Poistatteko sormista karvat?
Jos olette siis normaaleja ihmisiä ja teillä kasvaa niissä sellaisia haituvaisia karvoja tai sitten ihan kunnon karvoja.
Jos poistatte, niin miten ja jos ette pois, eikö teitä häiritse ne?
Kommentit (21)
Pinsetit ovat siinä hommassa hyvät. Joskus jos laiskottaa eikä jaksa nyppiä, niin voi turvautua santapaperiin. Se toimii myös kasvojen ihon kuorinnassa.
Miten olenkin päässyt viisikymppiseksi ilman että minulla on karvoja sormissa... En ole ikinä kuullut, että jollakulla on karvoja sormissa.
En poista... Vaikka minulla on pcos (kohtuu helpoilla oireilla, mutta kyllä karvankasvukin on lisääntynyt paikkoihin, joissa aiemmin ei ole ollut...) Ei mitenkään verrattavissa miesten karvoituksen määrään, mutta kuitenkin paikoissa, joissa useimmilla naisilla ei yleensä karvoitusta ollenkaan... Kuitenkin kohtuu huomaamaamatonta. Joissain maissa ollaan totuttu, että naisellakin vähän tummempaa peitettä. Ei se niin vaarallista ole. Jos muuten tyytyväinen ulkonäköön, en jaksa joidenkin karvojen takia vaivautua. 😄
Joo mulla kasvaa karvoja tossa kohtaan sormissa missä sormukset on,,poistan kyllä niitä
Mistä sormikarvat johtuvat, ovatko ne peräisin alkuihmis-geeneistä, kun kaikilla ei tosiaan sormikarvoja kasva ?
Ei kai naisilla sentään untuvaa tummempia karvoja koskaan kasva sormissa, edes vaihdevuosien aikana?
En. Mutta osa kai ajaa ne ajoleitteella (joka voi hieman ärsyttää ihoa tai sänki tulee) tai karvanpoistoaine joka on kemikaali ja voi allergisoida.
Vierailija kirjoitti:
????????
Ei mulla oo. Olenko siis epänormaali?
Eiköhän sullakin oo, mutta se voi olla todella lyhyttä ja harvaa, nukkamaista. Omat sormikarvat on juuri tuollaisia, huomaa vain, kun valoa vasten katsoo oikein tarkkaan.
Mutta ei ole tullut mieleenkään poistaa niitä. En poista myöskään käsivarren karvoja, vaikka niitäkin on tarkkaan katsoessa havaittavissa. Sääristä ja kainaloista poistan välillä, kun siltä tuntuu.
Juu, kaikki hiuksia ja kulmakarvoja lukuunottamatta. En tykkää ylimääräisistä karvoista itselläni.
Jösses. Ne kekkosen ajan varoitukset runkkaamisen seurauksista siis olivatkin totta?
Mulla ei kasva sormissa mitään isoja näkyviä karvoja, joten en poista. Isovarpaissa ja sen viereisissä varpaissa sen sijaan kasvaa näkyviä karvoja, ja mä poistan ne nyppimällä pinseteillä.
Vierailija kirjoitti:
????????
Ei mulla oo. Olenko siis epänormaali?
Ei, olet normaali.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaaleaa karvaa tarvitse poistaa, se ei näy.
Eikä kannata kun tulee tummia karvoja tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten olenkin päässyt viisikymppiseksi ilman että minulla on karvoja sormissa... En ole ikinä kuullut, että jollakulla on karvoja sormissa.
Kortisonivoiteen käyttö käsissä minulle kasvatti.
En, eipä ole tullut mieleen... Kun ihan tarkkaan katsoo, niin kasvaa siinä muutamia parin millin mittaisia untuvia kyllä, eipä häiritse :D Aika kirkas valo saa olla, että ne näkyy läheltä.