Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käräyttää pettäjä

Vierailija
29.06.2021 |

Niin. Miten käräyttää pettäjä. Siten ettei saa itse vihoja niskoilleen, mutta ei vain vihjaamalla vaimolle epämääräisesti, asia pitäisi jotenkin todistaa.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä asiallinen, nimetön viesti.

Tämän kannalla olen minäkin. Itse arvostaisin mieluummin tällaista hienovaraista lähestymistä, enkä haluaisi, että heti läväytetään esim jotain miehen lähettämiä pervoiluviestejä tiskiin. Saisi aikaa sulatella asiaa ja ottaa sitten asiasta lisää selvää ajan kanssa. Ja käräyttäjän omatunto kuitenkin saa helpotuksen, että tarvittava tieto on kerrottu ja pallo on petetyllä. 

Toivon sydämestäni, että jokainen teistä nimettömien viestien ihailijoista saa aikanaan sellaisen itse. Sitten on kiva miettiä, kumpi puhui totta, joku anonyymi vinkkaaja vai oma puoliso, joka kieltää kaiken.

Karma is a bitch, joten ehkäpä sinäkin pääset nauttimaan vielä tästä ilosta. Ainakin toivon niin.

Vierailija
42/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen aikuinen ihminen ei pistä näppejään toisten elämään. Ei tule edes pieneen mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä oikeasti olette nimettömän viestin lähettämisestä? Onko se todella alhaista?

Ei ap

No jos viestissä on tarpeeksi asiaa niin ei ole alhaista.

Tämä. Pitäisi olla sellaiset tunnistetiedot, yksityiskohdat tai tapaamisajat tai jotain, ettei mies voi selittää, että joku hullu häntä vainoaa ja lähettelee tällaisia päättömyyksiä. Ystävälleni kävi juuri näin, tuli nimetön vihje, ja miehensä sai kuin saikin puhuttua ystäväni uskomaan, että häntä vainoaa joku hullu, joka haluaa pahaa hänelle ja perheelle.

Ehkä minulla on jotenkin kiero ajatustapa, mutta minusta sillä petetyllä pitää olla myös oikeus päättää, uskooko miestään vai ei. Jos hän päättää uskoa miestään eikä halua tietää kaikkia yksityiskohtia, hänen päätöstään pitää mielestäni kunnioittaa, vaikka käräyttäjän mielestä hänen toimintansa onkin tyhmää ja suuri virhe. Ulkopuolisen ei pitäisi tätä tulla määrittelemään vaan ihmisen pitää saada tehdä ne omat virheensä ja ratkaisunsa. Sisimmässään petetty kuitenkin voi tietää asian oikean laidan, mutta jos haluaa jatkaa parisuhdetta, ei halua kaivaa haavaa syvemmäksi. 

Juu, kivittäkää vain, mutta joskus ihmismielelle on helpompi jättää jotkin totuudet huomioimatta. 

Vierailija
44/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haluaisin ehdottomasti kuulla, jos mieheni tekisi tällaista. Mutta ilmiantajan pitäisi olla varma asiastaan.

Minä tekisin ilmiantajan elämästä helvetin. Selvittäisin hänen nimensä ja tekisin hänet somessa naurunalaiseksi.

Ja aivan turha lällättää, että olisin pettäjä. En ole. Olen ihminen, joka ymmärtää olla puuttumatta muiden ihmisten asioihin. Jos ap haluaa puuttua asiaan niin ainoa, jonka kanssa hänen kuuluu puhua, on pettäjä itse. Mennä kertomaan pettäjälle tietävänsä asiasta ja kertoa mielipiteensä siitä. Mutta siihen hänestä ei ole, koska hän on reppanapaska.

Pettäjäkö siellä huutelee ja koittaa pelotella ja vaientaa toiset sillä. Älä huoli, jäät vielä kiinni, et vaikuta miltään järjen jättiläiseltä. 

Vierailija
45/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kannalla olen minäkin. Itse arvostaisin mieluummin tällaista hienovaraista lähestymistä, enkä haluaisi, että heti läväytetään esim jotain miehen lähettämiä pervoiluviestejä tiskiin. Saisi aikaa sulatella asiaa ja ottaa sitten asiasta lisää selvää ajan kanssa. Ja käräyttäjän omatunto kuitenkin saa helpotuksen, että tarvittava tieto on kerrottu ja pallo on petetyllä. 

