Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeseksikysymys, nyt rehellisesti, kumman "puolella" olette,

Vierailija
29.06.2014 |

mun vai mieheni? Mä olen (ihan omasta syystäni, tiedän) lihonut ja siten toivoisin, että harrastaisimme yhdyntää pimeässä (ainakin kirkkaat valot pois päältä). Mies taas kieltäytyy tästä, eli jos haluan saada munaa, pitää valojen olla päällä (jolloin sekä minä että etenkin mies näkevät nykyisin lihavan itseni kokonaan ja se ajatus ainakin itseltäni tappaa halut kokonaan, kun pitää hävetä itseään ;( Joo, oma moka, tiedän, muita kommentteja?

Miehelle pillu/perse pimeässä ei kelpaa, vaan niin kauan kunnes olen valmis seksiin valot päällä, meillä mennään pelkällä suuseksillä (=minä otan suihin, päivittäin)

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina sen puolella, joka ei helvetti ole päästänyt itseään lihomaan, vaikka onkin saanut vakikumppanin!!!!

Vierailija
62/66 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kommentti ettet halua menettää häntä ja siksi päivittäin tyydytät kertoo jo siitä kuka teidän suhteessa vie ja kuka vikisee. Miehellesi olet pelkkä esine jota voi pompotella uhkaamalla jättää ja kiristää.

siis oikeesti mieskö voi pihdata koska valot ei ole päällä mutta naisen pitää olla synnytyksen jälkeen pillu revenneenä valmis??

kyllä feministeillä vaan vielä on töitä kun edes naiset itse ei puolusta ja tue toisiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vuorotellen valoilla ja ilman?

Vierailija
64/66 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:09"]LOPETA se suihinotto mieheltäsi! Älä tee sitä, jos miehesi ei anna sinulle mitään. Miehesi käyttää sinua hyväkseen. Tuo ettei mies suostu pimeässä seksiin, on pelkkä tekosyy. Hänen ei tarvitse nähdä vaivaa sinun vuoksesi eikä välitä sinun tarpeistasi, hän välittää vain omistaan. Miehesi saa suuseksiä, se riittää hänelle eikä hän välitä mistään muusta.

Lopeta suihinotto, älä anna mitään jos et itsekään saa mitään.

[/quote]

Asiaa!!!!

Vierailija
65/66 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on täysin sinun ongelmasi. Sinä olet lihonnut ja sinä häpeät itseäsi. Miestäsi asia ei vaivaa, mutta luulisi nyt että suostuu panemaan myös hämärässä, eli aika kumma ukko.

t. mies

Vierailija
66/66 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, Tottakai. Poskihoito päivässä on normi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä