Minkälainen fiilis sulle tulisi tästä Tindermiehen kommentista?
Oltiin kirjoiteltu tovi ja vaikutti kivalta, normaalilta.
No sitten päivää ennen treffejä laitto et "Vaikutat niin kivalta et vaikka et näyttäisi samalta kuin kuvissa annan sulle mahdollisuuden"
No mun into lopahti siihen. Tyyppi ehkä luuli olevansa jotain ihmeellistä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset laitatte sellaisia kuvia itsestänne joita ette kuitenkaan ole. Tuollaisia ap:n kaltaisia tapauksia on joutunut miettimään usein mielessään että ei tämä nyt ole ihan sitä mitä kuvissa, mutta ihan kiva kuitenkin. Mies 36v
Miksi te miehet ette itse laita? Ja miksi valehtelette kaiken? Luuletteko että olette niin hurmaavia luonteeltaan, että se ei haittaa.
Koska se kuva valehtelee liikaa. Ei tarvitse kuin olla fiksu ja edes esittää älykästä ja mukavaa niin on päässyt jatkoon. Toki pitää myös sitä olla mitä lupaa. Ja luonne nimenomaan. Ymmärrän kyllä hyvin ap:n tinder miestä, hän ei ole ääliö, vaan ylistää sisintä ja sen merkitystä, eikä niin että riittää kunhan vain olet nätti. Toki tuollaista ei kuulu ääneen sanoa tai kirjoittaa... Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos into lopahti, niin miksi ihmeessä antaisit tuollaiselle mahdollisuuden? Itse poistaisin matchin sanomatta hepulle enää sanaakaan, siinäpä miettii mikä meni pieleen. Energiaa en tuhlaisi tuollaiseen millään tavalla, en edes selittämällä viestillä, että nyt mies mokasi. Nainen, luota AINA intuitioosi. Jos sulla on joku pienikin epäilys miehestä, tai ei tunnu olevan tarpeeksi kiinnostusta, niin älä mene treffeille tai jatka juttelua.
Nainen, ÄLÄ luota intuitioosi koska se näyttää aina olevan päin prinkkalaa. Älä ajattele miehiä lähtökohtaisesti vihollisina, niin voit joskus löytääkin jotain.
Nimenomaan pitää luottaa intuitioonsa. Kun esimerkiksi en ole luottanut, vasn juuri tähän pskaan, että miehelle pitää antaa mahdollisuus, jne jne, on käynyt niin, että pskaan on käsi työntynyt....
Pskan riski on aina ja se on sama riippumatta siitä, luotatko intuitioon vai et.
Vaihtoehtoja (joista se pskaprosentti lasketaan) vaan on vähemmän, jos kuvittelet yksittäisistä ruuhkabussissa väsyneenä töiden jälkeen naputellusta hölmöstä kommentista voivasi analysoida koko miehen ja hylkäät näkemättä tyypit.
Minä antaisin tyypille mahdollisuuden ja ottaisin sen kommentin aika lailla heti kättelyssä sitten puheeksi. Että "no, vastaanko kuvaa vai pitääkö ottaa mukavuuspisteet käyttöön?"
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset laitatte sellaisia kuvia itsestänne joita ette kuitenkaan ole. Tuollaisia ap:n kaltaisia tapauksia on joutunut miettimään usein mielessään että ei tämä nyt ole ihan sitä mitä kuvissa, mutta ihan kiva kuitenkin. Mies 36v
Eli minkälaisia niiden kuvien pitäisi olla? Pörstäkuva ilman meikkiä + kokovartalokuva alastomana edestä ja takaa?
Voin sanoa, että kukaan mieskään ei näytä siltä, miltä kuvissa näyttää.
Ennemmin vaikka se meikitön kuin sellainen että ei samaksi tunnista, kunhan näyttäis suht siltä mitä on. Esim viimeks viime viikolla tapasin naisen jonka kanssa kieltämä tuli ap:n miehen kaltaiset mietteet esille. Ei ollenkaan ollut edes sen näköinen kuin kuvissa, mutta kiva kuitenkin oli ja kivaa oli, tavataan uudestaankin. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos into lopahti, niin miksi ihmeessä antaisit tuollaiselle mahdollisuuden? Itse poistaisin matchin sanomatta hepulle enää sanaakaan, siinäpä miettii mikä meni pieleen. Energiaa en tuhlaisi tuollaiseen millään tavalla, en edes selittämällä viestillä, että nyt mies mokasi. Nainen, luota AINA intuitioosi. Jos sulla on joku pienikin epäilys miehestä, tai ei tunnu olevan tarpeeksi kiinnostusta, niin älä mene treffeille tai jatka juttelua.
