Kummat ovat mielestäsi suloisempia (ihmis)vauvat vai eläinvauvat?
Vaikka vauvatkin ovat suloisia, niin mun mielestä ehdottomasti vielä suloisempia on eläinvauvat, esim kissan- ja koiranpoikaset. ♡
Kommentit (55)
Eläinvauvat.
En tiedä saanko kaikki mammat kimppuuni tästä, mutta: ihmisvauvat on lähes poikkeuksetta rumia.
Ehdottomasti eläinvauvat. Minulla on 2 omaa kaunista lasta, mutta silti mielestäni eläintenpoikaset ovat suloisempia, kauniimpia ja viattomampia kuin ihmisvauvat. Lisäksi minua inhottaa siivota ihmisvauvan (tai ihmisen ylipäänsä) eritteitä (kakka, pissa, oksennus) enemmän kuin eläinvauvan (tai aikuisen eläimen) eritteitä. Olen siis hoitanut sekä ihmisiä että tarhaeläimiä - jälkimmäisten hoitaminen oli paljon mieluisampaa. :)
Ketun ja karhunpennut on lutuisia. Mutta jotkut eläimet on vastasyntyneenä alienin näköisiä.
Omat ihmisvauvat ja muiden eläinvauvat
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 04:11"]http://www.buzzfeed.com/summeranne/the-40-most-adorable-baby-animal-photographs-of-2013
http://list25.com/25-adorable-baby-animals-onebigphoto/?view=all
♥
[/quote]
Oioioiiii....mä en kestä!!!!! :3 :3 :3 ♡
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:58"]
Olen hämmentynyt ja yllättynyt :)
Kuulun siihen vähemmistöön, jonka mielestä ihmisvauvat ovat suloisempia, ja suoraan sanottuna ketjua avatesssani odotin enemmistön olevan kanssani samaa mieltä. Minussa vaan ei eläimet herätä juurikaan tunteita, sen paremmin poikaset kuin täysikasvuisetkaan, ja näin on ollut asianlaita oikeastaan koko aikuisikäni. Suhteeni eläimiin on varsin neutraali. Satunnaisesti tutustuttuani esim. johonkin kaverin koiraan olen saattanut ajatella, että onhan tuo koira ihan jees tyyppi, mutta sen suurempia tunteita en koe. Ihmisvauvat sen sijaan saavat minut ihan poikkeuksetta tuntemaan hellyyden tunteita ja ihastelemaan suloisuutta. Olenko nyt joku poikkeava ja tunnevammainen sitten, ääk :D
[/quote]
Et tietenkään ole tunnevammainen,meitä on moneen junaan.Minussa taas minkään ikäiset lapset eivät herätä suuria tunteita,pidän ystäväni lapsesta mutta muuten suhtaudun ihmislapsiin neutraalisti.Eläimet taas herättävät helliä tunteita,luonto-ohjelmissakin jopa ei niin-kivat-eläimet kuten hyeenat ovat söpöjä pienenä.Tämä oli mielestäni mukava avaus,ihmetytti nuo muutamat nillittäjät joiden mielestä lapsia on pakko pitää ihaninia kun ne ovat samaa lajia.Jos vieräkkäin on naamu rutussa huutava punainen kakkavaippa vauva ja vaikkapa samanikäinen kissanpentu,kyllä kissa vie voiton suloisuudessa. Ei tällainen ajatus tee kenestäkään epäinhimillistä.
Eläinvauvat ehdottomasti. Ihmisvauvat eivät mielestäni ole lainkaan suloisia, vaan lähinnä oudon näköisiä.
Kissat hyi:<< kaikki vauvat in ihania ja ihmeellisiä <3
Eläinvauvat tietenkin. Ihmisvauvoista on on ihan todella rumia. Mutta jokainen eläinlapsi, ja kissanpentu varsinkin, on suloinen. <3
Ihmisvauvat. Toki eläimetkin ovat suloisia.
Mun omat vauvat ovat kaikkein suloisimpia vauvoja.
Eläinvauvat tietenkin. Tässä olen seuraillut lokinpoikastenkin kasvua, voi mitä palleroita ne ovat!
Ihmisvauvoissa söpöä ehkä on jos huomaa vanhemman piirteitä minimitassa. Itsessään harva vauva on söpö.
Ihmisvauvoja voisi verrata söpöydeltään karvattomina syntyviin eläimiin kuten hiiren ja rotan poikasiin. Kyllähän koiran ja kissan pennut, karitsat ym. paljon söpömpiä ovat.
Eläinvauvat ehdottomasti. Koiran ja kissanpennut ovat rodusta riippumatta aivan mielettömän suloisia. Ihmisvauvat ovat hyyyyvin harvoin edes kivan näköisiä, yleensä vain ryppyisiä, kaljuja ja...no oudon näköisiä.
Eläinvauvat ihan ehdottomasti!!! ♡♡
Ne vaan on niin sydämen sulattajia ja lutusia että ihan itku meinaa tulla kun ne vaan on niiiiiiiiiiin söpöjä!!!! :)
Ihmisvauvat on rumia järestään kaikki. Yäk!
Olen hämmentynyt ja yllättynyt :)
Kuulun siihen vähemmistöön, jonka mielestä ihmisvauvat ovat suloisempia, ja suoraan sanottuna ketjua avatesssani odotin enemmistön olevan kanssani samaa mieltä. Minussa vaan ei eläimet herätä juurikaan tunteita, sen paremmin poikaset kuin täysikasvuisetkaan, ja näin on ollut asianlaita oikeastaan koko aikuisikäni. Suhteeni eläimiin on varsin neutraali. Satunnaisesti tutustuttuani esim. johonkin kaverin koiraan olen saattanut ajatella, että onhan tuo koira ihan jees tyyppi, mutta sen suurempia tunteita en koe. Ihmisvauvat sen sijaan saavat minut ihan poikkeuksetta tuntemaan hellyyden tunteita ja ihastelemaan suloisuutta. Olenko nyt joku poikkeava ja tunnevammainen sitten, ääk :D