Hotelliiin menossa - saanko ottaa kylpytakin omaksi?
Olen juuri työmatkalla ja katsoin hotellin tiedoista, että huoneeseen kuuluu kylpytakki ja tossut. Saako ne siis omaksi? En todellakaan kehtaa kysyä hotellista tätä mutten myöskään halua duunipaikan saavan jälkikäteen laskua pöllitystä kylpytakista mutta minulla olisi kyllä kotonakin käyttöä tuolle. Miten on, saako takin ottaa mukaan vai ei?
Kommentit (34)
Mitä se veljesi kaikilla niilla kylpytakeilla tekee? Myy eteenpäin, vai?
Tossut on jossain maksullisa. Olen löytänyt niitä minibaarista ja niissä ollut hinta. Toisissa hotelleissa on sit tarjolla huoneen hintaan. Viimeksi hotellissa jouduin vaihtamaan huonetta kesken oleskelun, ja ekassa maksoi ja toinen oli paremman tason huone, ja siellä ilmaiset:-)
No ei kuulu, haluaisitko kaukosäätimenkin kun dr siellä huoneessa on?
Tyhjennä vaikka koko huone meinaan tuolla järjen juoksulla , ei muuta .
Tyhjennä vaikka koko huone meinaan tuolla järjen juoksulla , ei muuta .
Mäkin haluisin tietää, mitä se yksi äijä tekee käytetyillä hotellin kylpytakeilla, myy FB-kirppiksellä? "Paljon käytetty vaalea onesize-kylpytakki, ohutta froteeta, hinta 20e, nouto Vantaan Hakunilasta"?
Joissain Hiltoneissa on huoneissa ilmoitus, että "jos ihastuit kylpytakkiimme niin älä vie tätä jota jo käytit vaan pyydä lähtiessä respasta käyttämätön". Juju on siinä, että huoneessa oleva on paksu, pehmeä ja ylellinen, respasta saatava ohut halpisluiru.
Voitko ap laittaa linkin siihen hotellin tekstiin, niin arvotaan yhdessä, mitä se tarkoittaa? Sun selityksistä on vaikea saada selkoa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 14:48"]Veljeni soittaa respaan aina hotelliin saapuessaan, ettei huoneessa ole kylpytakkia. Laittaa huoneessa olevan sitten laukkuunsa ja uuden jättää huoneeseen..
[/quote]
näppäräveli
Ap:lle kysymys.
Olen tulossa luoksesi yöksi. Käyn luonasi suihkussa, saanko ottaa pyyheliinasi mukaani, koska saanhan luonasi ruuan ja nukkumapaikankin?
Yleensä kun jossain kuvaillaan hotellihuonetta,lukee mitä huone sisältää.Se tarkoittaa että huoneessa on ne maininut jutut ja niitä saa käyttää. Aika kalliiksi tulisi hotellille,jos jokainen ottaisi huoneesta mukaansa kaiken mikä irti lähtee :D Tulee mieleen Frendien jakso,jossa Ross halusi "päästä omilleen" huoneen hinnan suhteen,ja pölli kaiken lampun polttimoista suolasirottimien sisältöön.
Ap, katso frendien jakso, jossa Ross ja Chandler menevät hotelliin minilomaselle. Siinä kerrotaan seikkaperäisesti, mitä saa ja mitä ei (ja kuinka noloa turhan rojun dyykkaaminen hotellesista on).
Eli hehkulamppu: yes, yes, yes; pöytälamppu: no, no no.
Lasku tulee tosiaan perässä jos viet sieltä kylpytakin.Tossut saat viedä mukanasi,niitä ei voi pestä,pohjassa usein pahvia.
Olen matkustellut työn puolesta ympäri Eurooppaa mutta koskaan ennen ei ole ollut kylpytakkeja tyrkyllä. Nyt piti oikein miettiä, kun tossa huoneen tiedossa noin lukee. Ei ole edes tossuja koskaan ollut mun huoneissani.