Antakaa ihmisten tupakoida parvekkeella!
Mielummin siellä kuin jossain sisätiloissa liesituulettimen alla. Miettikää miten se käry silloin leijailee teidän asuntoihinne. En itse tupakoi, mutta naapuri tupakoi sisällä ja se haisee täällä tosi vahvasti. Mielummin siedän sen, että parvekkeen avatessani vähän kärtsää...
Kommentit (263)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:39"]
Tupakkatuotteiden myynti tullaan lopettamaan Suomessa vuoteen 2040 mennessä.
[/quote]
Kannattaa kasvattaa itse omat tupakat. Virginiantupakka on hyvä lajike ja helppo viljellä kesällä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:22"]
Te joudutte edelleen haistelee tupakan hajua, koska hajua ei kielletä ees kerrostalossa täytyy pystyä osoittamaan et myös savu kulkeutuu naapurin parvekkeelle.maailma on hajuja täynnä ne täytyy vain sietää
[/quote]
Tuolla periaatteella myös mattoja pitäisi pystyä kopistelemaan parvekkeella. Eihän sitä pölyn lähdettä voida todistaa ja maailma on pölyä täynnä. Ihan kiva, enää ei tarvitse mennä mattotelineelle asti, jihuu!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:23"]
Ja tuota toista ketjua lueskellessa (sama ilmiö kyllä tässäkin ketjussa) huomaa hyvin, miten idioottia kansaa tupakan kiihkovastustajat ovatkaan.
Nii, sinun oikeuksiasi ja halujasi pitää kumartaa ja kunnioittaa viimeiseen pisaraan asti mitä ikunas keksitkään alkaa vaatimaan, mutta minä jos haluan vetää röökini parvekkeella olen ihan hirveä rikollinen.
Kyllä vain! Oikeinhan tommosen ON oltava!
[/quote]Sinulla ei vaan ole mitään oikeutta savustaa muiden hengitysilmaa. Jokaisella on oikeus puhtaaseen a hajuttomaan hengitysilmaan.
[/quote]
Mulla on aikuisena laillinen oikeus polttaa röökini siellä missä haluan. Jos et sitä kestä niin muuta pois tai hanki elämä.
Tuli mieleen tupakkariippuvuudesta yksi matkaoppaat jakso jossa kunnon korsteenipariskunta oli lentokentälle laskeuduttaessa niin kovissa tupakan vieroituoireissa, että paineli suoraan kentältä ulos tupakalle. Tupakan jälkeen olivat suu ammollaan, kun kuulivat ettei ole mitään asiaa takaisin hakemaan laukkuja hihnalta :) Tärkeintä oli kuitenkin saada se tupakka poltettua.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:33"]
Sinulla ei vaan ole mitään oikeutta savustaa muiden hengitysilmaa. Jokaisella on oikeus puhtaaseen a hajuttomaan hengitysilmaan.
[/quote]
Voinko siis saarnata naapurilleni pakokaasuista, hajuvedestä, grillaamisesta, puiden polttamisesta takassa/kiukaassa/leivinuunissa/nuotiossa, pahanhajuisesta ruuasta jne., sillä olen oikeutettu hajuttomaan hengitysilmaan?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:46"]
Sinulla ei vaan ole mitään oikeutta savustaa muiden hengitysilmaa. Jokaisella on oikeus puhtaaseen a hajuttomaan hengitysilmaan.
[/quote]
Voinko siis saarnata naapurilleni pakokaasuista, hajuvedestä, grillaamisesta, puiden polttamisesta takassa/kiukaassa/leivinuunissa/nuotiossa, pahanhajuisesta ruuasta jne., sillä olen oikeutettu hajuttomaan hengitysilmaan?
[/quote]
Voit, jos se häiritsee sinua tai aiheuttaa terveydelle haittaa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:32"]
Pakko polttaa tupakkaa että kannabiksen haju katoaa tupakan sekaan. Muuten joku kutsuu poliisit kannabiksen hajusta ja se on pahempi, kuin tupakan savu.
Eli olisi parasta laillistaa se kannabis niin ei tarvitsisi poltella tupakkaa seassa ihan joka päivä.
[/quote]
Tupakka pilaa kannabiksen maun.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:24"]Mun mutsin naapuri valitti siitä kun mutsini polttaa parvekkeellaan ja savu tulee heidän ikkunoista sisään, hassua, koska tän muijan mies itse kiskoo röökiä alaoven rappusilla, josta se savu tulee kaikkien makkareiden ikkunasta sisään, mutta arvatkaa tekeekö tää mies mielestään mitään väärää? :D
[/quote]
Onkohan meillä sama naapuri? Tai siis sun mutsilla ja minulla... Heinola??
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minulle voimakkaat hajusteet laukaisee todella voimakkaan migreenin joka kerta. Menetän toimintakykyni koko päiväksi sek takia, että joku mulkku haluaa uiskennella hajuvesissään.
Eli sinulla ja muilla ei minun läheisyydessäni ole mitään oikeutta käytellä hajuvesiä!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minulle voimakkaat hajusteet laukaisee todella voimakkaan migreenin joka kerta. Menetän toimintakykyni koko päiväksi sek takia, että joku mulkku haluaa uiskennella hajuvesissään.
Eli sinulla ja muilla ei minun läheisyydessäni ole mitään oikeutta käytellä hajuvesiä!
[/quote]
Kyllä minulla on oikeus. Vedän pullollisen Chanel vitosta päälleni ja tulen viereesi ja pölläytän vielä tupakansavut naamallesi ja vain koska minulla on siihen OIKEUS!!!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:38"]
Mielummin siellä kuin jossain sisätiloissa liesituulettimen alla. Miettikää miten se käry silloin leijailee teidän asuntoihinne. En itse tupakoi, mutta naapuri tupakoi sisällä ja se haisee täällä tosi vahvasti. Mielummin siedän sen, että parvekkeen avatessani vähän kärtsää...
[/quote]
Kyllä tupankansavu parvekkeltakin tulee ylempänä toisten asuntoihin. Varsinkin kesällä kun ikkuna on auki. Pitäisi sen senverran ottaa toiset ihmiset myös huomion. Joillakin kun tulee tupakansavusta pääkipeäksi ja myös muitakin seuraksia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kannattaa muuttaa maalle jos ei kestä normaalia elämää. Siellä ei tarvi rutista yhtään kellekkään mistään vaan saat rauhassa nauttia yksinäisyydestäsi ja pelkästään omista tuoksuistasi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sanot vaan niin en tule lähellekään. Mutta nyt olikin kyse siitä että asuntoon tulee tupakansavua. Hajuvesiä ei ainakaan meidän asuntoon ole kukaan koskaan suihkutellut.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 08:47"]
.Toivottavasti parveketupakointia ei kielletä koska se voi johtaa siihen, että pienten lasten perheissä poltetaan sisällä tai lapset jäävät yksin jos vanhempi lähtee pihalle tupakalle.
[/quote]
On sulla syyt! Jos ei voi olla polttamatta, nin lapset mukaan tupakkapaikalle. Tai sitten ollaan tekemättä lapsia, se on kaikkein helpointa.
Varsinainen vatipää...
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minulla on oikeus. Vedän pullollisen Chanel vitosta päälleni ja tulen viereesi ja pölläytän vielä tupakansavut naamallesi ja vain koska minulla on siihen OIKEUS!!!
[/quote]
Sitten minullakin on OIKEUS vetää röökini sinun läheisyydessäsi JOS niin HALUAN! ;)
Kaikki te tupakasta natisijat, MUUTTAKAA VITTU OMAKOTITALOON niin ei tarvi märistä ja vinkua siitä että naapuri se sielä taas käryttää.
Meinasin kommentoida tähän jotain kunnollisempaa, mutta jouduin lähtemään sulkemaan toisesta huoneesta tuuletusikkunan, kun tajusin kämpän olevan taas kerran täynnä röökinsavua. Alakerta siellä taas "nauttii parvekkeestaan", joka meillä on aina tästä syystä tyhjillään. Kivahan siitäkin on maksaa. Tuuletus ilman ikäviä yllätyksiä onnistuu ainoastaan aamuyöllä, kun alakerta nukkuu. Eipä tähän hirveästi enempää tarvitse sanoa, naurettavaa touhua. Ei tähän jotain melua yms voi verrata, kyllä meilläkin siedetään yläkerran kolistelut veemäisiin aikoihin, mutta tää on ihan vitsi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 18:06"]
Kaikki te tupakasta natisijat, MUUTTAKAA VITTU OMAKOTITALOON niin ei tarvi märistä ja vinkua siitä että naapuri se sielä taas käryttää.
[/quote]
Ooooh! Mitä argumentointia! Tosiasia nyt on kuitenkin se, että sitä savua/hajua saa naapureiden asuntoon tulla.
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta täytyy sanoa näin TUPAKOIMATTOMANA, että on tää aikamoista ajojahtia tupakoitsijoita kohtaan.
Mä asun kerrostalon keskivaiheilla ja olen äitiyslomalla. Seinänaapuri tupakoi, samoin alapuolella asuva, mutta koskaan mulla ei ole ollut sellaista tilannetta etten ois voinut lasta parvekkeella nukuttaa tai että tupakansavua tulisi jatkuvalla syötöllä sisälle. Ensinnäkin se savu hajoaa ilmassa aika nopeasti ja pieni haiskahdus voi silloin tällöin tuntua partsilla jos siinä kaiteella kattelee maisemia, mutta ei se meille sisälle tule eikä edes parvekkeella pahemmin haise. Lisäksi alakerran naapuri on päivät töissä eli ei se siellä kokoaikaa tupruttele eikä iltaisinkaan ravaa jatkuvasti.
Ilmeisesti olen poikkeus ja muilla savuttomilla on naapureinaan ketjutupakoitsijoita, jotka eivät ole töissä vaan käryttävät etenkin päikkäriaikaan ja lisäksi nämä savuttomat istuvat päivät pitkät itse parvekkeella ympäri vuoden ja pitävät myös ikkunoita auki jatkuvalla syötöllä - ehkä juuri voidakseen valittaa jälleen jostain.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 17:31"]Miksi te tupkoitsijat ette käytä sellaista kypärää, josta savu ei pääsisi lainkaan ulos? Saisitten nautti yksin savunne viimeiseen senttiin.
[/quote]
Mikset sä hanki itelles säteilypukua ni saisit nauttia ihan omista.löyhkistä ja omista typeristä jutuistas?