Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uuden seustulukumppanin vanhemmat ns. "alemaa kastia"

Vierailija
29.06.2014 |

Olen ollut hyvin nirso miesten suhteen ja pelännyt etten löydä ketään tasoistani miestä. Nyt 28 vuotiaana vihdoinkin luulin löytäneeni täydellisen miehen: pitkä, tumma, komea, iso muna, hyvä sängyssä ja vieläpä lääkäri.

Olemme seustelleett noin kuukauden ja sitten tuli pommi: Vaikka mies on lääkäri niin molemmat hänen vanhempansa ovat amiksia! Äiti on hieroja ja isällä on oma metalli-alan yritys.

Oma sukuni taas on todella akateemista ja menestynyttä.MInä olen vastavalmistunut KTM ja moemmat vanhemmat juristeja, isoisä professori ym Nyt huolestuttaa että olen ottamassa heikompi tasoisen miehen ja lapseni saavat huonot geenit

Mies on itse innokkaan oloinen ja tahtoisi edetä suhteessa, tietää varmaan että olen liian hyvää tasoa häneen verrattuna, kun tulen akateemisesta kodista

Kerran koitin hieman vihjata ja kysyin tunteeko hän alemmuudentunnetta minun sukuni seurassa, mutta hän oli vain tyrmistynyt ja vastasi, "Pelastan työkseni ihmishenkiä, kun  taas sinun sukusi on täynnä paperinpyörittäjiä" Juuri tälläisissa vastauksissa huomaan tämän lääkärimiehen junttiuden

Miten kannattaisi toimia? Dumppaanko vai annanko tilaisuuden?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin huolissani tyhmyydestä, joka selvästikin periytyy sinun suvustasi. Lääkäriksi ei pääse tyhjäpäät opiskelemaan. Vaikka olet kuinka akateeminen, niin ei ole takuuta hyvistä geeneistä.

Vierailija
22/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:42"]

Mies on itse innokkaan oloinen ja tahtoisi edetä suhteessa, tietää varmaan että olen liian hyvää tasoa häneen verrattuna, kun tulen akateemisesta kodista

[/quote]

Muhahha!

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:42"]

Kerran koitin hieman vihjata ja kysyin tunteeko hän alemmuudentunnetta minun sukuni seurassa, mutta hän oli vain tyrmistynyt ja vastasi, "Pelastan työkseni ihmishenkiä, kun  taas sinun sukusi on täynnä paperinpyörittäjiä" Juuri tälläisissa vastauksissa huomaan tämän lääkärimiehen junttiuden

[/quote]

Kuka tässä on juntti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, toivon että mies löytää uuden naisen ja jättää sinut sormiasi nuolemaan. Ja toivon että elät yksin etkä ikinä tuota lapsia tähän maailmaan, jotka saavat sinun geenisi. T. Lääkärinainen yläkastisesta perheestä, jonka mies on "alikoulutettu" mutta maailman paras

Vierailija
24/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin erityisesti siitä osuudesta, jossa kerrottiin että KTM on yksi parhaiten palkatuista koulutuksista. Minäkin olen KTM ja lisäksi VT eikä kukaan maksanut mulle mitään siitä, että suostuin osallistumaan ko. koulutuksiin. Taisin olla tyhmä. Alempaa kastia varmaan, kun kumpikaan vanhemmistani ei ole edes ylioppilas.

Vierailija
25/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on Se, että jos mies on vasta sukunsa ensimmäisiä akateemisia, geenit eivät välttämättä riitä, vaan lapsestanne tulee amis. Plussaa tosin oman sukusi akateemisuudesta. Uskaltaisin ottaa riskin, koska äidin koulutustaustan merkitys on isää suurempi.

Vierailija
26/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkärin tyttöystävän pitäisi osata kirjottaa ! Että mee sinne metallifirmaan vaikka siivoomaan.

Vierailija
27/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että-sanan eteen ei tule aina pilkkua. Vert. esim. lause "Näin kadulla sekä kissan että koiran." Pilkku tulee siis, kun että-sana aloittaa sivulauseen. 

"Heikompitasoinen" kirjoitetaan yhteen (adjektiivin perusmuoto on "heikkotasoinen"), mutta "innokkaan oloinen" on ihan oikein erikseen kirjoitettuna. Tässä suoraan Kotimaisten kielten keskuksen nettisivuilta:

Hyväntuntuinen vai hyvän tuntuinen?

• Adjektiivin genetiivimuodon ja inen-loppuisen adjektiivin kokonaisuus on voinut kiteytyä yhdyssanaksi: hyväntahtoinen, vanhanaikainen, uudentyyppinen.

