Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

urheilunvihaaja vilkaisee jaliksen MM-kisoja

Vierailija
22.06.2014 |

En ole koskaan seurannut mitään urheilua. Nyt jostain ihan ihmeellisestä syystä on haluttanut välillä katsoa jalkapallon MM-kisoja, ja kyllähän siellä kivoja miesvartaloita näkee ;) Olis kiva ymmärtääkin enemmän jalkapallosta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on toppari?

Vierailija
2/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys :D Oon miettinyt googlata sen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ovat nuo lapset joiden kanssa pelaajat tulee kentälle?

ap

Vierailija
4/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole mikään urheilufani, mutta on tullut katsottua muutamia pelejä nyt. Äskeinen Saksa-Ghana -peli oli järjettömän jännä. Oli siellä myös ihana Götze pelaamassa <3 Olen innostunut nyt futiksesta, että pitää työvuorot suunnitella pelien mukaan:D

Vierailija
5/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mikä on toppari? Mikä on paitsio?

Vierailija
6/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää naiset jotka aina lässyttää niistä pepuista ja reisistä, ja sitten luullaan että kukaan nainen ei ole kiinnostunut itse pelistä eikä ymmärrä sääntöjä ja ylipäänsä koko peliä.

Katso uintia, siinä on vielä paremmat kropat eikä ole vissiin niin vaikeata ymmärtää.

Vierailija
7/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mikä on toppari? Mikä on paitsio?

Vierailija
8/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 01:00"]

Minäkään en ole mikään urheilufani, mutta on tullut katsottua muutamia pelejä nyt. Äskeinen Saksa-Ghana -peli oli järjettömän jännä. Oli siellä myös ihana Götze pelaamassa <3 Olen innostunut nyt futiksesta, että pitää työvuorot suunnitella pelien mukaan:D

[/quote]

Ihanaa! :D Mulle myös tullut joku innostus! On niin iso tapahtuma ja vain kerran neljässä vuodessa, joten haluu vähän tietää mitä siellä tapahtuu. Oli tosiaan jännä toi Saksa-Ghana.

ap

Vierailija
9/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi jota ei urheilu kiinnosta. Nyt kun avokki katsoo niin on tullut vilkaistua, jonka seurauksena olenkin tuijotellut melkein kaikki ottelut jopa itsekseni :D tälläkin hetkellä Nigeria-Bosnia&Herzegovina ottelu menossa koiran kanssa ja netissä surffaillessa.

Vierailija
10/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 01:02"]Jep, mikä on toppari? Mikä on paitsio?

[/quote]

Toppari=keskuspuolustaja

paitsio=vastapuolen pelaaja menee ennen palloa ja vastustajan pelaajaa heidän puolelleen.

Vierailija
11/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa vielä että itse tosin olen puolison kanssa seurannut niin paljon urheilua että perusasiat tulee jo melkein takaraivosta asti kun toinen niitä selittelee niin innoissaan.

Vierailija
12/12 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen saa ihan rauhassa ärsyillä :) Eiköhän ne todelliset jalkapallofanit kuitenkin erotu tietämyksellään muutenkin, ilman että tulee sekoitetuksi tällasiin satunnaisiin vilkaisijoihin ;) En jauha pepuista enkä reisistä, vaan yleisesti ottaen tasapainoisen lihaksikkaita kroppia joita on ilo katsella :) Ja toki peli muutenkin.

ap