Mikä on teidän "guilty pleasure"-musiikkia?
Siis sellaista mistä et ikinä kehtaisi kertoa kenellekään? Itse tykkään salaa Erika Vikmanin Syntisten pöydästä 😂
Kommentit (56)
Ei yhtään mikään. Olen häpeämätön.
No joskus Lana Del Rey oli, koska tykkään lähinnä 70-luvun progesta tai 90-luvun indie rockista tai vaihtoehtoisesti instrumentaalisesta. Mutta sitten itsetuntoni kasvoi ja huomasin, ettei minun tarvitse perustella musiikkimakuani kellekään ja tärkeintä on, mitä itse koen tai tunnen musiikista saavani. Se on vapauttavaa.
Cherin koko tuotanto vuodesta 1985 lähtien.
Reggaeton ja latinomusiikki. Yleensä kuuntelen metallia, joten tätä on vaikea myöntää.
Isla mistiset nasheed (youtubesta) laulut, vaikka en ymmärrä kieltä tai välitä arabeista. Tai ole edes uskovainen.
Kaunista kuultavaa silti.
Tsiikin englanninkieliset (*ralli) räpäytykset.
No joo, Erika Vikmanin Syntisten pöydässä on joitain hyviä lyriikan osia, mutta kokonaisuutta ajatellen liian vähän. Pakko sanoo, että muutama Antti Tuiskun biisi. Peto on irti oli korvamato, josta tykkäsin, ja toinen on Jesse on mun frendi.
Toinen guilty pleasure on varmaan Army of Loversin biisit.
Vierailija kirjoitti:
Isla mistiset nasheed (youtubesta) laulut, vaikka en ymmärrä kieltä tai välitä arabeista. Tai ole edes uskovainen.
Kaunista kuultavaa silti.
Tsekkaas tämä. Yksittäistapaus, sillä Conjure Onella on yleensä englannin kielisiä tai instrumentaali biisejä.
Ultra Bra. En kehtaa myöntää kellekään että tykkään heidän vasemmistoulinasta.
En häpeä musiikkimakuani.
Smurffimusiikkia en kummiskaan kehtaisi soittaa ikäisteni seurassa.
Manowarin biisit.. niissä on joissakin sellaset sanotukset että ei niitä kehtaa luukuttaa täysiä
Vierailija kirjoitti:
Smurffimusiikkia en kummiskaan kehtaisi soittaa ikäisteni seurassa.
Pyllistäisitkös tyttömäisesti karvaiselle daddylle? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smurffimusiikkia en kummiskaan kehtaisi soittaa ikäisteni seurassa.Pyllistäisitkös tyttömäisesti karvaiselle daddylle? ;)
Miehenä on vaikea pyllistää tyttömäisesti 😜
Vierailija kirjoitti:
Manowarin biisit.. niissä on joissakin sellaset sanotukset että ei niitä kehtaa luukuttaa täysiä
Manowarille pitää antaa arvostusta silti siitä etteivät ole piiloutuneet minkään pikkutyttömäisen itseironian taakse vaan seisovat taiteensa takana.
Erilaiset saksalaiset toisen maailmansodan marssilaulut