Nainen, ÄLÄ luota intuitioosi koska se näyttää aina olevan päin prinkkalaa. Älä ajattele miehiä lähtökohtaisesti vihollisina, niin voit joskus löytääkin jotain.
Ehdottomasti samaa mieltä.
Tai no, ihmisillä voi olla aika armelias intuitio joka muotoutuu vasta pidemmän kanssakäymisen perusteella TAI se intuitio voi räpsähdellä kiinni kuin hiirennakki kerrasta, kun toinen sanoo tyhmän kommentin tai käyttää väärinvalikoitua sanaa.
Ei voi muuta oikeastaan sanoa kuin että LUOJAN KIITOS olen solminut parisuhteen ennen nettiaikaa. Tuo Tindersekoilu kuulostaa kaistapäiseltä, kun kuka tahansa voi väittää itsestään mitä tahansa (aito ongelma) ja keskustelussa esitetyistä kommenteista suurennuslasilla etsitään intuitiolle purtavaa (itse kehitetty ongelma).
N54
Jotenkin vähän hassua että samalla haluatte keskustella elävästi ja rehellisesti ja silti jos toinen sanoo vähänkään lisäkysymyksiä herättävän kommentin, se on sitten siinä. Oikeasti Tinderissä ei siis voi keskustella kuin jollain kliseillä, ettei nainen ala pääkopassaan kehitellä jotain ihme salaliittoteorioita ja diagnooseja miehelle!
Menisi kyllä maku koko miehestä. Jos siihen asti on ollut fiksu ja asiallinen, niin saattaisin käydä treffeillä ja kuulostella miltä mies vaikuttaa, jatkon päättäisin myöhemmin.
Mutta olihan tuo kummallinen ja tökerö kommentti, jonka jälkeen ei oikein tekisi mieli ”antaa mahdollisuutta” miehelle. Jonkinlainen ylemmyydentunto tuosta paistaa, ihan niin kuin mies kuvittelisi olevansa jokin saalis joka armollisesti voi valikoida parhaat naiset jatkoon ja naisen olisi oltava siitä kiitollinen.
Eikös toi ole rehellisesti kaikkien ihmisten aito toimintatapa? Että jos mies/nainen on tosi kiva, se kompensoi mahdollisia ulkonäön puutteita?
Toi mies sanoi sen vaan ääneen.
Voisihan sitä kahvilla käydä, samalla saisi käytännön tuntumaa, onko mies todella aivan tampio vai vain hieman tyylitajuton.
Kyllähän tuolla oli tarkoitus ilmaista, että "jos ap oot kiltisti ja tiskaat ja annat vattua, niin voi olla että tuun seuraavankin kerran sua panemaan, ja ehkä sitä seuraavankin kerran jos jatkat kiltisti oloa"
Kumma kun naiset aina lankeaa tällaisiin narsisteihin, ja mukavemmat, ei-narsistiset miehet saa katsella netflixiä yksinään.
t. mies
Huh kun muistan omia kömpelöitä sammakkoja 80-luvulla... Onneksi ei ollut Tinderiä, jossa sun pitää paitis olla täydellinen, myös kirjoittaa täydellisesti, paitsi oikeaoppisesti niin ennen kaikkea sisällöllisesti, tai tulee välitön hylky ja tuomio.
Vaikeaa on löytää rakkaus kun mitään lipsahdusta ei anneta anteeksi... Eli ilman muuta itse menisin tapaamaan ja vasta sitten tuomio, jos sama intuitio jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kommentti jossa eräänlaisella kehulla alistetaan. Tämä on tietoinen strategia mieheltä, hän heittää kommentin, jossa on jotakin kehuvaa ja samaan aikaan loukkaavaa. Tällä on tarkoitus saada nainen epävarmaksi ja hämmentyneeksi.
