Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni teki ennätykset tivolin lyöntilaitteeseen.

Vierailija
28.06.2014 |

Hän totisesti osaa lyödä kovaa. Säkkiä hakkaa joka päivä raivokkaasti ja potkunyrkkeilee. Olin varmasti tivolin ylpein vaimo sinä sateisena päivänä <3

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että käden väännöstä ja käsien vedosta tulee syyliä!

http://www.meidanperhe.fi/artikkeli/arki/terveys/voi_ei_syylia_lue_lasten_syylien_hoito_ohjeet

Vierailija
2/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että käden väännöstä ja käsien vedosta tulee syyliä!

http://www.meidanperhe.fi/artikkeli/arki/terveys/voi_ei_syylia_lue_lasten_syylien_hoito_ohjeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedi valomestari.

Miestäsi ja hänen ainutlaatuisia kykyjään tarvitaan. Siirtäkäämme siis hänet gta 5 peliin hahmoksi.

Vierailija
4/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:31"]

WT!

[/quote]

Tunkekaa nyt jo se white trash vaikka anukseenne. Mitä vikaa on käydä tivolissa ja iloita siitä että mies tekee enkan lyöntilaitteessa. Hörppikää te hapannaamat "sivistyneet" ihmiset vain teetä kotona pikkurilli sojottaen ja pysykää poissa ilmaa pilaamasta. Terveisin akateeminen joka osaa myös iloita vilpittömästi muustakin kuin alentamalla toisia.

Vierailija
5/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu meitsin mies lyö mua niin että oksat helisee saatana. Pistäkää paremmaks :(

Vierailija
6/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inflaation myötä myös akateemiset ovat nykyään wt;n alla.

Vierailija
7/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nössöjen miehet ohittaa lyöntilaitteen tivolissa.

Todelliset miehet kokeilevat millainen leka nyrkkinsä oikein on.

Siinä se nähdään se voittaja ja olisi kiva nähdä myös kansainväliset tulokset lyöntien kovuudesta, koska kovin lyöjä on varmasti myös sm-nyrkkeilyn tasolla kovimpia nimiä, vaikka kunto ei välttämättä riittäisi.

Lyönnin voimaa vähätellään paljon. Kovaa lyövät miehet ovat huonossa valossa nykyään.

Vierailija
8/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella millaista ylpeyttä ap on tuntenut miehensä saavutuksesta.

Ajatella niitä lapsia laitteen ympärillä. Ap:n mies on kuin Hulk!

Vierailija
9/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 22:39"]Voin kuvitella millaista ylpeyttä ap on tuntenut miehensä saavutuksesta.

Ajatella niitä lapsia laitteen ympärillä. Ap:n mies on kuin Hulk!

[/quote]

Nii, vihreänä kateudesta.

Vierailija
10/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni rikkoi sen laitteen yhdellä katseella. Koko muukin tivoli pysähtyi kunnioittamaan tapahtumaa minuutin hiljaisuudella. Sen jälkeen henkilökunta taputti seisten kaksikymmentä minuuttia.

Miehet painoivat päänsä käsiinsä kasvot kalveten ja naiset loivat mieheeni hekumallisia katseita kosteilla lauriinsilmillään, lapset tulivat ujosti kuiskaamaan: "Tulisitko uudeksi isiksi meille?".

Jouni Hynynen tuli pyytämään mieheltäni nimmaria vasempaan rintaan ja taivaalla näkyi koko taivaan haloilmiö.

Tämä tapahtui siis 24.6.

Vierailija
11/44 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni varmasti rikkoisi ranteensa kyseiseen laitteeseen etenkin, jos on liukasta ja sataa niin nyrkkeily laitteeseen tuskin onnistuu helposti.

Vierailija
12/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieksisin sun mikkihiiri miehen milloin vaan

Vierailija
13/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:03"]

[/quote]

Mun mies on hyvä potkimaan. Luultavasti mieheni voittaisi sinut ilman käsiä. Potkiminen on halventava tapa läksyttää paskapää tavoille. Mutta sellainen epeli mieheni on hän ei pelkästään piekse vaan kasvattaa paremmille tavoille.

Mieheni tekee sinusta kunnollisen. Lopussa kiität kyyneleet silmissä miestäni ja seuraat häntä salille. Sinusta tulee mieheni oikea käsi.

ap

Vierailija
14/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:03"]

[/quote]

Mun mies on hyvä potkimaan. Luultavasti mieheni voittaisi sinut ilman käsiä. Potkiminen on halventava tapa läksyttää paskapää tavoille. Mutta sellainen epeli mieheni on hän ei pelkästään piekse vaan kasvattaa paremmille tavoille.

Mieheni tekee sinusta kunnollisen. Lopussa kiität kyyneleet silmissä miestäni ja seuraat häntä salille. Sinusta tulee mieheni oikea käsi.

ap

[/quote]

Mestarin oikea käsi yleensä vetää aloittelijoille harjoituksia, kun mestari istuu sohvalla sikari suussa tuima ilme kasvoilla. Oikea ja vasen käsi taistelee siitä, kumpi jatkaa mestarin jalan jäljissä.

Vierailija
15/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:21"]

[/quote]

No minulla on paljon miekkoja veitsiä ja astaloita millä muhjon miehesi jauhelihaksi etäämmältä helposti

[/quote]

Näin käy sulle miekkoines

Vierailija
16/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:21"]

[/quote]

No minulla on paljon miekkoja veitsiä ja astaloita millä muhjon miehesi jauhelihaksi etäämmältä helposti

[/quote]

Näin käy sulle miekkoines

[/quote]

Tässä kärpässarjalainen tivoli-miehesi nähtyään tosimiehen

http://www.menshealth.co.uk/cm/menshealthuk/images/zD/05-cryingman-290212-de.jpg

Vierailija
17/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harrastatte myös kädenvääntöä...

Vierailija
18/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:29"]Varmaan harrastatte myös kädenvääntöä...

[/quote]

Joo ja vetoa myös

Vierailija
19/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki myös ennätyksen. Huonoimman tuloksen kautta aikan. Voi että mä olen ylpeä hänestä. Mä tikandun tähän plääh. Hei auttaakaa please, miten mä kestän tän.

Vierailija
20/44 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat naurut pitkästä aikaa :) kiitti kaikille