Mieheni teki ennätykset tivolin lyöntilaitteeseen.
Hän totisesti osaa lyödä kovaa. Säkkiä hakkaa joka päivä raivokkaasti ja potkunyrkkeilee. Olin varmasti tivolin ylpein vaimo sinä sateisena päivänä <3
Kommentit (44)
Aika moni kokee kovaa lyövän ja tappelevan miehen uhkana. Osa miehistä haluaa olla samalainen ja haastaa sekä uhoaa.
Jännä reaktio. Ap:n mies kun vaan on soturi eikä leipuri. Ei se hänen vikansa ole että on kova lyömään.
Mun mies on myös kova lyömään. Kun kehun asiasta niin saan aika ikäviä kommentteja ja asennoituminen on ihmeellisen hyökkäävä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:31"]
WT!
[/quote]
Olkoon vaan. Otan mieluummin mieheksi nyrkkeilijän kuin pillikäden golfarin pussihousuineen :D
Onks tää se sama mies joka tekee niitä liikkeitä takapihalla, vai miten se juttu aikoinaan meni :)
Se on jossain määrin tekniikka laji. Tunnen yhden aika pitkän ja vahvan kaverin, joka ei kyllä harrasta mitään nyrkkeilyä, mutta se opetellu lyömään siihen lyöntipalloon, niin että täräyttää kaikkiin koneiseen ennätyksen mitä käy kokeilemassa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:39"]
Se on jossain määrin tekniikka laji. Tunnen yhden aika pitkän ja vahvan kaverin, joka ei kyllä harrasta mitään nyrkkeilyä, mutta se opetellu lyömään siihen lyöntipalloon, niin että täräyttää kaikkiin koneiseen ennätyksen mitä käy kokeilemassa.
[/quote]
Kyllä yleensä kamppailua harjoittelevat lyövät kovempaa kyseisiin laitteisiin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:27"]
Hän totisesti osaa lyödä kovaa. Säkkiä hakkaa joka päivä raivokkaasti ja potkunyrkkeilee. Olin varmasti tivolin ylpein vaimo sinä sateisena päivänä <3
[/quote]
Joka toinen mies saa hakattua siihen aina "ennätyksen"...
Se kertoo vain siitä että miehesi lyö kovaa ja se joka lyö kovaa on kova tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain nössöjen miehet ohittaa lyöntilaitteen tivolissa.
Todelliset miehet kokeilevat millainen leka nyrkkinsä oikein on.
Siinä se nähdään se voittaja ja olisi kiva nähdä myös kansainväliset tulokset lyöntien kovuudesta, koska kovin lyöjä on varmasti myös sm-nyrkkeilyn tasolla kovimpia nimiä, vaikka kunto ei välttämättä riittäisi.
Lyönnin voimaa vähätellään paljon. Kovaa lyövät miehet ovat huonossa valossa nykyään.
Näin se menee.
Oma veljeni kävi täräyttämässä nuorena poikana lyöntilaitteeseen niin siitä tuli sairaalareissu. Ranne murtui.
Jos oikeassa kulmassa lyö ja osumahetkellä ruuttasee vielä perään kovalla nojalla niin laitteeseen saa loppulukemat.
Oma mieheni on karatessa ruskealla vyöllä ja harjoittelee ruuttaamista työntämällä pää punaisena eteisen seinää niin kauan että hiki pisaroi lattialle ja pää tärisee.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:31"]
WT!
Olkoon vaan. Otan mieluummin mieheksi nyrkkeilijän kuin pillikäden golfarin pussihousuineen :D
Eiköhän jokainen nainen ole samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 20:21"]
[/quote]
No minulla on paljon miekkoja veitsiä ja astaloita millä muhjon miehesi jauhelihaksi etäämmältä helposti
[/quote]
Näin käy sulle miekkoines
[/quote]
Indy <3