Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen fiilis sulle tulisi tästä Tindermiehen kommentista?

Vierailija
29.06.2021 |

Oltiin kirjoiteltu tovi ja vaikutti kivalta, normaalilta.
No sitten päivää ennen treffejä laitto et "Vaikutat niin kivalta et vaikka et näyttäisi samalta kuin kuvissa annan sulle mahdollisuuden"

No mun into lopahti siihen. Tyyppi ehkä luuli olevansa jotain ihmeellistä?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot vastata miehelle?

Vierailija
22/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, mies joka on joutunut kohtaamaan sen tosiasian että naiset harvemmin ovat sen näköisiä mitä profiilikuvissaan antavat ymmärtää. Kertoo naisista aika karua kieltä. Tervehdin tätä sotilasta, joka silti viitsii vielä yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi fiilikset. Tuollaista voi ajatella omassa päässään, mutta tuollaista ei sanota toiselle ihmiselle! Varsinkaan sellaiselle, jota ei tunne.

Vierailija
24/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olo, että on jatkuvasti toisen tarkkailun ja arvioinnin kohteena. Ahdistaisi mennä treffeille enää tuon jälkeen. Mies taitaa olla sosiaalisesti erittäin kömpelö tai/ja täysi mulkvvisti

Vierailija
25/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin että miehellä on aiemmilta tinder treffeiltä kokemuksia ettei kuvat vastaa todellisuutta. Lisäksi tuossahan myös ehkä yritetään vähän viedä paineita sulta pois että tykkää jo susta. Eli minä näkisin tuon hyväntahtosena, joskin vähän hölmönä kommenttina. Mainittakoon että olen sinkku ja edellisessä suhteessa ajattelin miehestä liian pitkään hyvää vaikka Red flageja sateli. Eli taipumusta on ajatella ihmisistä että ne ei manipuloi tahallaan ja tarkoittavat pohjimmiltaan hyvää.

Vierailija
26/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa armelias ja ymmärtäväinen, kun olisi oikein ulkonäkövaatimuksistakin valmis tinkimään.

Kylläpä tuosta pitääkin olla kiitollinen ja oikein erikseen kiitellä arvon herraa, vaikka joutuukin hieman alentumaan.

Vierailija
27/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua kun seuraa, niin eipä ole ihme, että tinderistä ei synny pysyviä matcheja, kun kaikki väännetään negatiiviseksi ja oikein yllytetään toisia, että jätä se sika. Kommentoivat naiset tuntuvat haluavan, että kukaan toinenkaan ei löydä ketään kivaa miestä. Sammakoita ja vähemmän harkittuja kommentteja pääsee jokaiselta ja kirjoitetut viestit ovat siinä erittäin vaarallisia. Itsekin olen ihan työasioissa monet kerrat kirjoittanut viestin, jonka työkaveri, pomo tai asiakas on käsittänyt väärin. Puhumattakaan väärinymmärryksistä vapaa-ajalla ja kiireessä.

Vierailija
28/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas tai pomo on pikkusen vähemmän kriittinen ihmissuhde kuin parisuhde. Kyllä minä ainakin herkällä korvalla kuuntelen ettei pääse joku sammakon keittäjä uimaan liiveihin.

Vierailija
29/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos into lopahti, niin miksi ihmeessä antaisit tuollaiselle mahdollisuuden? Itse poistaisin matchin sanomatta hepulle enää sanaakaan, siinäpä miettii mikä meni pieleen. Energiaa en tuhlaisi tuollaiseen millään tavalla, en edes selittämällä viestillä, että nyt mies mokasi. Nainen, luota AINA intuitioosi. Jos sulla on joku pienikin epäilys miehestä, tai ei tunnu olevan tarpeeksi kiinnostusta, niin älä mene treffeille tai jatka juttelua.

Vierailija
30/86 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua kun seuraa, niin eipä ole ihme, että tinderistä ei synny pysyviä matcheja, kun kaikki väännetään negatiiviseksi ja oikein yllytetään toisia, että jätä se sika. Kommentoivat naiset tuntuvat haluavan, että kukaan toinenkaan ei löydä ketään kivaa miestä. Sammakoita ja vähemmän harkittuja kommentteja pääsee jokaiselta ja kirjoitetut viestit ovat siinä erittäin vaarallisia. Itsekin olen ihan työasioissa monet kerrat kirjoittanut viestin, jonka työkaveri, pomo tai asiakas on käsittänyt väärin. Puhumattakaan väärinymmärryksistä vapaa-ajalla ja kiireessä.

Ei tässä kyse ole mistään sellaisesta, että toivoisimme ettei ap löydä hyvää miestä. Päinvastoin! Yritämme antaa neuvoja, miten välttyä jäämästä huonon miehen ansaan.

Vierailija
31/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelisin että miehellä on aiemmilta tinder treffeiltä kokemuksia ettei kuvat vastaa todellisuutta. Lisäksi tuossahan myös ehkä yritetään vähän viedä paineita sulta pois että tykkää jo susta. Eli minä näkisin tuon hyväntahtosena, joskin vähän hölmönä kommenttina. Mainittakoon että olen sinkku ja edellisessä suhteessa ajattelin miehestä liian pitkään hyvää vaikka Red flageja sateli. Eli taipumusta on ajatella ihmisistä että ne ei manipuloi tahallaan ja tarkoittavat pohjimmiltaan hyvää.

Se on juurikin näin. Jotkut naisetkin näköjään osaavat tulkita miehiä.

Vierailija
32/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos into lopahti, niin miksi ihmeessä antaisit tuollaiselle mahdollisuuden? Itse poistaisin matchin sanomatta hepulle enää sanaakaan, siinäpä miettii mikä meni pieleen. Energiaa en tuhlaisi tuollaiseen millään tavalla, en edes selittämällä viestillä, että nyt mies mokasi. Nainen, luota AINA intuitioosi. Jos sulla on joku pienikin epäilys miehestä, tai ei tunnu olevan tarpeeksi kiinnostusta, niin älä mene treffeille tai jatka juttelua.

Nainen, ÄLÄ luota intuitioosi koska se näyttää aina olevan päin prinkkalaa. Älä ajattele miehiä lähtökohtaisesti vihollisina, niin voit joskus löytääkin jotain.

Vierailija
33/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli varmaankin tarkoitettu kohteliaisuudeksi mutta kirjoittaja epäonnistui pahasti. Joko hän on sosiaalisesti kömpelö tai sitten ylimielinen, ikään kuin hän olisi asemassa, jossa hän päättää, kenelle "antaa mahdollisuuden". En ehkä kuitenkaan tyrmäisi toista yhden typerän kommentin takia. Jos kyse on sosiaalisesta taitamattomuudesta, voi toinen oppia ajan kanssa parempaa vuorovaikutusta, ja on hyvä huomioida, että jotkut nyt vain onnistuvat nettideittiympäristössä tuomaan huonoimmat puolensa esille.

Tämä!

Monilla miehillä on ihan hyvät sosiaaliset taidot ja monilla miehillä on paljon paremmat sosiaaliset taidot kuin naisilla. Mieheni ja poikani ovat paljon lahjakkaampia siinä suhteessa kuin minä, joka olen enemmän kuin norsu lasikaupassa.

Jos joku vastaa noin kuin ap:n tindermies, se on todennäköisimmin tahallaan kirjoitettu niin, että on pieni piikki. Ehkä mies on lukenut pelimiesoppaita ja opiskellut negausta, ehkä hän on luonnonlahjakkuus manipuloinnissa.

Joka tapauksessa tuollaiseen tyyppiin, joka paljastaa taipumuksen henkiseen väkivaltaan jo heti alussa, ei pidä tarttua, vaan unohtaa ja jatkaa normaalin ja mukavan miehen etsintää, sillä niitäkin on.

Miesten sosiaalisia taitoja aliarvioidaan usein, ja tämä "ei se tarkoittanut pahalla, on vain kömpelö"-käsitys johon naiset on saatu uskomaan, sataa suoraan miesten laariin. Sosiaalisesti kömpelöitä ihmisiä on, mutta eiköhän tämä kömpelyys olisi tullut ilmi jo aiemmassa viestittelyssä miehen kanssa.

Miehet voivat onnistua sosiaalisten taitojen suhteen täysin normaalisti kavereidensa kanssa ja työelämässä, mutta tästä huolimatta naisiin kohdistuvat loukkaavat sanat kuitataan usein sosiaalisena kömpelyytenä eikä nähdä niitä tarkoituksellisena ilkeilynä.

Ja sanon tämän asperger-piirteitä omaavana naisena. Minullekin on selvää, että tuollaista ei sanota.

