Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uuden seustulukumppanin vanhemmat ns. "alemaa kastia"

Vierailija
29.06.2014 |

Olen ollut hyvin nirso miesten suhteen ja pelännyt etten löydä ketään tasoistani miestä. Nyt 28 vuotiaana vihdoinkin luulin löytäneeni täydellisen miehen: pitkä, tumma, komea, iso muna, hyvä sängyssä ja vieläpä lääkäri.

Olemme seustelleett noin kuukauden ja sitten tuli pommi: Vaikka mies on lääkäri niin molemmat hänen vanhempansa ovat amiksia! Äiti on hieroja ja isällä on oma metalli-alan yritys.

Oma sukuni taas on todella akateemista ja menestynyttä.MInä olen vastavalmistunut KTM ja moemmat vanhemmat juristeja, isoisä professori ym Nyt huolestuttaa että olen ottamassa heikompi tasoisen miehen ja lapseni saavat huonot geenit

Mies on itse innokkaan oloinen ja tahtoisi edetä suhteessa, tietää varmaan että olen liian hyvää tasoa häneen verrattuna, kun tulen akateemisesta kodista

Kerran koitin hieman vihjata ja kysyin tunteeko hän alemmuudentunnetta minun sukuni seurassa, mutta hän oli vain tyrmistynyt ja vastasi, "Pelastan työkseni ihmishenkiä, kun  taas sinun sukusi on täynnä paperinpyörittäjiä" Juuri tälläisissa vastauksissa huomaan tämän lääkärimiehen junttiuden

Miten kannattaisi toimia? Dumppaanko vai annanko tilaisuuden?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alema kasti :D Loooooooooolll

Vierailija
62/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa vaan, toivottavasti löydät pian sen oikean joka on ns. oikeasta kastista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Ei todellakaan ole trollausta tämä. Voitte pitää minua kylmänä ihmisenä jos haluatte, mutta en todellakaan halua että tulevat lapseni saavat ns. "juntti-geenejä".

Vierailija
64/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:42"]

Olen ollut hyvin nirso miesten suhteen ja pelännyt etten löydä ketään tasoistani miestä. Nyt 28 vuotiaana vihdoinkin luulin löytäneeni täydellisen miehen: pitkä, tumma, komea, iso muna, hyvä sängyssä ja vieläpä lääkäri.

Olemme seustelleett noin kuukauden ja sitten tuli pommi: Vaikka mies on lääkäri niin molemmat hänen vanhempansa ovat amiksia! Äiti on hieroja ja isällä on oma metalli-alan yritys.

Oma sukuni taas on todella akateemista ja menestynyttä.MInä olen vastavalmistunut KTM ja moemmat vanhemmat juristeja, isoisä professori ym Nyt huolestuttaa että olen ottamassa heikompi tasoisen miehen ja lapseni saavat huonot geenit

Mies on itse innokkaan oloinen ja tahtoisi edetä suhteessa, tietää varmaan että olen liian hyvää tasoa häneen verrattuna, kun tulen akateemisesta kodista

Kerran koitin hieman vihjata ja kysyin tunteeko hän alemmuudentunnetta minun sukuni seurassa, mutta hän oli vain tyrmistynyt ja vastasi, "Pelastan työkseni ihmishenkiä, kun  taas sinun sukusi on täynnä paperinpyörittäjiä" Juuri tälläisissa vastauksissa huomaan tämän lääkärimiehen junttiuden

[/quote]

Näppäilyvirheet ymmärrän, mutta miten noin hyvätasoinen akateemisesta suvusta tuleva KTM tekee paljon kielioppivirheitä. Kirjoituksesi sävy oli myös jotenkin wt-tasoa, joten uskon sen olevan provo.

Vierailija
65/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

KTM nyt ei ole mitään erikoista, lääkäri on.

Vierailija
66/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:50"]

AP tässä. Ei todellakaan ole trollausta tämä. Voitte pitää minua kylmänä ihmisenä jos haluatte, mutta en todellakaan halua että tulevat lapseni saavat ns. "juntti-geenejä".

