TUPAKOINTI
Olin äsken tupakalla kun kuulin kuinka naapurin eukko valitti miehelleen kuinka hän ei halua haistella tupakansavua. Mies mumisi siihen jotain ja akka sanoi sille ""nyt menet kieltämään sen tupakoinnin". Mies yritti siihen sanoa vastaan kunnes nainen alkoi huutaa. Siinä sitten mies hyssytteli ja tulee pihaani. "t-tota voisitko tota m-mennä tupakoimaan vaikka etupihalle kun t-toi kaloriina ei tykkää tosta savusta". En." m-m-mutkun se savu h-häiritsee" Ei kiinnosta. "o-okei.." ja kaveri alkoi kävelemään pois päin.. Hetken päästä akka alkaa huutamaan "SAATANAN MUNATON LUUSERI KUN ET SAA EES NAAPUREILLE SANOTTUA VASTAAN" ja akka tulee pihalleni vikisemään. Sanoin että poltan tässä jos haluan, painu vittuun. Akka lässyttää jotain mutta lähtee. Tämän jälkeen kuulen kämppääni asti kun akka raivoaa betamiehelleen naama punaisena ja nautin tästä! Juuri tuollaista porukkaa nämä tupakoinnista ulisijat ovat. Munattomia luusereita ja "minäminäminä" asenteella varustettuja ylimielisiä valkoroskia.Nautin siitä kun peppukipeydytte tupakoinnistani!
Kommentit (33)
Ap on hyvin keskenkasvuinen henkilö.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:41"]Ap on hyvin keskenkasvuinen henkilö.
[/quote]
Eipä se ap:n naapurikaan aikuiselta vaikuttanut.
Se ei tässä ole oleellista vaan ap:n asenne. Jokainen fiksu tajuaa, että tupakointi on kaikin puolin typerä ja muita häiritsevä tarpeeton tapa. Jokaisella älykkäällä (joka siis ei silloin ainakaan tupakoi) on oikeus savuttomaan elämään.
Mun mielestä kaikki saa tehdä mitä tykkää. Ap saa vetää sitä norttia _yleisellä_ pihalla (oletan että kerrostalon piha oli tapahtuma paikkana). Jos ei tykkää savusta niin miksi pitää kiertää siitä 1cm päästä? Vapaa maa. Ei se savu ihan joka paikkaan levity, nää niuhottajat vaan kulkee siitä ihan vierestä.
t. Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:54"]Mun mielestä kaikki saa tehdä mitä tykkää. Ap saa vetää sitä norttia _yleisellä_ pihalla (oletan että kerrostalon piha oli tapahtuma paikkana). Jos ei tykkää savusta niin miksi pitää kiertää siitä 1cm päästä? Vapaa maa. Ei se savu ihan joka paikkaan levity, nää niuhottajat vaan kulkee siitä ihan vierestä.
t. Kokemusta on
[/quote]
Itse käsitin, että ap:n tilanteessa olisi kyse rivitalosta. Silloin myös on oikeus omalla pihallaan tehdä mitä huvittaa.
heei ku täällä nyt puhUtaan tupakoinnista, niin onko kellään toiminut sähkötupakka lopettamiseen? ite oon tosi halukas lopettamaan niin oon miettinyt tilata jommalta kummalta näiltä sivustoilta: www.siu.fi tai www.paulsaar.com?
t. todella halukas lopettamaan!!!
niin kauan kun parveketupakointia ei ole kielletty, saa tupakoida parvekkeella ym paikoissa, mutta on taloja jossa tupakointi kielletty, ja niistä voi saada jopa häädön tupakan polton takia. semmoseen voi hakea asumaan sellainen joka ei polta,vanhoissa taloissa sallittu, lakimuutoksen vuoksi tänä vuonna keväällä valmistuneet asunnot tai remontoidut asunnot on niissä savustelu kielletty.mä poltan partsilla, kun sitä ei nyt meidän talossa ole kielletty, vaikka joku paiskoo oveensa tai mutisee ylä puolella savusta
Vierailija kirjoitti:
niin kauan kun parveketupakointia ei ole kielletty, saa tupakoida parvekkeella ym paikoissa, mutta on taloja jossa tupakointi kielletty, ja niistä voi saada jopa häädön tupakan polton takia. semmoseen voi hakea asumaan sellainen joka ei polta,vanhoissa taloissa sallittu, lakimuutoksen vuoksi tänä vuonna keväällä valmistuneet asunnot tai remontoidut asunnot on niissä savustelu kielletty.mä poltan partsilla, kun sitä ei nyt meidän talossa ole kielletty, vaikka joku paiskoo oveensa tai mutisee ylä puolella savusta
Tekstistä päätellen taidatkin olla sitä valkoroskaa, kun ei edes nuo yhdyssanat luonnistu. Tosin kertoohan jo tupakointikin että olet täyttä valkoroskaa samoin kuin AP:kin.
Kiitä luojaa että en ole naapurisi. Minä en laita miestä asialle. Hoidan asian niin että sinä vaihdat tupakointipaikkaa.
eipä sustakaan voi mitään hyvää sanola,laki on laki ja jos asut taloissa missä sallittu,niin et sinä tai kukaan muukaan sille voi mitään
Vaikuttaa kovasti kaffetryffelin provolta, näyttää saaneen vaikutteita Ylikseltä.
provoo tää olikin,täysin typeristä asioista vingutaan, jopa tahalleeen tehdyitä kirjoitusvirheistä,haa haa, mutten ole kaffetryffeli.
ylilauta =)