uuden seustulukumppanin vanhemmat ns. "alemaa kastia"
Olen ollut hyvin nirso miesten suhteen ja pelännyt etten löydä ketään tasoistani miestä. Nyt 28 vuotiaana vihdoinkin luulin löytäneeni täydellisen miehen: pitkä, tumma, komea, iso muna, hyvä sängyssä ja vieläpä lääkäri.
Olemme seustelleett noin kuukauden ja sitten tuli pommi: Vaikka mies on lääkäri niin molemmat hänen vanhempansa ovat amiksia! Äiti on hieroja ja isällä on oma metalli-alan yritys.
Oma sukuni taas on todella akateemista ja menestynyttä.MInä olen vastavalmistunut KTM ja moemmat vanhemmat juristeja, isoisä professori ym Nyt huolestuttaa että olen ottamassa heikompi tasoisen miehen ja lapseni saavat huonot geenit
Mies on itse innokkaan oloinen ja tahtoisi edetä suhteessa, tietää varmaan että olen liian hyvää tasoa häneen verrattuna, kun tulen akateemisesta kodista
Kerran koitin hieman vihjata ja kysyin tunteeko hän alemmuudentunnetta minun sukuni seurassa, mutta hän oli vain tyrmistynyt ja vastasi, "Pelastan työkseni ihmishenkiä, kun taas sinun sukusi on täynnä paperinpyörittäjiä" Juuri tälläisissa vastauksissa huomaan tämän lääkärimiehen junttiuden
Miten kannattaisi toimia? Dumppaanko vai annanko tilaisuuden?
Kommentit (85)
Toivottavasti se lääkäri mies on fiksu ja ottaa itselleen normaalin duunarinaisen, joka arvostaa elämässä muutakin kuin rahaa ja ulkonäköä.
Tämä on se iänikuinen ongelma: millaiset geenit lapselle? Tässä tapauksessa jos tulevat isäänsä ovat juntteja ja jos taas äitiinsä ovat idiootteja. On kyllä sen verran riskiä, että lääkärimiehenä en valitsisi tätä keskustelun aloittajaa lasteni äidiksi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:21"]
Kyllä lääkärin tyttöystävän pitäisi osata kirjottaa ! Että mee sinne metallifirmaan vaikka siivoomaan.
[/quote] Siellä taas pitäisi osata siivota ja epäilen hyvin vahvasti, ettei akateemisesti koulutettu parempi ihminen sitä taitoa hallitse.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:35"]
Tämä on se iänikuinen ongelma: millaiset geenit lapselle? Tässä tapauksessa jos tulevat isäänsä ovat juntteja ja jos taas äitiinsä ovat idiootteja. On kyllä sen verran riskiä, että lääkärimiehenä en valitsisi tätä keskustelun aloittajaa lasteni äidiksi.
[/quote] Eli niissä lapsissa olisi ainesta Suomen pääministeriksi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:42"]
Olen ollut hyvin nirso miesten suhteen ja pelännyt etten löydä ketään tasoistani miestä. Nyt 28 vuotiaana vihdoinkin luulin löytäneeni täydellisen miehen: pitkä, tumma, komea, iso muna, hyvä sängyssä ja vieläpä lääkäri.
Olemme seustelleett noin kuukauden ja sitten tuli pommi: Vaikka mies on lääkäri niin molemmat hänen vanhempansa ovat amiksia! Äiti on hieroja ja isällä on oma metalli-alan yritys.
Oma sukuni taas on todella akateemista ja menestynyttä.MInä olen vastavalmistunut KTM ja moemmat vanhemmat juristeja, isoisä professori ym Nyt huolestuttaa että olen ottamassa heikompi tasoisen miehen ja lapseni saavat huonot geenit
Mies on itse innokkaan oloinen ja tahtoisi edetä suhteessa, tietää varmaan että olen liian hyvää tasoa häneen verrattuna, kun tulen akateemisesta kodista
Kerran koitin hieman vihjata ja kysyin tunteeko hän alemmuudentunnetta minun sukuni seurassa, mutta hän oli vain tyrmistynyt ja vastasi, "Pelastan työkseni ihmishenkiä, kun taas sinun sukusi on täynnä paperinpyörittäjiä" Juuri tälläisissa vastauksissa huomaan tämän lääkärimiehen junttiuden
Miten kannattaisi toimia? Dumppaanko vai annanko tilaisuuden?
