hoi koiranomistahat ja muut oletteko huomanneet tätä juttua
Mikä siinä on ku koiraharrasrajat jotka tsastaavat koiriin kaiken rahansa ja heidän kodissaansa ja muussa se näkyy. Koti on aivan karsean näköisesti sisustettu ei mitään tolkkua, lapset kulkevat räsysissä vaatteissa,kun rahaa ei riitä muuhun kuin koiriin. Itselläni on 2 koiraa ja kotini on tarkasti sisustettu ja käymme joak vuosi ulkomaanmatkalla ja rahaa on ylimääräistä... ei koiriin tarvitse syytä kaikke rahaa
Kommentit (13)
Paljonko koiran pitoon täytyy budjetoida/kk?
Oi kyllä olen!! Minua henk.koht ärsyttää kun eräs kaverini näyttää kännykästään "katso tälläinen ja tälläinen hame ja tälläinen timantti panta ja tälläinen sade takki". Voi luoja!! Koira on tietysti chihuahua. Ei ne koirat noista tajua eikä ne myöskään ole mitään asukokonaisuuden täydentäjiä!
Samaa mieltä ap, meillä kaksi koiraa.
Koiranruoka ja muut tarpeet kuten panta ja punkkitökötit yms koiralle tietenkin pitäisi hankkia. Mutta sitten kun alkaa tulemaan näitä sadetakkeja ja hameita yms niin menee kyllä jo yli. Juuri tuli ohjelmakin kun kaksi koiran omistajaa päättivät että heidän koiransa menevät naimisiin ja rahaa siihen oli laitettu niin paljon että olisivat omistajat saaneet uudet talot sillä rahalla..
Että voi raivostuttaa tuo puhelin tekosyynä kirjoitusvirheille. Minä palstailen aina mobiililla mutta kirjoitusvirheet pidän minimissä. Opetelkaa kirjoittamaan mobiililla tai olkaa kokonaan kirjoittamatta. Sen verran voisi lukijoita kunnioittaa, että pyrkii huolelliseen kirjoitusasuun.
Joo'o ... serkkuni ostaa koirilleensa jatkuvasti kaikkea mitä löytää kaupasta. Millon kaiken maan huoppareita,uusia pantoja(on jo 15 pantaa),kaikkea turhaa rojuja... nyt hän valitaa minulle kun lainat on noussut kattoon... -,- koira ei tarvitse kuin panta,hihna,oma paikka,joku lelu,ruokaa,kupit,luita,kynsisakset + muut hygiena jutut ja kaikki muu onkim sitten turhaa
..
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:37"]Että voi raivostuttaa tuo puhelin tekosyynä kirjoitusvirheille. Minä palstailen aina mobiililla mutta kirjoitusvirheet pidän minimissä. Opetelkaa kirjoittamaan mobiililla tai olkaa kokonaan kirjoittamatta. Sen verran voisi lukijoita kunnioittaa, että pyrkii huolelliseen kirjoitusasuun.
[/quote] tuo liittyikin niin aiheeseen..
Just. Hieman ehkä yleistät?
Btw, ne jotka koiraansa pukevat hameisiin ym. ovatkin ihan idiootteja.
Rahaa ei vain voi riittä koiriin sekä kotiin..
Kyllä jotkut koirat tarvitsee vaatteita. Mutta ei niihin omaisuuksia saa menemään. Jos on niin vähän rahaa että pari nuttua, sadetakkia ja vaikka kymmenen bling-bling -pantaa vaikuttaa oleellisesti talouteen, ei pidä ottaa koiraa!
Meillä on kaksi koiraa. Ison, paksuturkkisen ainoa vaate on heijastinliivi, jota käytetään pimeällä. Sitten meillä on pikkuinen lyhytkarvainen prinsessa, joka tuli Espanjasta. Sillä on nuttua joka lähtöön, ja tarpeeseen! Lola ei pakkasella suostu kävelemään askeltakaan ilman takkia ja ja töppösiä. Ei tarvitse pakolla pukea...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:26"]
Anteeksi kirjoitusvirheet kun kirjoitin puhelimella
[/quote]
Ilmeisesti raha ei sitten riitä kunnollisesn läppäriin tjsp. jolla saisi kirjoitettua helposti :)
Anteeksi kirjoitusvirheet kun kirjoitin puhelimella