Toivon sydämestäni, että jokainen teistä nimettömien viestien ihailijoista saa aikanaan sellaisen itse. Sitten on kiva miettiä, kumpi puhui totta, joku anonyymi vinkkaaja vai oma puoliso, joka kieltää kaiken.

Karma is a bitch, joten ehkäpä sinäkin pääset nauttimaan vielä tästä ilosta. Ainakin toivon niin.

Siis mitä ihmettä sinä sönkötät? Kai sille nimettömän viestin lähettäjälle voi halutessaan vastata ja kysyä lisätietoja. Kyse on siitä, että petetty saisi itse valita haluaako tietää ne yksityiskohdat eikä niitä tuputeta naamalle heti. Täsmälleen sama "ilo" näissä on molemmissa, että petetyksi ehkä tulit, mutta et voi tietää tai sitten voit. 

Vierailija
46/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoinen aikuinen ihminen ei pistä näppejään toisten elämään. Ei tule edes pieneen mieleen.

Kyllä sen valinnan on tehnyt siinä kohtaa se pettäjä, että suhteessa on muitakin kuin kaksi ihmistä. Sori. Ymmärrän, että sitä on vaikea hyväksyä, mutta se ei enää ole kahden kauppa.

Vierailija
47/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää lähinnä seurata vierestä kusetus ja mies elelee kukkona tunkiolla kun nainen kuvittelee elävänsä aivan tavallisessa parisuhteessa. Lähinnä pistää vihaksi epäoikeudenmukaisuus. Tekee mieli antaa opetus. Vähän sama, kun näät että jotain kiusataan, niin kai siitä ruukataan sanoa, että ei noin voi tehdä.

Se ei petä joka saa... Luuletteko oikeasti että on ok antaa vain silloin tällöin kun huvittaa. Kyllä se mies siinä mukana kulkee, mutta taatusti seksin hakee muualta. Niin teen minäkin. Mies 36v

Ilmeisesti et ole riittävän hyvä panomies, kun et saa omaa naista kuumenemaan. Hetken jännityksen tarvitset avustajaksi, jotta seksiä edes irtoaa. En kauheasti kehuskelisi asialla.

T: sinkkunainen

Silti annat minulle aina uudestaankin ja haluat että käyn luonasi säännöllisesti. Käyn monenkin luona. Mies 36v

Reissumuna. Vähän kuin retkibanaani.

Vierailija
48/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää lähinnä seurata vierestä kusetus ja mies elelee kukkona tunkiolla kun nainen kuvittelee elävänsä aivan tavallisessa parisuhteessa. Lähinnä pistää vihaksi epäoikeudenmukaisuus. Tekee mieli antaa opetus. Vähän sama, kun näät että jotain kiusataan, niin kai siitä ruukataan sanoa, että ei noin voi tehdä.

Ai sanotaan kiusatulle? Koska sitähän sinä nyt suunnittelet, kärsimyksen tuottamista petetylle eli syyttömälle. Mene sanomaan sille pettäjälle, että olet Ylin Moraalipoliisi ja aiot anonyymilla viestillä tuhota hänen vaimonsa elämän. Et uskalla? Niin arvelinkin,

Kyllä sinä pettäjänä sen tuhoat, ei se joka sinut käräyttää. Mieti nyt vähän. Kellään ei olisi mitään sanomista jos sulla ei olisi niitä luurankoja kaapissa ja sitä toista elämää vaimosi selän takana.

Vierailija
49/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä oikeasti olette nimettömän viestin lähettämisestä? Onko se todella alhaista?

Ei ap

Tämä. Pitäisi olla sellaiset tunnistetiedot, yksityiskohdat tai tapaamisajat tai jotain, ettei mies voi selittää, että joku hullu häntä vainoaa ja lähettelee tällaisia päättömyyksiä. Ystävälleni kävi juuri näin, tuli nimetön vihje, ja miehensä sai kuin saikin puhuttua ystäväni uskomaan, että häntä vainoaa joku hullu, joka haluaa pahaa hänelle ja perheelle.

