Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkunut ulkonäköäni muille

Vierailija
30.06.2014 |

Nyt on aika kurja olo. Sain kautta rantain kuulla, että poikaystäväni oli vähätellyt ja jopa haukkunut ulkonäköäni yleisesti kavereilleen aika suhteen alussa. Olen näitä kavereita nähnyt montakin kertaa, mutta nyt vasta kahden vuoden jälkeen känniseltä miehen kaverilta sain tietää asiasta. Olen mielestäni ihan tavallisennäköinen nuori nainen, mutta itsetuntl ihan maassa. Rakastan poikaystävääni, enkä halua erota. Mitä tässä pitäis tehdä, onko kelleen muulle käynyt näin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 11:41"]Mies on haukkunut ilmeisesti vaan siis yhden kerran ennen kuin llen tavannutkaan hänen kavereitaan.

Ap

[/quote]

Se yksikin kerta riittää kertomaan mitä sun kundis sust aattelee? Voi olla et sille kelpaa kuka vaan siks haukkunu sua alkuvaihees kavereille . Ettei vaa kaverit ala ihmettelee miks se jonkun ton näkösen kaa pyörii..

Vierailija
22/22 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä tiedä, onks niin paha. Mä olen seurustellut parinkin melko ruman miehen kanssa, ihan niiden luonteen takia ja sanonut kavereille, että no eihän se nyt maailman komein tosiaankaan oo. Mutta oon rakastanut niitä ja siksi ollut heidän kanssa.

Just sanoi kaveri, joka alkoi seurusteleen, että juu hän ei välitä ulkonäöstä, mies ei oo hyvännäkönen, mutta kiltti ja luotettava.

En mä pidä itseeni tai kaveriani mitenkään kusipäinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi