Mikä on teidän "guilty pleasure"-musiikkia?
Siis sellaista mistä et ikinä kehtaisi kertoa kenellekään? Itse tykkään salaa Erika Vikmanin Syntisten pöydästä 😂
Kommentit (56)
Katy Perry vaikka hevimies oonki. M50
Euroviisuissa Islantia edustanut Hatari: Hatrid mun sigra mä katon sen finaalilavaesitystä usein.
Musikaalibiisit kuten I dreamed a dream tai Don’t rain on my parade yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En häpeä musiikkimakuani.
Smurffimusiikkia en kummiskaan kehtaisi soittaa ikäisteni seurassa.Pyllistäisitkös tyttömäisesti karvaiselle daddylle? ;)
Miehenä on vaikea pyllistää tyttömäisesti 😜
No juuri sitä minä odotan. ;)
Tykkään kuunnella sellaisia amatööribändejä joiden soitto- ja laulutaidot ei ole vielä täysin hioutuneet malliinsa. Ne on jotenkin söpöjä ja hyvä meininki 😊
Petri Nygård sekä Pasi ja Anssi.. Erotic. Vaimon kanssa yhteisesti tykättyjä pahennusta herättäviä kipaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En häpeä musiikkimakuani.
Smurffimusiikkia en kummiskaan kehtaisi soittaa ikäisteni seurassa.Pyllistäisitkös tyttömäisesti karvaiselle daddylle? ;)
Miehenä on vaikea pyllistää tyttömäisesti 😜
No juuri sitä minä odotan. ;)
Toi jo tuntuu seksuaaliselta ahdistelulta.
#miestenahdistelunäkyväksi
Carpenters on ollut ihan teinistä asti sellainen hieman nolo bändi, joiden musaa kuitenkin kuuntelen joskus vieläkin. Tykkään vain älyttömästi Karen Carpenterin äänestä ja ilmaisusta, että sen taakse peittyy se jenkkiläinen krumeluuri ja siirappi, jota sinne pahimmillaan tyrkättiin.
Ja siis muuten olen aina ollut indie/(britti)rock, pop, elektro ja sit toisaalta cool jazz/klassinen - akselilla. Iskelmät eivät ole olleet koskaan ihan lähellä sydäntä, ei ainakaan ulkomainen iskelmä, joita nämä Carpentersitkin edustaa. Kotimaisista iskelmistä arvostan kyllä kovasti suomalaista tangoa, Rautavaaraa, Virtaa, Kinnusta ja Baddingin uran myös sitä loppuosaa humppineen ja muine iskelmineen. Ja niinhän moni muukin esim. rock-tyyppi on arvostanut. Suomalaisessa iskelmässä on kuitenkin ollut sitä särmää, karheutta, lipevyyden ja maireuden sijaan, jota esim. amerikan iskelmät ovat täynnä.
Pernilla Wahlgrenia ja Carola Häggvistiä.
Minä N40 kuuntelen amispoppia välillä kuin pahainenkin 18v. juuri ajokortin saanut jonne :'DD Vanhat suomalaiset iskelmät kuulostaa erityisen nohevilta bass boostina.
Itä-Eurooppalainen, etenkin unkarilainen mustalaismusiikki. Kuulin täältä paljon lapsena kotona ja liittyy osittain juuriini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manowarin biisit.. niissä on joissakin sellaset sanotukset että ei niitä kehtaa luukuttaa täysiä
Manowarille pitää antaa arvostusta silti siitä etteivät ole piiloutuneet minkään pikkutyttömäisen itseironian taakse vaan seisovat taiteensa takana.
Jo pelkästään se vaatii sisua myöntää olevansa Manowar fani, paljon helpompaa olisi vain sanoa kuuntelevansa Sannia
kylie minogue esim.dancing biisi,tame impala vaikka onkin varmaan hipsteri musiikkia.
pop musa yleensä ja kasari biisit
Guilty pleasure? Onko tämä joku naisjuttu?
KOM-teatterin taistolaislaulut