[/quote]

Ei voi välttää, sori vaan.

Vierailija
67/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet akateemisesti kouluttautunu ja perheesikin on akateemisia, siltikään ET osaa kirjoittaa oikein!

Sinuna jättäisin miehen ja elelisin yksin lopun elämääni. Olet niin perkeleen snobi ja pintaliitäjä, ettet todellakaan ole ansainnut yhtäkään miestä vierellesi.

Ja mitä tuohon miehen kommenttiin tulee, niin tottahan hän puhuu. Hän sentäs tekee OIKEASTI tärkeää työtä, eikä vaan hanki paperihaavoja sormiinsa.

Vierailija
68/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:49"]Alema kasti :D Loooooooooolll

[/quote]

ja seustulukumppani :D

Vierailija
69/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:50"]

[/quote]

No ne junttigeenit tulee kuule ihan sinulta itseltäsi :-D

Vierailija
70/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo

Vierailija
71/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:51"]

Provo.

KTM nyt ei ole mitään erikoista, lääkäri on.

[/quote]

No et taida osata luke. Ei kyse ole miehen koulutuksesta vaan siitä että hänen vanhemmat ei ole käyneet edes lukiota!

Ja KTM on kuule yksi parhaiten palkatuista koulutuksista

Vierailija
72/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti, tää on ihan provo. JOS ihminen oikeasti tulee ap:n kuvailemasta sukutaustasta, niin heille nimenomaan miehen vanhempien tasokkuudella ei ole mtn väliä.

3 ja  15

Vierailija
73/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:49"]Alema kasti :D Loooooooooolll

[/quote]

ja seustulukumppani :D

[/quote]

Samassa lauseessa vielä :). Taisi jäädä ap:lta koulut kesken. Tai sitten on niitä Åbo Alademin KTM:iä :D.

Vierailija
74/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei älyä dumpata sinua, niin vapauta hyvä nainen hänet, niin että hän voi löytää naisen joka aidosti arvostaa häntä ihmisenä eikä jonkun kastin edustajana...

Vierailija
75/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:42"]

[/quote]Jos tuo ei ole provo, niin miksi kysyisit häneltä tuollaista? Annoit siis hänen ymmärtää, että hänen olisi 'luontevaa' hävetä vanhempiensa rehellisiä taustoja. Joka tapauksessa istutit hänen mieleensä sellaisen konfliktin siemenen, mikä ei varmasti paranna asemiasi. Olit ensin itse juntti ja sait samalla mitalla takaisin. 

Oikeusalalla toimivien vanhempien lapsen luulisi osaavan ilmaista itseään paremmin.

-Mies 29v-

Vierailija
76/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukihäiriö on sairaus eikä tee juntiksi, toisinkuin kouluja käymättömyys

-ap

Vierailija
77/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on wt jolle kyseisenlainen mies ilman ylemää kastia olevia vanhempia saattaisi olla ongelma, koska hän tahtoo yletä. Eli siis provo!

3

Vierailija
78/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Eläimiä ei saa kiusata.  Miehenä pitäisin sinuna kusipäisenä omaan napaan tuijottajalta, luokkayhteiskunta-ajatteluhäiriöisenä.  Sinun ja sukusi kanssa elämä tulisi olemaan tuskaista paskaa. Etsi joku serkkunsa kanssa naitettu ylemmän luokan pelle hermanni, jotka voi nuolla ringissä toistensa persettä ja hokea tyytyväisyyttä ettei tarvitse sekaantua mihinkään alemman luokan ihmisiin.   

Vierailija
79/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:44"]Otsikossa virhe *alempaa on oikea

-ap

[/quote]

Myös tekstissä on virheitä: esim.heikompitasoinen on yhdyssana. Oletan kuitenkin, että olet intialainen (Suomessa meillä ei ole kastilaitosta) joten tekstisi monet virheellisyydet ovat siten ymmärrettäviä.

Vierailija
80/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:n miehen suvussa olla juuri niitä ominaisuuksia, joita ap:lläkin on, mutta ei itsessään niitä siedä.