[/quote]
Toivottavasti miehesi tajuaa dumpata sinut! On olemassa kahdenlaisia typeryksiä. Niitä, jotka eivät ymmärrä mitään yleissivistyksestä ja niitä jotka ovat muuten vain kuutamolla. Sinä kuulut siihen jäkimmäiseen kastiin, joten etpä ole mikään varsinainen löytö itsekkään!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:50"]
AP tässä. Ei todellakaan ole trollausta tämä. Voitte pitää minua kylmänä ihmisenä jos haluatte, mutta en todellakaan halua että tulevat lapseni saavat ns. "juntti-geenejä".
Vaatimuksiisi ehdotan että dumppaat tuon miehen jonka jälkeen et enää toista tilaisuutta tule saamaankaan ja jäät / saat olla oman ylhäisyytesi vanhapiika eikä sinun tarvitse olla huolissasi oman geenisi perimän jatkumisesta ollenkaan.
T. Mies jolle terve järki puolison valinnassa on tärkeämpää kuin korkean elintason geenit.
[/quote]
Olet aivan idiootti. Ei näytä ap koulutustasosi siihen auttavan. Toivottavasti panee vierasta tai potkii noin tyhmän muijaprovoa vittuun.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:35"]
Heh, mulla on ihan sama ongelma, joskin oma koulutus tradenomi (YAMK) ja mies KTM... Miehen isä on vaan opistopohjaisen koulutuksen hankkinut, kun taas omat vanhempani sekä isovanhempani ovat akateemisia! Tuo tietoisuus miehen isän opistotaustaisuudesta kieltämättä inhotti ensin ja epäilytti, että onko hänellä mitään mahdollisuutta edes osallistua meidän suvun keskusteluihin kahvipöydässä! Vähän sellainen ajatus, että "menenkö liian halvalla"! Joten ap, tiedän miltä tuntuu...
[/quote]
Mites sinä nyt sitten olet hankkinut tuollaisen massakoulutuksen, ei yhtään kunnianhimoa vai mistä kiikastaa?
[/quote]
Massakoulutuksen?? Tradenomi (YAMK) on käytännössä sama kuin KTM eli YLEMPI korkeakoulututkinto, ollaan tästä miehen kanssa puhuttu, joten ihan vaan tiedoksi! t. 62
62: YAMK on toki ylempi korkeakoulututkinto, mutta KTM on sen lisäksi akateeminen loppututkinto. On siinä eroa, valitan.
Joo, toi alema kasti kuulostaa epäilyttävältä. Ei voi olla hyvä juttu, jätä se.
Lopeta kastiajattelu, helpottaa elämää. Intiassakin saisivat jo luopua siitä.
Kohtele ihmisiä ennakkoluuloitta.
Toivon et, tämä on trolli. Mut ikävä kyllä ap:n laisia ihmisiä on edelleen olemassa.
Toivottavasti mies tajuaa kuinka alempiarvoinen sinä häneen verratuna olet ja jättää sut.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:35"]
Heh, mulla on ihan sama ongelma, joskin oma koulutus tradenomi (YAMK) ja mies KTM... Miehen isä on vaan opistopohjaisen koulutuksen hankkinut, kun taas omat vanhempani sekä isovanhempani ovat akateemisia! Tuo tietoisuus miehen isän opistotaustaisuudesta kieltämättä inhotti ensin ja epäilytti, että onko hänellä mitään mahdollisuutta edes osallistua meidän suvun keskusteluihin kahvipöydässä! Vähän sellainen ajatus, että "menenkö liian halvalla"! Joten ap, tiedän miltä tuntuu...
[/quote]
Mites sinä nyt sitten olet hankkinut tuollaisen massakoulutuksen, ei yhtään kunnianhimoa vai mistä kiikastaa?