksettavan näköisiä.

Vierailija
19/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinvauvat on suloisempia, varsinkin possut, karitsat, kissat, koirat jne...linnunpoikaset on yleensä aika rumia kun ovat yleensä ilman höyheniä.

Toki oma vauva on ollut ihanin, siihen tunteeseen vaikuttaa äidinvaisti ja hormonit, mutta jos ajattelen mahdollisimman objektiivisesti, niin eläinvauvat on suloisempia!

Vierailija
20/55 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkäytöstä päätellen suurin osa tämän ketjun vastaajista on hyvin nuoria ja varmaan lapsettomia. Kun olin teini-iässä, minunkin mielestäni eläinvauvat olivat maailman iik-ihanin supersuloisin juttu ja ihmisvauvat ihan hyi yök.

Nyt kun lähentelen keski-ikää ja omia poikasia on siunaantunut useita, olen sitä mieltä, että ihmisvauvat ovat suloisempia kuin eläinvauvat. Jopa toisten ihmisten vauvat. Mutta jokaisella tietysti mielipiteensä, en vain käsitä kuinka kukaan normaali aikuinen (äiti?) voi pitää ihmisvauvaa vastenmielisen näköisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän