Mies haukkunut ulkonäköäni muille
Nyt on aika kurja olo. Sain kautta rantain kuulla, että poikaystäväni oli vähätellyt ja jopa haukkunut ulkonäköäni yleisesti kavereilleen aika suhteen alussa. Olen näitä kavereita nähnyt montakin kertaa, mutta nyt vasta kahden vuoden jälkeen känniseltä miehen kaverilta sain tietää asiasta. Olen mielestäni ihan tavallisennäköinen nuori nainen, mutta itsetuntl ihan maassa. Rakastan poikaystävääni, enkä halua erota. Mitä tässä pitäis tehdä, onko kelleen muulle käynyt näin?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 11:25"]
Kosta pettämällä...
[/quote]
Ja kerro sen jälkeen sit kaikille, että poikaystävän prinssinakin päähän on kasvanut muhkea ja karvainen syylä.
Mä olen haukkunut mun miehen ulkonäköä mun kavereille, koska se on lihonut niin paljon. Kyllä mä silti rakastan häntä aivan älyttömästi ja seksi on edelleen yhtä mahtavaa. Mutta joskus vaan ne kilot vituttaa ja silloin tekee hyvää avautua jollekin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 11:47"]No, enpä tiedä, onks niin paha. Mä olen seurustellut parinkin melko ruman miehen kanssa, ihan niiden luonteen takia ja sanonut kavereille, että no eihän se nyt maailman komein tosiaankaan oo. Mutta oon rakastanut niitä ja siksi ollut heidän kanssa.
Just sanoi kaveri, joka alkoi seurusteleen, että juu hän ei välitä ulkonäöstä, mies ei oo hyvännäkönen, mutta kiltti ja luotettava.
En mä pidä itseeni tai kaveriani mitenkään kusipäinä.
[/quote]
Hyvin samaan tapaan puhunut minusta. Mutta uskaltaisin silti sanoa, että olen ihan normaalinnäköinen nainen
ap
Kyllä sen oman naisen pitäisi olla miehen silmissä kaunein, vaikkei maailman kaunein nainen oikeasti olisikaan :) Arvosta itseäsi, ja mieti onko tuollainen mies tosiaan sun arvoinen. :(
Se mies tyhjentää vain säkit sinuun
Mies
Pitääkö juttu paikkansa? En välttämättä uskoisi miehen kännisen kaverin jorinoita.
Niin, on kaksi puolta, sanoa mielipiteensä omasta kumppanista rehellisesti, jos joku kysyy miltä kumppanisi näyttää, tai vähätellä jollekin kaverille, että ei ole hääppönen...
Tuollaiset puheet kertovat miehen itsetunnon enemmän kuin rakkauden tai arvostuksen puutteesta. Hänhän on puhunut noin alkuvaiheessa, kun ei vielä tiedä, joutuuko pitämään pihlajanmarjoja happamina vai pääseekö oikeasti niihin käsiksi. Lisäksi sen todellisen tunteen, joka saa ihmisen pitämään puolisoaan (tai äitiään tai isäänsä) maailman kauneimpana tai komeimpana, sen syntymiseen ja kasvuun menee aikaa.
Itse en antaisi tuollaisille puheille minkäänlaista painoarvoa. Lähinnä tilanne kertoo vain siitä, että miehen kaverien joukkossa on joitain melko arvostelukyvyttömiä tyyppejä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 11:56"]Tuollaiset puheet kertovat miehen itsetunnon enemmän kuin rakkauden tai arvostuksen puutteesta. Hänhän on puhunut noin alkuvaiheessa, kun ei vielä tiedä, joutuuko pitämään pihlajanmarjoja happamina vai pääseekö oikeasti niihin käsiksi. Lisäksi sen todellisen tunteen, joka saa ihmisen pitämään puolisoaan (tai äitiään tai isäänsä) maailman kauneimpana tai komeimpana, sen syntymiseen ja kasvuun menee aikaa.
Itse en antaisi tuollaisille puheille minkäänlaista painoarvoa. Lähinnä tilanne kertoo vain siitä, että miehen kaverien joukkossa on joitain melko arvostelukyvyttömiä tyyppejä.
[/quote]
Allekirjoitan! Kun tapasin oman mieheni, en oikeasti pitänyt häntä kovin hyvännäköisenä. Taisin siitä mainitakin siskolleni. Rakastuttiin kuitenkin ja jotenkin rakastuneena aloin katsoa häntä aivan eri silmin, nykyään hän on minulle komein päällä maan, eikä painon muutokset ynnä muut siihen vaikuta. Luulen myös että alkuun katsoin häntä kriittisesti koska hän ei vastannut mielikuvaani unelmieni kumppanista. Sellaiseksi hän kuitenkin osoittautui, enkä voisi olla ylpeämpi kun kävelen mieheni käsipuolessa. Ja lapsetkin ovat perineet kaikki miehen hyvät ominaisuudet <3
Oikeasti kumppaniaan rakastava ja kunnioittava ei koskaan tekisi noin. Sun miehes luulee itse varmaankin olevan joku suurikin adonis? Sun miehes on juntti pelle.
Mikä on miehenperustelut sille, että koki tarpeelliseksi avautua sun piirteistä muille ja saattaa sut naurunalaiseksi?! Vttu mikä sika, yäääk
Ainakin nyt tiedät, että "aidosti" sinua rakastaa, kun ei ole sun kans ulkonäön takia. Sori, huono vitsi :( Paska jätkä.
Juttelet miehen kanssa että näin olet kuullut. Jos todella pitää paikkansa niin haluatko olla sellaisen miehen kanssa joka arvostelee sinua. Ei kuulosta kovin hyvältä... :/
Kylläpäs olet kultakimpaleen löytänyt...
En olis sekuntiakaan enää tollasen "miehen" kanssa. Missä sun omanarvontunto on hyvä nainen?? Mun rakkaus hiipuis hyvin äkkiä tollasen jälkeen, kaiken muun se melkeen kestäiskin mutta ei julkista nöyryytystä rakkauden nimissä. Puistattaa ajatuskin.. :(
Mies on haukkunut ilmeisesti vaan siis yhden kerran ennen kuin llen tavannutkaan hänen kavereitaan.
Ap
Ja pettää en aio. Mies on muuten ihana ja kultainen, enkä haluais erota. Voisko olla mahdollisti jotain ensimmäisen oikean parisuhteen aiheuttamaa ahdistusta?
ap
Mites haukkui? Kerro.