Pelkäätkö miehesi suuttumista?
Mitä miehesi suuttuneena tekee ja mistä asioista suuttuu?
Kommentit (25)
Suuttuu todella todella harvoin. En pelkää.Ei korota edes ääntään.Minä olen meista kahdestä räjähdysherkempi ja näyn ja kuulun kun vedän pultit.
Tosi monella tuntuu olevan rauhallinen mies, joka ei ''ikinä" suutu. Käytättekö tilannetta hyväksenne ja räyhäätte miehelle aina kun siltä tuntuu? Kateellinen ap kysyy.
Pelkään aina kun mies kohottaa kätensä ja korottaa ääntään.
En pelkää. Toki joskus tuiskahdetaan kaikki, mutta ei kukaan toisia pelkää, rauhassa saa suuttua.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:50"]
Tosi monella tuntuu olevan rauhallinen mies, joka ei ''ikinä" suutu. Käytättekö tilannetta hyväksenne ja räyhäätte miehelle aina kun siltä tuntuu? Kateellinen ap kysyy.
[/quote]
En tietenkään, miksi räyhäisin? Asiat voi selvittää ihan puhumallakin.
Pelkään. Mies suuttuessaan huutaa, kiroilee ja paiskoo tavaroita
Ollaan molemmat tulisia, mutta harvemmin riidellään. En pelkää hänen suuttumistaan, mutta en tietenkään pidä siitä. Leppyy yleensä nopeasti ja minä saatan sanoa, että aloitetaampa alusta eli palataan ajassa taaksepäin ja unohdetaan riitely.
Ap:n mies siis huutaa joskus, mutta sitä useammin sanoo suuttuneena niin loukkaavia asioita, että ne vaivaavat aina, kun palaavat mieleen.
Vähän pelkään. Mies ei koskaan suutu lievästi, vaan usein se on naps vaan kun hän muuttuu passiivisesta raivopääksi. Tätä ei siis tapahdu usein, vaan ehkä kerran kuukaudessa. Huutaa ja paiskoo tavaroita. Kymmenen vuoden aikana on kerran käynyt käsiksi. Suuttumisiin ei niinkään vaikuta se mitä minä sanon, vaan enemmän millä tuulella mies oli ennestään. Yleensä sitten jos menee kunnon raivotilaan, niin olen vain hiljaa ja odotan että hän lopettaa. Eniten pelkään sitä, että hän kävisi uudestaan käsiksi. Ei siksi että ajattelisin hänen vahingoittavan minua niin paljon, vaan siksi että sen jälkeen olisi varmaan pakko lähteä tästä suhteesta ja niin päättyisi muuten onnellinen perhe-elämämme.
En pelkää, mutta en myöskään tahallani ärsytä. Mieheni vetäytyy suuttuneena täysin kuoreensa ja saattaa viipuä siellä viikkotolkulla. Silloi häneen ei saa mitään yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:50"]Tosi monella tuntuu olevan rauhallinen mies, joka ei ''ikinä" suutu. Käytättekö tilannetta hyväksenne ja räyhäätte miehelle aina kun siltä tuntuu? Kateellinen ap kysyy.
[/quote]
Minulle tehtiin juuri noin kahdessa aikaisemassa parisuhteessa. Toisen kasvavia raivareita kestin peräti kolme vuotta ennen kuin osoitin ovea. Enkä muuten silloinkaan kohottanut ääntäni, nimitellyt tai käynyt käsiksi.
En tavallaan pelkää. Miehelläni on muutenkin kova ääni, mutta suuttuessaan tosissaan korottaa ääntänsä, niin sillon säpsyn sitä. Ikinä ei ole väkivaltainen, mutta haluan välttää hänen totaalista suuttumistaan, koska oma volyymini ei pärjää hänelle ja jään kakkoseksi.. :D
Kerran kuukaudessa on muuten 12 kertaa vuodessa, 24 kerta kahdessa vuodessa ja 36 kertaa kolmessa vuodessa. MInusta se on paljon. Mieheni on suuttunut 15 vuodessa 3-4 kertaa.
Mieheni ei suutu koskaan, on oikea rauhallisuuden perikuva. Korkeintaan saattaa "ilmaista huolensa" jostakin asiasta.
En pelkää. Molemmat suututaan välillä:)
En voisi elää ihmisen kanssa, jota koskaan pelkäisin.
Mun mies ei suutu ikinä. Jos sillä on jostain aiheesta mieli pahana, on pettynyt, turhautunut, huolestunut tmv., niin silloin on tavallista hiljaisempi ja vetäytyy mielellään omiin oloihinsa. Eli en pelkää suuttumista tai muitakaan hänen reaktioitaan.
En enää. Joskus aiemmin pelotti, kun saattaa suuttua ja huutaa ihan mistä tahansa, kun on sillä päällä. Nyt ovat lapsetkin niin isoja, että heidän puolestaan ei tarvitse pelätä. Toivottavasti miehelläkin on niin paljon itsesuojeluvaistoa, että ymmärtää olla suututtamatta minua.
Yleensä mieheni on rauhallisuuden perikuva ja häntä on tosi vaikea saada suuttumaan. Mutta sitten kun hän suuttuu, on parempi ottaa turvaväli koska hän alkaa heitellä tavaroita ja saattaa jopa käydä käsiksi.
Ei oikein taida olla mitään syitä, miksi hän suuttuu. Kait sitten enemmän johtuu stressistä joka sitten purkautuu noin (mies ei oikein puhu eikä pukahda vaan hautoo asioita mielessään).
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 18:28"]
Yleensä mieheni on rauhallisuuden perikuva ja häntä on tosi vaikea saada suuttumaan. Mutta sitten kun hän suuttuu, on parempi ottaa turvaväli koska hän alkaa heitellä tavaroita ja saattaa jopa käydä käsiksi.
Ei oikein taida olla mitään syitä, miksi hän suuttuu. Kait sitten enemmän johtuu stressistä joka sitten purkautuu noin (mies ei oikein puhu eikä pukahda vaan hautoo asioita mielessään).
[/quote]
Niin ja varsinaisesti en pelkää miestäni mutta olen kyllä tosi varovainen jos mies alkaa tiuskia tms.
Up