en saa unta
Kommentit (11)
Nouse ylös sängystä ja tee jotain muuta. Yritä myöhemmin uudestaan.
Mulle vaikuttaa tämä täysikuu ja super vielä sellainen!
Sama täällä. Pitää varmaan mennä lattialle maton päälle nukkumaan. Se sattuu ensin, mutta sitten tulee ihanan tunnoton olo. Ei koske enää ja rentoudun. Aamulla herättyä on paljon virkeämpi olo, vaikka olisin nukkunut vain 5-6 tuntia.
En viittis nousta enää ku lapset kuitenki herää aikasin ni täytyis nukahtaa..
-ap
Mikä taika tossa matolla nukkumisessa sitten on ?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:58"]Mikä taika tossa matolla nukkumisessa sitten on ?
[/quote]
En tiedä. Ihan itse olen keksinyt tuon rentoutumiskeinon. Auttaa myös silloin, jos aamuyöstä on tosi ahdistunut olo ja pahenee vaan kun ei saa unen päästä kiinni ja kun tietää että pitää herätä viimeistään 4-6 tunnin päästä. Joku siinä kovassa lattiassa rentouttaa ainakin minua. Tyynyäkään en käytä. Asettelen pään sopivasti omaa käsivartta vasten. Aamulla herättyä kroppa on vähän jumissa mutta virkistyy nopeasti kun vähän venyttelee paikkoja auki. Makaahan ne jotkut piikkimatonkin päällä.
Sitraattimuotoinen magnesium ja kohta haukotuttaa.
Hitto,mulla ei ole ku tota toista magnesiumia.
Siis se matto tai joku peitto on lähinnä siksi hyvä, että nukkumisalusta on lämmin. Paljas lattia vähän liian kylmä, vaikka muuten ehkä sekin toimisi. Lämmin peitto pitää olla päällä ettei vilustu.
No eipä tämä tästä. Molemmat muksutkin huutaa ja möyhii vuorotellen.. taidetaan kaikki nukkua sit huonosti tää yö.
-ap-
Mäkään en saa. Poikaystävä nukkuu tuos sikeesti vieres ja mua ärsyttää.