Ehkä minulla on jotenkin kiero ajatustapa, mutta minusta sillä petetyllä pitää olla myös oikeus päättää, uskooko miestään vai ei. Jos hän päättää uskoa miestään eikä halua tietää kaikkia yksityiskohtia, hänen päätöstään pitää mielestäni kunnioittaa, vaikka käräyttäjän mielestä hänen toimintansa onkin tyhmää ja suuri virhe. Ulkopuolisen ei pitäisi tätä tulla määrittelemään vaan ihmisen pitää saada tehdä ne omat virheensä ja ratkaisunsa. Sisimmässään petetty kuitenkin voi tietää asian oikean laidan, mutta jos haluaa jatkaa parisuhdetta, ei halua kaivaa haavaa syvemmäksi. 

Juu, kivittäkää vain, mutta joskus ihmismielelle on helpompi jättää jotkin totuudet huomioimatta. 

Onhan petetyllä oikeus päättää vielä sittenkin, kun heille on kerrottu, että miehensä pettää.

Yllättävän moni nainen uskoo miehen selitykset ja että se toinen nainen on vain katkera, kun ei ole tyrkyttäytymisestään huolimatta saanut miestä kiinnostamaan. Näin pysyy petetynkin itsetunto kohdillaan.

Vierailija
50/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei petä joka saa... Luuletteko oikeasti että on ok antaa vain silloin tällöin kun huvittaa. Kyllä se mies siinä mukana kulkee, mutta taatusti seksin hakee muualta. Niin teen minäkin. Mies 36v

Ilmeisesti et ole riittävän hyvä panomies, kun et saa omaa naista kuumenemaan. Hetken jännityksen tarvitset avustajaksi, jotta seksiä edes irtoaa. En kauheasti kehuskelisi asialla.

T: sinkkunainen

Silti annat minulle aina uudestaankin ja haluat että käyn luonasi säännöllisesti. Käyn monenkin luona. Mies 36v

Lapsellinen provoilija mielikuvitusmaailmassaan.

-eri

Kuvittele miten tykkäät.

Kummasti se seksi ensin kelpaa, mutta kun mies on menty naimisiin, mies on rakentanut sen unelma omakotitalon, on saatu lapset niin miehen voi unohtaa kokonaan. Itse ainakin ensin nätisti vihjailin että voisko olla vähän enemmän ja mitä haluaa, ei kiinnostanut, lopulta sanoin että jos ei ala olla enemmän niin en kauan kato, no ei ole tullut lisää niin saan kyllä sitä muualtakin, ei ole ollenkaan vaikeaa... Mies 36v

Vierailija
51/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi hyvä muistaa, että sen petetyn tuska muodostuu monesta muustakin asiasta kuin siitä, että kumppani oli uskoton. Todella usein suuri osa siitä tuskasta on nöyryytys ja häpeä siitä, että "kaikki muut tietää" ja pelko, että joku nauraa selän takana. Juu, pettäjähän tämän on aiheuttanut, mutta ei kyllä helpota petetyn tilannetta yhtään, että hierot hänen naamaansa yksityiskohtia ja räävit hänen parisuhteensa laatua ja kerrot, miten monet ovat asiasta huolissaan tms. Tämä rääpiminen on helppo naamioida muka jaloksi palvelukseksi, mutta todellisuudessa sille ei ole välttämättä tarvetta eikä ainakaan paranna tilannetta. 

Vierailija
52/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämän aamuisten aloitustesi perusteella pallisi sijaitsevat aivojesi tilalla. Eli olet miesten alinta kastia ja pelkkää saastaa.

Ja sekö on perustelusi että sattuu olemaan seksuaalisesti addikti, johon ei itse voi vaikuttaa? Jos sä et ole niin se on ihan ok. Mies 36v

Vierailija
53/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämiseen on syy. Joskus myös lupa. Ei kuulu sinulle.

Ei aina pidä paikkaansa. Kun ilmoitin erosta pettäjäexälleni, myönsi kyllä mokanneensa ja tehneensä virhevalinnan.

Olisipa joku uskaltanut kertoa tai lähettää vaikka nimettömän vinkin. Petos paljastui muuta kautta.

Ja jos lupa on, ei ilmiannosta seuraa mitään.

Vierailija
54/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap

Onhan petetyllä oikeus päättää vielä sittenkin, kun heille on kerrottu, että miehensä pettää.

