Mitä miehelle tuliaiseksi?
Eli mulla on miesystävä joka ei ole suomalainen ja pian olen menossa hänen luokseen mutten keksi mitään järkevää viemistä. Yleensä olen vienyt suklaata, salmiakkia ja muita suomalaisia karkkeja+Finlandia vodkaa tms.
Nyt kun seurustelu on vakavammalla pohjalla niin haluaisin viedä jotain muuta.
Kommentit (23)
Saunavihta. Voitte käyttää sitä BDSM tarkoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jotain itse tehtyä. Siinä on enemmän sielua ja tunnetta kuin jossain klisee tuliaisessa tai rihkamassa.
Mulla on niin peukalo keskellä kämmentä etten osaa ite tehä mitään, paitsi leipoa mutta niitä hankalaa kuljettaa.
Lähinnä mietin että oisko jonkun suomalaisen suunnittelijan koruja tms. mitä kehtaisi miehelle ostaa...
Vierailija kirjoitti:
Saunavihta. Voitte käyttää sitä BDSM tarkoituksiin.
Kuvittelet vissiin olevasi hauska. Sorry muttei naurata yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vuohi
Ja täällä toinen vitsiniekka 🤦🏼🤦🏼
Vie sille petteri orpo. Miehesi voi kouluttaa siitä avustaja apinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain itse tehtyä. Siinä on enemmän sielua ja tunnetta kuin jossain klisee tuliaisessa tai rihkamassa.
Mulla on niin peukalo keskellä kämmentä etten osaa ite tehä mitään, paitsi leipoa mutta niitä hankalaa kuljettaa.
Lähinnä mietin että oisko jonkun suomalaisen suunnittelijan koruja tms. mitä kehtaisi miehelle ostaa...
Harrastaako mies jotain sellaista, johon liittyvää tavaraa löytyisi Suomesta?
Et kerro, minkä maalainen mies on tai mistä hän pitää. Vastaukset ovat sitten samaa tasoa aloituksen kanssa.
Riippuu paljolti siitä, minkälainen mies on kysymyksessä.
Vuohi arvostettu lahja. Tai lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljolti siitä, minkälainen mies on kysymyksessä.
Niin, jos on vaikka klassisen ystävä veisin vaikka levyn Sibeliusta.
Vie klamydia tms. Sanot, että sulla on tuliainen, mutta se on yllätys.