Tarvitsen neuvoa suhteeseen
Hei tiedän että olen joissain asioissa normaalia yksinkertaisempi ja kaipaisin normaalien ihmisten neuvoa suhteeseen. Vaadinko mielestänne liikaa jos haluaisin että olen miehelleni maailman kaunein ja ihanin nainen? siis että oikeasti ajattelisi että olisin maailman kaunein (vaikken tietenkään muiden mielestä välttämättä ole kaunis laisinkaan). Muutoin minusta tuntuu että mies "tyytyy" minuun ja olen "second best" jos ei saa jotain rihanna tai vastaavaa. Tiedän että voi olla lapsellista ajatella näin kun olen jo 19 v. Mutta minua ei oikeastaan suhteessa haittaa mikään muu kuin se että olenko miehelleni kaikista kaunein, hän ei juurikaan kehu minua yms. joten voipi johtua siitä, kun muissa suhteissa naiset saavat miehiltään kehuja yms. Minua jotenkin häiritsee se, että jos hän pitääkin jotakuta muuta ulkoisesti kauniina. Tarvitsisinkin muilta tietoa, että pitääkö teidän miehenne sinua kaikista kauniimpana vai onko liikaa/lapsellista vaatia tätä? Kyseessä ensimmäinen suhteeni, enkä muuten oikeastaan harmistu mistään mutta tällaista ajattelen. Kyse ei ole siitä että arvostaisin ulkoisia seikkoja jotenkin, mutta haluaisin omalle miehelleni olla kaunein, se prinsessa. Enkä halua että joku on minun kanssani jos pitää jotakuta muuta kauniimpana. Muuta en paljon mieheltä vaadi. Itse pidän häntä maailman komeimpana miehenä, ihan rehellisesti, ja jotenkin haluaisin sellaisen mahtavan rakkausjutun että hänkin kokisi samoin minusta. Olenko lapsellinen? Vanhemmat hylkäsi pienenä enkä ymmärrä muutenkaan suhteista paljoa mutta haluan nimenomaan kuulla muiden mielipiteitä siitä pitääkö miehenne teitä ulkoisesti kauniimpana. Koska minulle piirtynyt päähän että jos on rakastunut, näin käy, koska itsekin tunnen niin miestä kohtaan. Kaksi vuota yhdessä.
Kommentit (28)
ap: kun en oikeasti ymmärrä normaalista suhteesta mitään, en tiedä mikä on normaalia ja mikä ei ja minun pitäöä jotenkin muilta aina olla kysymässä että loukkaantuisivatko he tästä ja tästä kun en itse tiedä että mistä saa loukkaantua ja mitä mies voi tehdä ilman että saisin loukkaantua ja toisaalta minkä rajan yli ei voi mennä. Tuntuu että ihmissuhteet varsinkin parisuhde on niin monimutkainen etten ymmärrä siitä mitään :(
saisiko myös jonkun MIEHEN mielipidettä että pitääkö hän omaa naistaan kaikista kauneimpana ulkonäöllisesti
Se on vain karu totuus, että todella monet nuoret miehet ovat vähän "kujalla" eivätkä oikein tiedä haluavatko seurustella vai mitä haluavat... Varsinkin, jos kyseessä on mies, jolla olisi paljon ottajia. Ne ovat näitä pleijereitä ehkä ihan tahattomastikin. Alkaa huomaamaan, että "aa, näin niitä naisia isketään" ja kierre valmis. Eikä tosiaan tarvitse olla haussa mikään miss universumi...
Enkä nyt ap sano, että miehesi olisi joku pettäjäsika tms., mutta yritin vähän valottaa mitä miesten päässä liikkuu... Ehkä se kuullostaa naisen korvaan todella kamalalta, jos oma rakas kehuu ihan ääneen toisen ulkonäköä ja se onkin törkeää jollain tapaan, mutta jollain tapaan sen sitten taas ymmärtää, kun ottaa esimerkiksi iän huomioon...
Sun ajatukset on aika outoja.
Mä olen ihan nätti, kauniskin jopa. Tiedän, että miesystäväni pitää mua kauniina. Hän kertoo sen aina välillä ja toki huomaan käytöksestään, että vaikkapa juhliin lähdettäessä on välillä vähän "häikäistynyt" mun ulkonäöstä.
Mutta tiedän, että en ole maailman kaunein hänen silmissään. On paljon mua kauniimpia ja parempikroppaisia. Me voidaan jopa yhdessä ihastella jotain kaunista naista.
Myöskään mies ei ole maailman komein. Tykkään hänen ulkonäöstään, hän näyttää hyvältä. Voin tuijottaa häntä vaikka kuinka pitkään :) Mutta maailmassa on monta komeampaa. He ei kuitenkaan sytytä mua niin kuin oma mies.
Mies ei toivon mukaan ole mun kanssa ulkonäön takia... eikä olekaan. Meillä on onneksi paljon muuta tärkeämpää yhdistämässä.
Kiitoksia viesteistä,niistä on ollut paljon apua!! halusin tosin vielä tarkentaa että en tarkoittanut että se olisin miehen mielestä maailman kaunis tarkoittaisi että oikeasti olisin, siis siihen tyyliin että 200 miestä haluaisi samaa naista, vaan tarkoitin sitä että haluaisin ainoastaan että minun mieheni niin ajattelisi! Minulla on ihan sama vaikka muut miehet ajattelisivat vaikka mitä. Kai minulle on iskostunut päähän tuo että olen kuullut vaimoille miehen sanovan: sinä olet maailman kaunein nainen. Ei miehenikään varmasti kenenkään mun mielestä ole, mutta haluaisin miehen olevan samalla tavalla hullaantunut minuun,
Totta sekin mitä monet ovat sanoneet että persoona yms. ovat paljon tärkeämpiä. Jotenkin olen vaan niin paljon ulkonäköhaukkuja yms. saanut ja minulle on itsestäänselvää että olen persoonana esim. kaverina normaalin mukava, ja haluaisin kokeakin olevani muutenkin miehelle yhtä erityinen kuin hän minulle. Koska rehellisesti katsoessani miestä pidän häntä maailma komeimpana! Vaikka muiden mielestä ei välttämättä - naiselliset kasvot, lyhyt, hieman pullukka yms. mutta minä rehellisesti ajattelen ja tunnen noin, myös hänen ulkonäöstään ja minua harmittaa se että joku muu olisi ja on hänestä kauniimpi (yritän päästä tunteesta eroon)
"Jotenkin kysymyksesi ovat salaviisaita, jos otetaan huomioon, että ilmeisesti olet pihalla ihmissuhteista, koska et ole kasvanut niiden ympäröimänä samalla tapaa kuin moni muu. Mietit tätä asiaa matemaattisena yhtälönä: jotta aa haluaisi been, beessä pitää olla ominaisuudet x ja/tai y, joiden summa on on suurempi kuin kenelläkään muulla"
tuo on totta, ja johtuu siitä että joudun asiaa ajatelemaan loogisesti koska en muuten sitä ymmärrä, ymmärrän suhteita yhtä hyvin kuin esim. tähtitiedettä josta en mitään tiedä joten joudun hankalasti ajattelemaan ja loogistamaan sitä
Häh? Ei munkaan mies maailman komein ole. Suloinen, paras ystävä, hellä, komea, hauska ja ehdottomasti paras kumppani, jonka voisin itselleni toivoa. Mutta mielestäni maailman komein? Ei.
ap: sitten minua harmittaa jos en ikinä opi oikeaa käsitystä rakkaudesta ja siitä minkä verran voi vaatia :(