Vierailija
34/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heheh, mies joka on joutunut kohtaamaan sen tosiasian että naiset harvemmin ovat sen näköisiä mitä profiilikuvissaan antavat ymmärtää. Kertoo naisista aika karua kieltä. Tervehdin tätä sotilasta, joka silti viitsii vielä yrittää.

Ja te miehetkö ette tuota tee? + valehtele ikää, pituutta, painoa, parisuhdestatusta?

Vierailija
35/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset laitatte sellaisia kuvia itsestänne joita ette kuitenkaan ole. Tuollaisia ap:n kaltaisia tapauksia on joutunut miettimään usein mielessään että ei tämä nyt ole ihan sitä mitä kuvissa, mutta ihan kiva kuitenkin. Mies 36v

Vierailija
36/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, ÄLÄ luota intuitioosi koska se näyttää aina olevan päin prinkkalaa. Älä ajattele miehiä lähtökohtaisesti vihollisina, niin voit joskus löytääkin jotain.

Nimenomaan pitää luottaa intuitioonsa. Kun esimerkiksi en ole luottanut, vasn juuri tähän pskaan, että miehelle pitää antaa mahdollisuus, jne jne, on käynyt niin, että pskaan on käsi työntynyt....

Vierailija
37/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset laitatte sellaisia kuvia itsestänne joita ette kuitenkaan ole. Tuollaisia ap:n kaltaisia tapauksia on joutunut miettimään usein mielessään että ei tämä nyt ole ihan sitä mitä kuvissa, mutta ihan kiva kuitenkin. Mies 36v

Miksi te miehet ette itse laita? Ja miksi valehtelette kaiken? Luuletteko että olette niin hurmaavia luonteeltaan, että se ei haittaa.

Vierailija
38/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minkälaisia niiden kuvien pitäisi olla? Pörstäkuva ilman meikkiä + kokovartalokuva alastomana edestä ja takaa?

Voin sanoa, että kukaan mieskään ei näytä siltä, miltä kuvissa näyttää.

Vierailija
39/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu vahvisti ajatuksiani siitä, ettei koskaan kannata etsiä seuraa Tinderistä. Kun ihmisten ulkonäkö ei ole olennaista sen suhteen, olisinko kiinnostunut parisuhdemielessä, niin taitaa olla aivan väärä paikka ainakin minulle.

Vierailija
40/86 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli varmaankin tarkoitettu kohteliaisuudeksi mutta kirjoittaja epäonnistui pahasti. Joko hän on sosiaalisesti kömpelö tai sitten ylimielinen, ikään kuin hän olisi asemassa, jossa hän päättää, kenelle "antaa mahdollisuuden". En ehkä kuitenkaan tyrmäisi toista yhden typerän kommentin takia. Jos kyse on sosiaalisesta taitamattomuudesta, voi toinen oppia ajan kanssa parempaa vuorovaikutusta, ja on hyvä huomioida, että jotkut nyt vain onnistuvat nettideittiympäristössä tuomaan huonoimmat puolensa esille.

Tota... Totta kai hän on siinä asemassa, että päättää, kenen kanssa alkaa suhteeeen! Kuka muukaan siitä muka päättåå jos ei mies itse?! Hänen äitinsäkö? Virallinen seurustelulautakunta? Tinder?

Nainen toki päättää itsensä kantilta, kelpuuttaako miehen vai ei, mutta totta kai mies päättää oman kantansa naisesta, eikä tässä ole sinänsä mitäån ylimielistä, se kun on itsestäänselvyys.

SE toki sitten on jo vähän itserakasta, että mies ilmoittaa ikään kuin armollisesti kelpuuttavansa tällä kertaa vähän rumemmankin, kunhan ap on kiva ja mukava - eikä siis heittäydy "hankalaksi". Siinä saa ap sitten miettiä jälkikäteen, että mikä oli mahtanut ollakaan se miehen arvio, oliko hän vastannut kuvaa vai oliko mies antanut mukavuuspisteitå.

Noin laajemmin olisin kumminkin samaa mieltä siitä, että älkää nyt antako yksittäisille kommenteille liikaa painoa. Jos luette kaikkea kuin "piru Raamattua", ette löydä ikinä kelvollista miestä tai sitten se kelvollisuuden määritelmä on täysin hajuton, mauton ja luonteeton mitäänsanomattomuus.

N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme