uuden seustulukumppanin vanhemmat ns. "alemaa kastia"
Olen ollut hyvin nirso miesten suhteen ja pelännyt etten löydä ketään tasoistani miestä. Nyt 28 vuotiaana vihdoinkin luulin löytäneeni täydellisen miehen: pitkä, tumma, komea, iso muna, hyvä sängyssä ja vieläpä lääkäri.
Olemme seustelleett noin kuukauden ja sitten tuli pommi: Vaikka mies on lääkäri niin molemmat hänen vanhempansa ovat amiksia! Äiti on hieroja ja isällä on oma metalli-alan yritys.
Oma sukuni taas on todella akateemista ja menestynyttä.MInä olen vastavalmistunut KTM ja moemmat vanhemmat juristeja, isoisä professori ym Nyt huolestuttaa että olen ottamassa heikompi tasoisen miehen ja lapseni saavat huonot geenit
Mies on itse innokkaan oloinen ja tahtoisi edetä suhteessa, tietää varmaan että olen liian hyvää tasoa häneen verrattuna, kun tulen akateemisesta kodista
Kerran koitin hieman vihjata ja kysyin tunteeko hän alemmuudentunnetta minun sukuni seurassa, mutta hän oli vain tyrmistynyt ja vastasi, "Pelastan työkseni ihmishenkiä, kun taas sinun sukusi on täynnä paperinpyörittäjiä" Juuri tälläisissa vastauksissa huomaan tämän lääkärimiehen junttiuden
Miten kannattaisi toimia? Dumppaanko vai annanko tilaisuuden?
Kommentit (85)
Helpompaa olisi ollut jos lääkäri-poikkis olisi valehdellut vanhempiensa kuolleen. Kauheaa ettei ymmärrä hävetä amis-vanhempiaan. Hanki tasoistasi seuraa. Jos saisitte lapsia, olisivat raukat 1/4 ei-akateemisia. Kauhea häpeä lapsille, sinulle ja koko suvullesi. Ei tuosta mitään tule, jätä mies.
AP, mitäs muuta Porvooseen kuuluu?
Kehottaisin miestä dumppaamaan sinut. Olet selkeästi alempaa kastia.
Mitä jos opettelisit akateemisesti ihan vaan kirjoittamaan ja käyttämään esimerkiksi pistettä. Ja kyllä, olet jotain aivan liian hyvää sille miehelle. Jätä se paska, ansaitset parempaa. Samalla päästät miehesi kirjaimellisesti kärsimyksestä ja mahdollistat hänelle oikeasti hyvän loppuelämän.
Ehdon lempparini teksittä oli kohta "metalli-alan yritys". Jokainen KTM tietää, että noinhan ne yhdys sanat krijoitetaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:50"]
AP tässä. Ei todellakaan ole trollausta tämä. Voitte pitää minua kylmänä ihmisenä jos haluatte, mutta en todellakaan halua että tulevat lapseni saavat ns. "juntti-geenejä".
[/quote]
Ei se koulutus kerro junttigeeneistä mitään. Vanhempani ovat suurtaikäluokkaa ja vieläpä siirtolaisperheestä. Karjalaisperheillä ei ollut rahaa lasten koulutukseen vaikka kotiseudulla olivatkin paikallisessa mittakaavassa parempaa väkeä.
Äidillä oli/on aivot, mutta ei mahdollisuutta opiskella. Onneksi hän on lapsesta asti lukenut kaikki käsiinsä saamansa kirjat, varmasti pärjää tiedoillaan kenen tahansa yliopistopellen rinnalla.
Isä myös köyhästä perheestä, mutta aivot löytyy..lainasi rahaa ja opiskeli vähän vanhempana. Kansakoulun jälkeen olisi päässyt talon isännän maksamana opiskelemaan, mutta ylpeyttään kieltäytyi.
Eli tiedä sitten miten hyvät geenit heität hukkaan. Suomenruotsalaisista voit löytää jonkun aivottoman, kiintiöllä yliopistoon pääseen, mutta hei, ainakin on parempaa kastia:)