Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heka / Kanariankatu 3

Vierailija
29.06.2021 |

Onko ketään jotka hakivat Kanariankatu 3 kohteeseen? Onko tullut asuntotarjouksia?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain, mutta ei ole tullut (vielä). 

Vierailija
2/103 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haettu on, mutta ei ole tullut tarjouksia.954

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni asuu Hekalla.

Vierailija
4/103 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin haettiin. Kovasti toivotaan ja isompi asunto tarvittaisiin. Minkä kokoisia asuntoja muut haitte?

Vierailija
5/103 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haettiin vaihtoa 2 tai 3 h. Ei ole tullut tarjousta. Jo n. 10 v. haettu vaihtoa Jätkäsaareen, eikä onnistu millään. Aivan käsittämätöntä! Itse maksamme vuokran. Olemme jo eläkkeellä ja haluaisimme lähemmäs palveluja nykyisestä asunnosta, joka talvella tosi kylmä. Tuntuu suorastaan rääkkäykseltä. Olisihan se mukavaa, kun kuuluu olevan jopa lattialämmitys näissä asunnoissa. Koko ikä työtä tehneenä ja veroja maksaneena tuntuu epäoik.mukaiselta.

Vierailija
6/103 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettu myös uusina 4-3h 🤞🏻

Toivotaan parasta. Tällä kertaa olis paremmat mahikset kun hakemus erittäin kiirellinen koska mies asunnoton ja molemmat vak. töissä.

Vierailija
7/103 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettu on. Yksiö 40 neliöä. Tuleeko Hekalta ilmoitus myös kielteisestä päätöksestä?

Vierailija
8/103 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ilmoitusta.

Vierailija
9/103 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me haettiin vaihtoa 2 tai 3 h. Ei ole tullut tarjousta. Jo n. 10 v. haettu vaihtoa Jätkäsaareen, eikä onnistu millään. Aivan käsittämätöntä! Itse maksamme vuokran. Olemme jo eläkkeellä ja haluaisimme lähemmäs palveluja nykyisestä asunnosta, joka talvella tosi kylmä. Tuntuu suorastaan rääkkäykseltä. Olisihan se mukavaa, kun kuuluu olevan jopa lattialämmitys näissä asunnoissa. Koko ikä työtä tehneenä ja veroja maksaneena tuntuu epäoik.mukaiselta.

No jos niitä hakijoita on se 7 tuhatta niin siellä on monta samassa tilanteessa olevaa tyyppiä. Ja osa on kuitenkin korvamerkitty mammuille ja vankilasta vapautuville.

Vierailija
10/103 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan parasta. Tällä kertaa olis paremmat mahikset kun hakemus erittäin kiirellinen koska mies asunnoton ja molemmat vak. töissä.

Haitteko kahta asuntoa? En oikein ymmärrä...

Vierailija
11/103 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh. Saahan sieltä hakea vaikka kuinka montaa asuntoa. Itsekin täppäsin varmaan 10 asuntoa samasta kerrostalosta.

Vierailija
12/103 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme hae uusina hakijoina vaan haluamme vaihtaa. Meiltä vapautuisi kaksio mamuille tai vankilasta palaaville.

Vierailija
13/103 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh. Saahan sieltä hakea vaikka kuinka montaa asuntoa. Itsekin täppäsin varmaan 10 asuntoa samasta kerrostalosta.

Siis vaimo hakee ja mies hakee?

Vierailija
14/103 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia asukkaita suositaan?

Vierailija
15/103 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.. itse täppäsin varmaa yhteensä yli 100 asuntoa tuosta kanariankadusta ja lisäksi länsisatamankadusta..Haemme siis yhtä asuntoa yhdellä hakemuksimella ensisijaisesti toivomme 4h

Vierailija
16/103 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä Hekasta kyseleviä urpoja.

Vierailija
17/103 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaksiota sekä tuolta Kanariankadulta että Länsisatamankadulta. Jotenkin tuo Jätkäsaari vaikuttaa, jännää kyllä, kodikkaalta asuinalueelta, vaikka alkaa olla tupaten täyteen rakennettu. Se on se meri, mikä kiehtoo ja keskustan läheisyys. Nyt sitten isot toiveet, että tärppäis. Pitää tietty kuitenkin olla realisti. Valtava määrä hakijoita.  

Vierailija
18/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen yh ja asun hoasilla Jätkäsaaressa. Lapset ovat täällä koulussa. Valmistun nyt syksyllä ja minulla ei ole varaa jäädä asumaan Jätkäsaareen avoimien markkinoiden vuokrahinnoilla. Tuntuu kauhealta repiä lapset pois tutulta asuinalueelta ja koulusta, harrastuksista ja ystävien luota. Toivon todella kovin, että meille löytyisi koti näistä valmistuvista asunnoista… Haimme jokaista 3-5h asuntoa, joita pystyi hakemaan ja minulla on ollut hakemus Hekalle voimassa tänne Jätkäsaareen jo useamman vuoden.

Vierailija
19/103 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmen lapsen yh ja asun hoasilla Jätkäsaaressa. Lapset ovat täällä koulussa. Valmistun nyt syksyllä ja minulla ei ole varaa jäädä asumaan Jätkäsaareen avoimien markkinoiden vuokrahinnoilla. Tuntuu kauhealta repiä lapset pois tutulta asuinalueelta ja koulusta, harrastuksista ja ystävien luota. Toivon todella kovin, että meille löytyisi koti näistä valmistuvista asunnoista… Haimme jokaista 3-5h asuntoa, joita pystyi hakemaan ja minulla on ollut hakemus Hekalle voimassa tänne Jätkäsaareen jo useamman vuoden.

Ymmärrän tilanteesi, mutta Heka ei välitä näistä tarinoista. Se antaa asunnon tietylle, korvamerkitylle porukalle ja loput arpoo.

Vierailija
20/103 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähes sama tilanne. Nyt asun kaksiossa 2 lapsen kanssa, koska vuokrat niin kovat yksityisellä. Ja hain kanariankadun ja länsisatamankadun 3-4h asuntoja. Pidetään peukkui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi