Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeseksikysymys, nyt rehellisesti, kumman "puolella" olette,

Vierailija
29.06.2014 |

mun vai mieheni? Mä olen (ihan omasta syystäni, tiedän) lihonut ja siten toivoisin, että harrastaisimme yhdyntää pimeässä (ainakin kirkkaat valot pois päältä). Mies taas kieltäytyy tästä, eli jos haluan saada munaa, pitää valojen olla päällä (jolloin sekä minä että etenkin mies näkevät nykyisin lihavan itseni kokonaan ja se ajatus ainakin itseltäni tappaa halut kokonaan, kun pitää hävetä itseään ;( Joo, oma moka, tiedän, muita kommentteja?

Miehelle pillu/perse pimeässä ei kelpaa, vaan niin kauan kunnes olen valmis seksiin valot päällä, meillä mennään pelkällä suuseksillä (=minä otan suihin, päivittäin)

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:14"]

Miksi naiset kokevat oikeudekseen olla tuollaisia ruikuttajia ja pilata seksin sillä?

Mitäpä itse olisitte mieltä vaikka siitä jos mies haluaisi pitää paidan päällään naidessa (ja bokserit, jotta hänen rumat kiveksensä eivät näkyisi) tai suostuisi panemaan vain takaapäin, jotta ette näkisi häntä? Niin, aatelkaapa joskus omalle kohalle...

[/quote]

Suoraan sanottuna, mulle ois täysin ok jos mies haluis pitää paidan päällä tai vaikka ne bokseritkin sitten, jos vaan hän kokisi OMAN OLONSA = SEKSIN paremmaksi ja helpommaksi/vähemmän estykeeksi siten. Mutta mä olenkin nainen.

[/quote]

Naiset voi vittu näitä jatkuvia 'estoja'....

Byhyy kun minua on kiusattu ja pla plaa... huono itsetunto.. plaa plaa... entinen poikaystävä kohteli huonosti. .. plaa plaa... en tykkää tästä kohdasta itsestäni kun joku mies sille nauroi... plaa plaa...

Vierailija
22/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, kyllä mun miehellä on usein paita päällä ja joskus bokseritkin, kun naidaan. Mitä ihmeellistä siinä nyt on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, kyllä mun miehellä on usein paita päällä ja joskus bokseritkin, kun naidaan. Mitä ihmeellistä siinä nyt on?

Vierailija
24/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle seksi harvoin on pelkkää seksiä vaan siihen liitetään ties mitä muita parisuhteen osia ja sitten se onkin jo saatanan vaikeaa

Vierailija
25/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silimät kiinni ja haarat auki sillä siitä selviät. Porvoon missi!

Vierailija
26/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sukkapuku, sellainen verkkosukkajuttu, mutta koko puku. Se näyttää seksikkäältä vaikka mursun päällä. 

Sitten tunnelmavalaistus tai kynttilät makuuhuoneeseen.

Vierailija
27/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu ap. Onneksi mieheni ei ole tuollainen. Olen täysin puolellasi. Ei se miestäni haittaa vaikka on vuosien varrella painoa tullut, mutta itseäni inhottaa eli tiedän kyllä tunteen.

Vierailija
28/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vanha, riippuvatissinen ja löysämahainen, roikkuvanahkainen, muutenkin ruma kuin riihen seinästä revitty paholainen sekä pieren kesken hommien ja silti mun mies haluaa joskus nähdä. Sorry, pakko olla miehesi puolella. 

Vierailija
29/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:20"]

Pitäkööt, en mä silmilläni nai. Kuten miehet tekee.

[/quote]

Mistäköhän johtuu? Naiset ovat niin seksikkäitä, että heidän katsominenkin kiihottaa :P

Vierailija
30/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen. Toisen mielenterveysongelmia ei pidä pönkittää vaan kannustaa kumppani kohtaamaan ongelmansa.

Vierailija
31/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Itse olen lievästi ylipainoinen, ylimääräistä on lähinnä vatsassa ja reisissä. Vaatteet päällä näytän ihan ok, mutta alasti suorastaan surkealta. En halua näyttää itseäni miehelle ja minulle sopisi seksi pimeässä/peiton alla. Kaikkein pahinta on, että mies todella katselee minua seksin aikana, kehuu kauniiksi ja seksikkääksi ja minua yököttää. Tunnen itseni niin rumaksi ja olen varma, että mies valehtelee. Oikeasti olen sen mielestä varmaan tosi ruma, mutta kehuu vittuillessaan ja naureskelee jälkeenpäin :(

Vierailija
32/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen pitäisi kunnioittaa sinun toivettasi. Ei luulisi olevan este sekstata hämärässä. Mies, jolle vaimon toiveista tuollaisen toteuttaminen on vaikeaa ei ainakaan nostaisi minun halujani.

Vierailija
33/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutat, sallit valot tai olet ilman.

Vierailija
34/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on joustettava, joka tilanteesta kärsii eniten. Eli tässä tilanteessa aloittaja. Mies saa päivittäin, aloittaja ei.

Vierailija
35/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:14"]

Miksi naiset kokevat oikeudekseen olla tuollaisia ruikuttajia ja pilata seksin sillä?

Mitäpä itse olisitte mieltä vaikka siitä jos mies haluaisi pitää paidan päällään naidessa (ja bokserit, jotta hänen rumat kiveksensä eivät näkyisi) tai suostuisi panemaan vain takaapäin, jotta ette näkisi häntä? Niin, aatelkaapa joskus omalle kohalle...

[/quote]

Mua ei haittaisi yhtään, jos tuo olisi se, mistä mieheni tykkäisi. 

Vierailija
36/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:18"]

Samoin, en edes laihana tykännyt täysvalaistuksesta. Mies vaan nyt on sitä mieltä, että suostumalla "valottomaan" seksiin,hän kuulemma tukee mun huonoa itsetuntoa = häpeää omasta nykyisin lihavasta kropastani.[/quote]

Miehesi ajattelee sinua. Sinä olet mokannut ja silti ajattelee sinua. Ja sinä ajattelet vain itseäsi..

[/quote]

Miten niin. Mies ajattelee vain itseään, ettei valoton seksi kokonaan lopu vaikka ap ei ole siihen vielä valmis. Ensin pitää olla valmis, sitten se on ok. Silloin mies ajattelisi häntä, jos olisi valmis hämärässä nostamaan ap:n itsetuntoa. 

Mutta ei näin.

Vierailija
37/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun puolellasi olen. Ja ihan ensin, lopeta se jokapäiväinen suihin ottaminen jo tänä iltana. Sen kun lopetat, niin saat paremman keskusteluyhteyden mieheen. Sitten menet jo nyt ruuvaamaan ne pirun lamput irti ja laitat jonnekin yhden tai kaksi kaunista tunnelmavaloa tai kynttilöitä. Voit tehdä tunnelmavalot vaikka normaalista lampusta laittamalla päälle jonkun ohuen huivin ja tarpeen tullen kohdistamalla lamput vaikka seinälle. Katsot myös, että makuuhuone on muutenkin nätti ja siisti, petivaatteet ovat kivat ja että sinä olet sängyssä muissa vaatteissa kuin Kiroileva siili -paitulissa...

Muista, että sinulla on tasan 100%:n määräysvalta omaan kroppaasi ja tilanteeseen 50%. Käytä se hyväksi ja otat aikalisän heti jos peli alkaa mennä likaiseksi miehen taholta. Mies kyllä ymmärtää asian varmasti kunhan sinä sen selkeästi kerrot ja pidät huolta, että toimit sanojesi mukaisesti.

Vierailija
38/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaako kukaan kattella alastonta miestä seksin aikana? Ne näyttää jotenkin hupaisilta pikkupojilta ilkosilleen.

Vierailija
39/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:52"]Siis haluaako kukaan kattella alastonta miestä seksin aikana? Ne näyttää jotenkin hupaisilta pikkupojilta ilkosilleen.

[/quote]

Olen samaa mieltä ^

Vierailija
40/66 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:52"]

Siis haluaako kukaan kattella alastonta miestä seksin aikana? Ne näyttää jotenkin hupaisilta pikkupojilta ilkosilleen.

[/quote]

Joo ei muuten näytä, kun ottaa oikein treenatun kamppailulajeja ja vapaaottelua harrastavan urheilijan. Ei todella ihan ekana tule pikkupoika mieleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän