Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalisvauvat 2015 <3

30.06.2014 |

Vuoden 2015 maalisvauvaa odottelen, itse 23 ja mies 25. Esikoisemme laskettu aika olisi näillä näkymin 10.3.2015, jos kaikki menee hyvin. :)

Haaleita plussia tullut dpo 10:stä saakka, vahvistuneet päivä päivältä ja tänään ensimmäinen vahva plussa. Eli vielä kovin varhaisessa vaiheessa raskautta olen, sillä rv vasta 3+6, huomenna siis 4+0. :)

Toivottavasti saisin tänne seurakseni paljon muitakin maalisvauvaa odottelevia! :)

Kommentit (202)

101/202 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tässä linkki omaan Maalisvauvojen 2015 keskusteluryhmään. Saa tehdä vapaasti uusia aloituksia sinne. Tällä hetkellä ryhmään on liittynyt 7 odottajaa. Käykää esittäytymässä siellä esittely-aloituksessa :) http://www.vauva.fi/keskustelu/ryhmat/272/ryhma/maalisvauvat_2015

102/202 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onnen päivää!!!!  <33 pikkuinen siellä masussa nyt asustaa ;)  tännää tein r-testin ja plussahan se tulla tupsahti! Poijalle sanoin että siusta tulloo isoveli mut ei hän vielä mittee ymmärrä ku vasta 2v ;D mutta tammikuusta asti sitä yritettiinki että meinasi toivo lopahtaa mut juhannus teki taikojaan ;) oon niin onnellinen äiti! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/202 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin tuonne ryhmään, jos joku vois vahvistaa :)

Mulla nippailee masua kamalasti, vihloo. Onko kellään muulla? Myös tällä vkolla tuntunut, että kun töistä pääsee niin pakko ois päästä pitkälleen.

Sit pyyhittäessä välillä kirkasta limaa, normaalia?

104/202 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirpiainen mulla ollu ihan samanlaista nipistelyä ja vihlontaa mahassa. Välillä enemmän, välillä vähemmän ja eri puolilla vatsaa. Siel on ilmeisesti masussa kova pesänrakennus menossa :D

Oon ite huomannut et valkovuoto on lisääntynyt tosi paljon, ja aika monella käy ihan samalla tavalla et luulen et toi kirkas lima on ihan normaalia. :) 

Mulla on iskenyt nyt ihan älytön väsymys päälle, tulee aina tossa päivällä/iltapäivällä ja tekis mieli vaan nukkua koko ilta..

JuliaK rv 5+5

105/202 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mä laitan kaikille nyt ryhmään liittyneille oikeudet hyväksyä porukkaa ryhmään ni nopeutuu ryhmään pääsy. Joten jokanen joka huomaa ryhmän tilana "odottaa hyväksyntää" voi käydä avaamassa uusille käyttäjille pääsyn ryhmään.

106/202 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mä varmaan kuolen tähän väsymykseen. Ekassa raskaudessa väsymys oli tätä luokkaa, mutta kahdessa jälkimmäisessä vaan siedettävää. Miten ihmeessä mä selviän ens viikonlopun Helsingin reissusta?! Matkaa täältä liki 500 km, yks yl ollaan siellä ja siinä ajassa pitäis käydä ainakin Linnanmäki ja Korkeasaari. Ehkä myös luonnontieteellinen museo ja shoppaillakin..

Vierailija
107/202 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös väsymys astunu mukaan kuvioon. Valkkaria tulee aika runsaasti ja väriltään mukamas tummempaa kun normisti. Jonkin verran myös olen itkuherkempi. Eilen yksissä häissä meinas väkisin tulla tippa linssiin :D Edelleenkään ei tissikipuja, ällötyksiä tai muitakaan näkyvämpiä oireita.

Blackpanther voi kun pääsisin jäniksenä matkalaukkuun! Olen ny vuoden täs miettiny, että Hkiin pitäs päästä käymään vanhoja tuttuja moikkaamaan, mut mukamas koskaan ei pääse. Linnanmäki ja korkeasaari olis niin ihana käydä katsastamas taas :)

108/202 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipa86: Eikös peräkoppi olis vähän mukavampi kuin matkalaukku ;) ja sähänoit E-P:ltä myös etkös vaan (muistanko väärin) niin äkkiäkös sut jostain mukaan nappaa :D

109/202 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt se pöntön halailu sitten alkoi. Oksettaa, väsyttää ja kiukuttaa. Oi tätä olotilan mahtavuutta. :D Mikä aamupahoinvointi? Ei riipu mulla yhtään kellonajasta. Illalla voi olla ihan yhtä huono olo, tai päivällä. 

