Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistatteko sormista karvat?

Vierailija
29.06.2014 |

Jos olette siis normaaleja ihmisiä ja teillä kasvaa niissä sellaisia haituvaisia karvoja tai sitten ihan kunnon karvoja.

Jos poistatte, niin miten ja jos ette pois, eikö teitä häiritse ne?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eipä ole tullut mieleen... Kun ihan tarkkaan katsoo, niin kasvaa siinä muutamia parin millin mittaisia untuvia kyllä, eipä häiritse :D Aika kirkas valo saa olla, että ne näkyy läheltä.

Vierailija
2/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinsetit ovat siinä hommassa hyvät. Joskus jos laiskottaa eikä jaksa nyppiä, niin voi turvautua santapaperiin. Se toimii myös kasvojen ihon kuorinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

????????

Ei mulla oo. Olenko siis epänormaali?

Vierailija
4/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olenkin päässyt viisikymppiseksi ilman että minulla on karvoja sormissa... En ole ikinä kuullut, että jollakulla on karvoja sormissa.

Vierailija
5/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan ja sheivaan myös kämmenen sisäpuolelta!

Vierailija
6/21 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poista... Vaikka minulla on pcos (kohtuu helpoilla oireilla, mutta kyllä karvankasvukin on lisääntynyt paikkoihin, joissa aiemmin ei ole ollut...) Ei mitenkään verrattavissa miesten karvoituksen määrään, mutta kuitenkin paikoissa, joissa useimmilla naisilla ei yleensä karvoitusta ollenkaan... Kuitenkin kohtuu huomaamaamatonta. Joissain maissa ollaan totuttu, että naisellakin vähän tummempaa peitettä. Ei se niin vaarallista ole. Jos muuten tyytyväinen ulkonäköön, en jaksa joidenkin karvojen takia vaivautua. 😄

Vierailija
7/21 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kasvaa karvoja tossa kohtaan sormissa missä sormukset on,,poistan kyllä niitä

Vierailija
8/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sormikarvat johtuvat, ovatko ne peräisin alkuihmis-geeneistä, kun kaikilla ei tosiaan sormikarvoja kasva ?

Vierailija
9/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naisilla sentään untuvaa tummempia karvoja koskaan kasva sormissa, edes vaihdevuosien aikana? 

Vierailija
10/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta osa kai ajaa ne ajoleitteella (joka voi hieman ärsyttää ihoa tai sänki tulee) tai karvanpoistoaine joka on kemikaali ja voi allergisoida. 

Vierailija
11/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

????????

Eiköhän sullakin oo, mutta se voi olla todella lyhyttä ja harvaa, nukkamaista. Omat sormikarvat on juuri tuollaisia, huomaa vain, kun valoa vasten katsoo oikein tarkkaan.

Mutta ei ole tullut mieleenkään poistaa niitä. En poista myöskään käsivarren karvoja, vaikka niitäkin on tarkkaan katsoessa havaittavissa. Sääristä ja kainaloista poistan välillä, kun siltä tuntuu.

Vierailija
12/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikki hiuksia ja kulmakarvoja lukuunottamatta. En tykkää ylimääräisistä karvoista itselläni. 

Vierailija
13/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses. Ne kekkosen ajan varoitukset runkkaamisen seurauksista siis olivatkin totta?

Vierailija
14/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasva sormissa mitään isoja näkyviä karvoja, joten en poista. Isovarpaissa ja sen viereisissä varpaissa sen sijaan kasvaa näkyviä karvoja, ja mä poistan ne nyppimällä pinseteillä. 

Vierailija
15/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

????????

Ei, olet normaali. 

Vierailija
16/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaaleaa karvaa tarvitse poistaa, se ei näy.

Vierailija
17/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaaleaa karvaa tarvitse poistaa, se ei näy.

Eikä kannata kun tulee tummia karvoja tilalle.

Vierailija
18/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, entäs ne dun kämmenkarvasi, poistatko koneella vai miten

Vierailija
19/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olenkin päässyt viisikymppiseksi ilman että minulla on karvoja sormissa... En ole ikinä kuullut, että jollakulla on karvoja sormissa.

Kortisonivoiteen käyttö käsissä minulle kasvatti. 

Vierailija
20/21 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshormonit.