Minkälainen fiilis sulle tulisi tästä Tindermiehen kommentista?
Oltiin kirjoiteltu tovi ja vaikutti kivalta, normaalilta.
No sitten päivää ennen treffejä laitto et "Vaikutat niin kivalta et vaikka et näyttäisi samalta kuin kuvissa annan sulle mahdollisuuden"
No mun into lopahti siihen. Tyyppi ehkä luuli olevansa jotain ihmeellistä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
"Vaikutat niin kivalta, että saat mahdollisuuden vaikka olisit ihan tyhjätasku"
Elina
Ei, vaan "Vaikutat niin kivalta, että saat mahdollisuuden vaikka et olisi ihan rehellinen profiilissasi"
"Olen yleensä pinnallinen, mutta kanssasi teen poikkeuksen."
Vaikuttaa myös ärsyttävän passiivis-aggressiivilta tavalta sanoa, että epäilee kuvien aitoutta. Tuntuu ristiriitaiselta sanoa toista kivaksi ja epärehelliseksi yhtä aikaa. Ihan kuin rehellisyys ei olisi hänelle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
"Olen yleensä pinnallinen, mutta kanssasi teen poikkeuksen."
Vaikuttaa myös ärsyttävän passiivis-aggressiivilta tavalta sanoa, että epäilee kuvien aitoutta. Tuntuu ristiriitaiselta sanoa toista kivaksi ja epärehelliseksi yhtä aikaa. Ihan kuin rehellisyys ei olisi hänelle tärkeää.
Onko se pinnallisuutta, ettei hyväksy sitä että ihmiset eivät näytä profiilikuvissaan olevilta henkilöiltä? Selvä, voinkin ottaa kai vapauksia omankin profiilini kanssa. Älkää olko sitten pinnallisia, naiset.
Vierailija kirjoitti:
on yksinkertaisesti joutunut kokemaan liian monta kertaa sen, että naiset laittavat itsestään sellaisen kuvan, joka ei sitten vastaakaan todellisuutta. myös miehet tekevät sitä. on kymmenen vuotta ja kakskytä kiloa aiemmin otettua kuvaa jne... eli ei tarkoita pahaa, pelkää vain hitokseen sitä, että tämä kokemus toistuu taas. olisi toki ollut fiksumpi jos ei olisi sanonut sitä ääneen. anna hänelle mahdollisuus.
Ei niitä omia katkeruuksia kuulu potentiaalisille treffikumppaneille märistä. Kertoo ikävästä asenteesta ja katkeroituvasta luonteesta. Ei jatkoon.
Ihana, tinderiläiseksi älykäs ja kokenut mies!
Minä en näe edes alentumista tai sovinismia tuossa. Ihan yhtä hyvinhän mies voi laittaa valheellisen kuvan ja en usko että naistakaan sellainen hirveästi ilahduttaa että tulee ihan erinäköinen ukko vastaan treffeillä kuin mitä oli annettu ymmärtää. Ja tässä vielä sanottiin että olet niin mukava ettei se edes haittaisi.