Ei jatkoon.
Kai nyt nainen saa pistettyä tuollaisen ruotuun? Hah, ei kai nyt tuollaisesta epävarmuutta kannata kokea. Jos mies on idari niin sitten on, omaan arvoonsa, ei alenna mun arvoa.
Tsekkaisin livenä, ja jos olisi oikeasti ylistämällä alistava niin pistäisin kyl pojulle luun kurkkuun, sanansäilässä piisaa ;) Voihan olla vain hassu tyyppi, hieman kirjolainen ja muuten ihana.
Saattaisi olla ns. backhanded compliment, en ole varma. Pick up artists eli PUA:t käyttää niitä, kutsuvat termillä neg. Kaikkien naisten ja tyttöjen olisi hyvä tutustua pua-tekniikkoihin, jotta osaavat tunnistaa nämä. Netistä löytyy sivustoja pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuolla oli tarkoitus ilmaista, että "jos ap oot kiltisti ja tiskaat ja annat vattua, niin voi olla että tuun seuraavankin kerran sua panemaan, ja ehkä sitä seuraavankin kerran jos jatkat kiltisti oloa"
Kumma kun naiset aina lankeaa tällaisiin narsisteihin, ja mukavemmat, ei-narsistiset miehet saa katsella netflixiä yksinään.
t. mies
Joopa joo, "mies" ei jakele yhden onnettoman somekommentin perusteella narsistidiagnooseja. Ainoastaan typerimmät "mä haistan intuitiolla narskut jo kilsan päästä" -neuroottiset naiset tekee tuita. Ikävä sanoa omasta sukupuolesta näin, mutta meistä OSALLA on aivan ylimitoitettu kuvitelma omista psykiatrin kyvyistä.
Ei kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Olisin varmaan ihan tyytyväinen. Yleensä naiset ghostaavat kuvan lähettämisen jälkeen.
Tinderissä ei vaan lähetetä kuvia, vaan ne näkyvät jo aluksi. Tässä oli kyse miehestä. Voisiko kyse olla omalla kohdallasi jostain muustakin kuin kuvista?
Vierailija kirjoitti:
Huh kun muistan omia kömpelöitä sammakkoja 80-luvulla... Onneksi ei ollut Tinderiä, jossa sun pitää paitis olla täydellinen, myös kirjoittaa täydellisesti, paitsi oikeaoppisesti niin ennen kaikkea sisällöllisesti, tai tulee välitön hylky ja tuomio.
Vaikeaa on löytää rakkaus kun mitään lipsahdusta ei anneta anteeksi... Eli ilman muuta itse menisin tapaamaan ja vasta sitten tuomio, jos sama intuitio jatkuu.
Oletko itse kuullut empatiasta? Sinuako pitäisi vaan ymmärtää, vaikka haukut toisia? Sinun pitää opetella käyttäytymään, eikä syytellä toisia omasta käytöksestäsi. Autismia ei voi myöskään käyttää syynä töksäyttelyihin.
Itse en edes ajattelisi tapaavani ap:n miestä. En siedä juntteja tai ilkeitä autisteja. Tälle voisi vastata, että itse en kuitenkaan anna autisteille mahdollisuutta tapaamiseen.
Tulisi fiilis, etten halua tavata miestä enää.
Törkeästi sanottu, mutta todennäköisesti tarkoitti ihan puhtaasti kohteliaisuutena. Että olet niin ihana, että ulkonäöllä ei ole merkitystä.
Vastaa hänelle näin:
"Kommentti kuvistani sai minut hämilleni ja koin sen hieman negatiivisena. Suostun kuitenkin tapaamiseen, edellyttäen että en koskaan enää joudu kuulemaan suustasi vastaavia sammakoita.
Ps. Olet oikeilla jäljillä siinä, että en yleensä näytä samalta kuin kuvissa, koska olen niissä kännissä ja meikitön. Normaalisti olen paljon paremman näköinen."
Copy-Paste repliikki, Luuli olevansan hassu, Mutta jos vaikutti muuten mukavalta niin en antaisi yhden lauseen pilata treffejä.