JuliaK rv 5+6

110/202 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi juuri plussanut ! Ainakin uskoisin, että tämä on plussa? Toinen yritys menossa nyt, toivottavasti menee paremmalla menestyksellä kuin edellinen :) La 22.3, vko 4+1.

111/202 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ei juuri mitään muita oireita kuin armoton vituts kahvin puutteesta johtuen :-). Ja iho on muuttunut tosi herkäksi, saippua ja shampoo saa ihon kutisemaan armottomasti. Tämä tapahtui viimeisimmässä raskaudessakin mutta vasta vähän myöhemmin. Pitänee hakea apteekista herkälle iholle tarkoitettuja tuotteita.

112/202 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten mielelläni liittyisin suljettuun fb ryhmään jos sellainen päätetään perustaa!

113/202 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "salainen" fb-ryhmä piti sanoa! Yritin juuri luoda sen, muttei tällä iLuurilla näköjään onnistu.

114/202 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä foorumin tuolla "ryhmät" osiossa om salainen ryhmä maalisvaivojen odottajille. Laita liittymispyyntö sinne. Mä en halua niin intiimiä yhteyttä kenenkään kanssa, että haluaisin omalla nimellä keskustella edes salaisessa facebook ryhmässä. Voidaan tietty täältä ryhmästäki järjestellä tapaamisia tms. mutta se on kuitenkin eri asia.

115/202 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku hyväksyä mun liittymisen ryhmään? tänks!

116/202 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymistä odotellaan täälläkin :)

117/202 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hillalla on selvä plussa, onnittelut siulle ja onnea matkaan!

On ollu kiireisiä viikkoja, nyt menossa "jo" 7 raskausviikko!  Kamala väsymys vaan vaivaa päivittäin, ja joka aamu herään sellaiseen pääkipuun että olis vetänyt illalla pienet sievät ja puol toppaa tupakkaa, tätä jatkuu koko päivän. Myös naamaan alkanut tulemaan finnejä ja ärsyttävä olo. Tyhjällä mahalla kamalan paha olo, että pitäisi olla syömässä vähän väliä.

Aiempien jokaisen kolmen poikien odotus on mennyt samalla tavalla, tämä poikkeaa niistä aivan täysin noilla oireilla. Joten nyt meistä tämä alkaa tuntumaan tytöltä. Ompa jännää!

Rv 6+2 (vielä 13pv ekaa ultraan) 

118/202 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa myös tyhjä maha näräsyää ja sitä kautta tulee huono olo. 

Ei ihan vielä ajankohtainen kysymys, mutta oletteko ajatelleet ottavanne vauvavakuutuksen? :) Itse tuumailin, että taisanpa ottaa. Ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
119/202 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tann, otan! Meidän pikkuneidillä on vakuutus ja todellakin pelastus oli, että otettiin sellainen. Neidillä todettiin 2kk iässä todella paha maitoallergia. Ruuaksi sopi ainoastaan Neocate -maidonkorvike. Hintaa tällä 60e/prk ja niitä meni 2/vk. Neidin eväät siis sellaisen 500e/kk. ONNEKSI oli vakuutus!

120/202 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, jospa nyt laittaisin tämän viestin oikeaan ketjuun. Ihan hirveä sähläyspäivä ollut kyllä..

Eli siis heipat kaikille, täällä ilmoittautuu yksi pöllämystynyt ensikertalainen. :)

Tein juuri aamulla raskaustestin ja yllätyksekseni se näytti positiivista. Ei ollut mitenkään odotettu tulos, mutta nyt sitten päivän shokissa olleena alan pikkuhiljaa ymmärtää, että ehkä se tosiaan on totta. Neuvolantäti sanoi, että tilanne on 4+2, eli laskettu aika olisi 22.3.2015. :) Tosiaan minä olen 25 ja mies 28.

Vähän haastava tilanne, koska olen lähdössä lokakuussa miehen luokse toiselle puolelle maapalloa ja nyt meitä sitten lähteekin reissuun kaksi.. Eli synnytysajankohdan kanssa tuo tarkoittaa sitä, että tarvitsee esikoinen synnyttää ulkomailla. Eli suoraan sanoen hieman stressaa. Mitenkäs teillä on olotilat? Itsellä ihan hirveät alavatsavihlonnat ja rintakivut. Näin ensikertalaisena kyllä olen aivan ulalla koko tilanteesta ja tiedä edes, että mikä on normaalia ja mikä ei.. :)