"mun lapset ei ainakaan sua hoida, kun olet vanhus"
Totesi siskoni. En edes voi saada biologisia lapsia ja siskoni on kovin huolissaan vanhuudestani. No, minä totesin, että varani menee hoivakotiin tai palkkaan hoitajan vanhuudenpäivilleni. Jäi aukoo suutaan kuin kala kuivalla maalla.
Kommentit (64)
Kumma juttu ainoat fiksut kommentit tulevat vaan niiltä jotka työskentelevät alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aikuinen lapsi. Ei hänen hommansa ole hoitaa minua kun olen vanha. Ehkä siskosikin vielä tajuaa.
Älä viitsi olla lapsellinen. Dementikot eivät vanhana pysty päättämään omista asioistaan ja kyllä lapset ovat silloin välttämättömiä, vaikka pääsisikin hoitokotiin. Ei vanhana kukaan pärjää yksin.
Lapset eivät koskaan ole ”välttämättömiä”. Melko outo tyyppi pitää olla että keksii tuollaista väittää.
Lapset ovat välttämättömiä, jotta asiat hoituvat. Siis perään katsomassa ja niitä apuja hankkimassa.
Kyllä ne vaan on, lapset tai ystävä! Muutama tapaus missä vanhus paleli kolkossa ja kylmässä hoivakodissa. Hoitajat eivät huomaa kun itse liikkuvat koko ajan mutta ystävä huomasi ja joutui komentamaan ennen kuin villaneule puettiin ylle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aikuinen lapsi. Ei hänen hommansa ole hoitaa minua kun olen vanha. Ehkä siskosikin vielä tajuaa.
Älä viitsi olla lapsellinen. Dementikot eivät vanhana pysty päättämään omista asioistaan ja kyllä lapset ovat silloin välttämättömiä, vaikka pääsisikin hoitokotiin. Ei vanhana kukaan pärjää yksin.
Lapset eivät koskaan ole ”välttämättömiä”. Melko outo tyyppi pitää olla että keksii tuollaista väittää.
No ei todellakaan ole välttämättömiä.
Kuolema tulee aivan varmasti ilman lapsiakin.
No jos palkkaus on hoiva-avustaja n. 1800 e/kk ja lähihoitaja 2150e/kk ja lähihoitajilla on lääkehoito jne. Tervetuloa sakkiin jos asennetta riittää, tuskin riittää on vaan niin nautinnollista arvostella.