Yllättävän moni nainen uskoo miehen selitykset ja että se toinen nainen on vain katkera, kun ei ole tyrkyttäytymisestään huolimatta saanut miestä kiinnostamaan. Näin pysyy petetynkin itsetunto kohdillaan.

Niin onkin, mutta jos petetylle on selkeästi kerrottu faktat ja siitä huolimatta hän "uskoo" kumppaniaan, kenenkään ei pitäisi enää lähteä paukuttamaan, että etkö sinä nyt tyhmä tajua, että kumppani valehtelee. Se petetty saattaa itsekin sen tajuta, mutta siitä huolimatta haluaa jatkaa suhdetta. Silloin on vain julmaa mennä uudestaan ja uudestaan todistelemaan tapahtunutta, ellei todisteita kysytä. 

Vierailija
55/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi hyvä muistaa, että sen petetyn tuska muodostuu monesta muustakin asiasta kuin siitä, että kumppani oli uskoton. Todella usein suuri osa siitä tuskasta on nöyryytys ja häpeä siitä, että "kaikki muut tietää" ja pelko, että joku nauraa selän takana. Juu, pettäjähän tämän on aiheuttanut, mutta ei kyllä helpota petetyn tilannetta yhtään, että hierot hänen naamaansa yksityiskohtia ja räävit hänen parisuhteensa laatua ja kerrot, miten monet ovat asiasta huolissaan tms. Tämä rääpiminen on helppo naamioida muka jaloksi palvelukseksi, mutta todellisuudessa sille ei ole välttämättä tarvetta eikä ainakaan paranna tilannetta. 

Olen täysin eri mieltä. Häpeä pettämisestä on vain pettäjällä.

T: pettäjän ex

Vierailija
56/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haluaisin ehdottomasti kuulla, jos mieheni tekisi tällaista. Mutta ilmiantajan pitäisi olla varma asiastaan.

Minä tekisin ilmiantajan elämästä helvetin. Selvittäisin hänen nimensä ja tekisin hänet somessa naurunalaiseksi.

Ja aivan turha lällättää, että olisin pettäjä. En ole. Olen ihminen, joka ymmärtää olla puuttumatta muiden ihmisten asioihin. Jos ap haluaa puuttua asiaan niin ainoa, jonka kanssa hänen kuuluu puhua, on pettäjä itse. Mennä kertomaan pettäjälle tietävänsä asiasta ja kertoa mielipiteensä siitä. Mutta siihen hänestä ei ole, koska hän on reppanapaska.

Niin ihmiset on erilaisia. Minä haluaisin tietää ehdottomasti ja olisin erittäin kiitollinen viestintuojalle. Ei kai tuossa pitäisi ongelmaa olla? jos käräytetyn puoliso ei välitä pettämisestä, kaikki jatkuisi kuten ennenkin. Jos välittäisi, olisi kiitollinen käräyttäjälle. Laskisin että kertominen on kannattavampaa kaikkien kannalta kuin kertomatta jättäminen. Paitsi tietty pettäjän mut siltä ei kysytäkään. 😅

Vierailija
57/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjän syytä kaikki tyynni. Sitä ei muuksi muuta mikään. Eikä tarvi rääpiä eikä hieroa naamaan, mutta kertoa sen verran yksityiskohtia, että mies ei saa uusia valheita lävitse, eikä pysty kiistämään tekojaan.

Vierailija
58/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap

Mieĺestäni on alhaista. Jos välttämättä haluaa käräyttää, tee se omalla nimelläsi ja pysy sanojesi takana, jos olet varma asiastasi. Jos et ole täysin varma, ole hiljaa.

Vierailija
59/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämän aamuisten aloitustesi perusteella pallisi sijaitsevat aivojesi tilalla. Eli olet miesten alinta kastia ja pelkkää saastaa.

Ja sekö on perustelusi että sattuu olemaan seksuaalisesti addikti, johon ei itse voi vaikuttaa? Jos sä et ole niin se on ihan ok. Mies 36v

Voit vaikuttaa. Mene hoitoon ja anna vaimollesi ero, jolloin hän voi etsiä mieleltään terveen miehen itselleen.

Vierailija
60/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut asiaa, minulla oli nimenomaan kiusattu olo niiden takia, jotka seurasivat sivusta kun exäni petti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi