Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolituttu laittoi minusta Faceen kuvan?!

Vierailija
25.12.2022 |

Katselin harrastukseni sivustoa ja törmäsin omaan pärstääni kun luin keskustelua! Yksi henkilö johon olen tutustunut viimeisen kahden vuoden aikana oli sen laittanut. Emme todellakaan ole mitään sydänystäviä tms. Harrastuksen parissa kaikki nyt juttelee keskenään ja saatetaan joskus käydä yhdessä vaikka syömässä, harvemmin kylläkin. Tämä henkilö kysyi joku aika sitten että saako laittaa kuvan jossa minäkin näyn. Oletin että laittaa sen johonkin albumiin, tarinoihin ja että siinä on muutakin harrastusporukkaa. En miettinyt asiaa sen enempää.

Järkytys oli suuri kun kävin katsomassa tämän ky. ihmisen Facea. Minä olen hänen etusivullaan siinä isossa kansikuvassa! Kuva on rajattu niin että kuvassa olen minä kokonaan edestäpäin ja vain tämä ihminen osittain sivusta kuvattuna. Ei näy toisia jotka olivat sillä hetkellä paikanpäällä. Kuvasta saa ihan sellaisen käsityksen kuin oltaisiin jotain parhaimpia ystävyksiä taikka "pariskunta"! Profiilikuva on vielä rajautunut niin että siinä näyn pelkästään Minä eikä tätä henkilöä tunnistettavasti ollenkaan. Yhtään muita kuvia siellä ei sitten näkynytkään. Olemme yli 40 vuotiaita. Itse perheellisenä, en kyllä sinkkunakaan laittaisi mitään puolitutun kuvaa etusivulleni ja vielä profiiliin!!!

Asia eteni sitten niin että pyysin poistamaan sen kuvan. Poistikin sen heti mutta mitä laittoikaan tilalle?! Kuvan jossa on nyt yksin. Ilme on kettuuntunen näköinen, ulkona otettu ja sää on siinä tosi huono. Mitä hittoa???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit

Vierailija
2/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nyt poistanut kuvasi, hyvä niin. Itsestään saa toki laittaa juuri sellaisen kuvan kuin haluaa, miten se sua kaivelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on nyt poistanut kuvasi, hyvä niin. Itsestään saa toki laittaa juuri sellaisen kuvan kuin haluaa, miten se sua kaivelee?

Joo, saa mutta ei profiilissa voi olla toisen kuvaa? Tai kummallista se olisi. En itse ainkaan haluaisi että mun kuva olisi jossain keskusteluissa.

Vierailija
4/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10/5

Vierailija
6/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen palstamamman jouluillan satuilu sitten

Vierailija
7/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellainen palstamamman jouluillan satuilu sitten

Mikä hemmetin satuilu? Eikö tämmöstä voi muka tapahtua? Kyllä minua häiritsee tämä tapahtunut, ja varsinkin tuo uusi kuva. Osoittaako se mieltänsä? Onkohan sillä kaikki ruuvit kohdallaan. ap

Vierailija
8/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhyy

Vierailija
9/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako fasessa muka kommentoida toisen ihmisen kuvalla juttuja??? Siis että mä vaikka valitsisin jonkun tuttuni kuvan ja laittaisin sen profiilini kuvaksi. Rikoshan se on?!

Vierailija
10/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi luvan ja annoit. Pyysit poistamaan ja poisti. Mitä vielä haluat? Eikö saisi julkaista itsestäänkään kuvaa?

Vierailija
11/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyi luvan ja annoit. Pyysit poistamaan ja poisti. Mitä vielä haluat? Eikö saisi julkaista itsestäänkään kuvaa?

Sinulle on ok että kuvallasi osallistuttaisiin vaikka erilaisiin keskusteluihin eri ryhmissä? Annettaisiin ymmärtää että sinun näköinen tyyppi ajattelee asioista mitä vain?