• Muutoin sanat voi kirjoittaa erilleenkin: esim. hauskannäköinen = hauskan näköinen, hyväntuntuinen =hyvän tuntuinen. Jos sanajonon alkuosana oleva adjektiivi on pitkä tai viittaa johonkin konkreettiseen, sanat eivät muodosta yhdyssanaa: tervejärkisen tuntuinen, väljähtyneen makuinen.

Vierailija
28/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on ihan sama ongelma, joskin oma koulutus tradenomi (YAMK) ja mies KTM... Miehen isä on vaan opistopohjaisen koulutuksen hankkinut, kun taas omat vanhempani sekä isovanhempani ovat akateemisia! Tuo tietoisuus miehen isän opistotaustaisuudesta kieltämättä inhotti ensin ja epäilytti, että onko hänellä mitään mahdollisuutta edes osallistua meidän suvun keskusteluihin kahvipöydässä! Vähän sellainen ajatus, että "menenkö liian halvalla"! Joten ap, tiedän miltä tuntuu...

Vierailija
29/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:56"]

lukihäiriö on sairaus eikä tee juntiksi, toisinkuin kouluja käymättömyys

-ap

[/quote]

Kauheaa, ihan junttitauti tuo lukihäiriö, eikös alkoholistivanhempien fas-lapsilla usein ole se? Olet tainnut saada tuon sairauden aiheuttaman junttigeenin omalta perheeltäsi! Kukaties olet adoptoitu..

Vierailija
30/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun setäni ei käynyt lukiota, sai esikoisensa 17-vuotiaana, nyt väitellyt tohtoriksi ja on varmasti rikkaampi kuin sinä ap ikinä. Olet sairas.

Vierailija
31/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaiset junttigeenit ne on sullakin. Teidän suvussa vain ei taideta hyväksyä käsityö-ammatteja kun kukaan ei muka ole halunnut tehdä ruumiillista työtä. Kysyppä vaikka mieheltäs, näkyykö "paremmat" geenit mikroskoopissa komeammin kuin muiden? :D

Vierailija
32/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:50"]

AP tässä. Ei todellakaan ole trollausta tämä. Voitte pitää minua kylmänä ihmisenä jos haluatte, mutta en todellakaan halua että tulevat lapseni saavat ns. "juntti-geenejä".

[/quote]

Ehkä olet kylmä, sitä en tiedä. Sen tiedän, että olet tyhmä ja se on synneistä pahimpia.

Vierailija
33/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa vain, mä voin näin huonosti koulutettuna hoitajana ottaa tuollaisen miehen..

Vierailija
34/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:35"]Heh, mulla on ihan sama ongelma, joskin oma koulutus tradenomi (YAMK) ja mies KTM... Miehen isä on vaan opistopohjaisen koulutuksen hankkinut, kun taas omat vanhempani sekä isovanhempani ovat akateemisia! Tuo tietoisuus miehen isän opistotaustaisuudesta kieltämättä inhotti ensin ja epäilytti, että onko hänellä mitään mahdollisuutta edes osallistua meidän suvun keskusteluihin kahvipöydässä! Vähän sellainen ajatus, että "menenkö liian halvalla"! Joten ap, tiedän miltä tuntuu...

[/quote]

mä toivoin, ettei tälläsiä ihmisiä olisi olemassa...

Vierailija
35/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi teistä on pahempi, sinä vai miehesi, kun en tunne kumpaakaan.

Ei kukaan normaali mies voi kestää tuollaista hirviötä kuin sinä. Vakka kantensa valitsee jne...

Vierailija
36/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näissä provoissa mollaillaan KTM:n koulutusta. Ei me oikeasti olla noin kusipäitä! 

Vierailija
37/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kuitenkin yrittäjänä oleminen ja toimivan yrityksen ylläpitäminen vaadi aivoja jonkin verran?

Vierailija
38/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap juntti. Lemppaa, niin miehellä on mahdollisuus löytää itselleen unelmanainen, eikä tuhlaa aikaansa suhun.

Vierailija
39/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:54"]Aina näissä provoissa mollaillaan KTM:n koulutusta. Ei me oikeasti olla noin kusipäitä! 

[/quote]

Kyllä olette

Vierailija
40/85 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, hauska aloitus. Skeidaa siis. Jos aloitus kuitenkin on totta, aloittaja on täysi ääliö. Älä pilaa hyvän miehen elämää jatkamalla hänen kanssaan.