Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käräyttää pettäjä

Vierailija
29.06.2021 |

Niin. Miten käräyttää pettäjä. Siten ettei saa itse vihoja niskoilleen, mutta ei vain vihjaamalla vaimolle epämääräisesti, asia pitäisi jotenkin todistaa.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää lähinnä seurata vierestä kusetus ja mies elelee kukkona tunkiolla kun nainen kuvittelee elävänsä aivan tavallisessa parisuhteessa. Lähinnä pistää vihaksi epäoikeudenmukaisuus. Tekee mieli antaa opetus. Vähän sama, kun näät että jotain kiusataan, niin kai siitä ruukataan sanoa, että ei noin voi tehdä.

Se ei petä joka saa... Luuletteko oikeasti että on ok antaa vain silloin tällöin kun huvittaa. Kyllä se mies siinä mukana kulkee, mutta taatusti seksin hakee muualta. Niin teen minäkin. Mies 36v

No tämän aamuisten aloitustesi perusteella pallisi sijaitsevat aivojesi tilalla. Eli olet miesten alinta kastia ja pelkkää saastaa.

Vierailija
22/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käräyttäisin, menettäisi eräs mies maineensa ja suhteensa tyttäriinsä. Hänen onnekseen en ole kostaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä avoin suhde kommentit ovat relevantteja vain siinä kohtaa, kun suhteen jokainen, myös kolmas tai neljäs tai viides osapuoli tietävät pelin hengen. Muu on valehtelua.

Ja lapset on huono syy pysyä yhdessä. Lapset aistivat 150 % enemmän kuin me aikuiset kuvitellaan.

Vierailija
24/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käräyttäisin, menettäisi eräs mies maineensa ja suhteensa tyttäriinsä. Hänen onnekseen en ole kostaja.

Oletpa todella hieno, ylevä ja luotettava ihminen.

Vierailija
25/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkö olekin. Minulla olisi täysi syy kostaa. Perusteluja asialle kyllä löytyy mittavasti. En kosta silti. Antaa karman hoitaa hommansa.

Vierailija
26/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttäminen olisi tosi kivaa, mutta ei oikeamielistä. Et tiedä suhteen kaikkia yksityiskohtia ja puuttuminen jonkun parisuhteeseen voi kääntyä sinua vastaan. Oletkin se syntipukki, joka pilasi "hienon" suhteen.

Jos olisin sinä ja tuollaisella energialla varustettu kontaktoisin itse pettäjää. Kertoisin, mitä mieltä  olen ja miten sitä pettämistä seuraa puolet kylän väestä. KOkisin, että olen ainakin tehnyt sen mitä pystyn.

Vierailija
27/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä asiallinen, nimetön viesti.

Mitä mieltä oikeasti olette nimettömän viestin lähettämisestä? Onko se todella alhaista?

Ei ap

En minä ainakaan osaa nähdä mitään alhaista. Minua on petetty ja olisin ollut iloinen tällaisesta viestistä. Paljon kurjemmalta tuntuu ajatus, että joku/jotkut tiesi, mutta eivät pitäneet minua kertomisen arvoisena.

Vierailija
28/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi viesti tietenkin.

Vierailija
29/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää lähinnä seurata vierestä kusetus ja mies elelee kukkona tunkiolla kun nainen kuvittelee elävänsä aivan tavallisessa parisuhteessa. Lähinnä pistää vihaksi epäoikeudenmukaisuus. Tekee mieli antaa opetus. Vähän sama, kun näät että jotain kiusataan, niin kai siitä ruukataan sanoa, että ei noin voi tehdä.

Se ei petä joka saa... Luuletteko oikeasti että on ok antaa vain silloin tällöin kun huvittaa. Kyllä se mies siinä mukana kulkee, mutta taatusti seksin hakee muualta. Niin teen minäkin. Mies 36v

Ilmeisesti et ole riittävän hyvä panomies, kun et saa omaa naista kuumenemaan. Hetken jännityksen tarvitset avustajaksi, jotta seksiä edes irtoaa. En kauheasti kehuskelisi asialla.

T: sinkkunainen

Silti annat minulle aina uudestaankin ja haluat että käyn luonasi säännöllisesti. Käyn monenkin luona. Mies 36v

Vierailija
30/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat käräyttää pettäjän? Oma lehmäkö ojassa? Vai koetko olevasi ylin moraalinvartija?

Siellä taitaa olla pettäjä äänessä ;-) Se koira älähtää...

En vielä. Harkinnassa on kun mies pihtaa.

Vierailija
31/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä oikeasti olette nimettömän viestin lähettämisestä? Onko se todella alhaista?

Ei ap

No jos viestissä on tarpeeksi asiaa niin ei ole alhaista.

Vierailija
32/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkö olekin. Minulla olisi täysi syy kostaa. Perusteluja asialle kyllä löytyy mittavasti. En kosta silti. Antaa karman hoitaa hommansa.

Selkäänpuukottaja ansaitseekin selkäänpuukotusta,

Vierailija
33/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensaa ja tulitikut. Toimii.

Vierailija
34/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kannalla olen minäkin. Itse arvostaisin mieluummin tällaista hienovaraista lähestymistä, enkä haluaisi, että heti läväytetään esim jotain miehen lähettämiä pervoiluviestejä tiskiin. Saisi aikaa sulatella asiaa ja ottaa sitten asiasta lisää selvää ajan kanssa. Ja käräyttäjän omatunto kuitenkin saa helpotuksen, että tarvittava tieto on kerrottu ja pallo on petetyllä. 

Vierailija
35/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et ole riittävän hyvä panomies, kun et saa omaa naista kuumenemaan. Hetken jännityksen tarvitset avustajaksi, jotta seksiä edes irtoaa. En kauheasti kehuskelisi asialla.

T: sinkkunainen

Silti annat minulle aina uudestaankin ja haluat että käyn luonasi säännöllisesti. Käyn monenkin luona. Mies 36v

Lapsellinen provoilija mielikuvitusmaailmassaan.

-eri

Vierailija
36/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap

No jos viestissä on tarpeeksi asiaa niin ei ole alhaista.

Tämä. Pitäisi olla sellaiset tunnistetiedot, yksityiskohdat tai tapaamisajat tai jotain, ettei mies voi selittää, että joku hullu häntä vainoaa ja lähettelee tällaisia päättömyyksiä. Ystävälleni kävi juuri näin, tuli nimetön vihje, ja miehensä sai kuin saikin puhuttua ystäväni uskomaan, että häntä vainoaa joku hullu, joka haluaa pahaa hänelle ja perheelle.

Vierailija
37/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinuskin käry kyllä käy korttelissa nenään jo perässä huutamisen kautta.

Vierailija
38/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaisin ehdottomasti kuulla, jos mieheni tekisi tällaista. Mutta ilmiantajan pitäisi olla varma asiastaan.

Vierailija
39/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sanotaan kiusatulle? Koska sitähän sinä nyt suunnittelet, kärsimyksen tuottamista petetylle eli syyttömälle. Mene sanomaan sille pettäjälle, että olet Ylin Moraalipoliisi ja aiot anonyymilla viestillä tuhota hänen vaimonsa elämän. Et uskalla? Niin arvelinkin,

Vierailija
40/129 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta haluaisin ehdottomasti kuulla, jos mieheni tekisi tällaista. Mutta ilmiantajan pitäisi olla varma asiastaan.

Minä tekisin ilmiantajan elämästä helvetin. Selvittäisin hänen nimensä ja tekisin hänet somessa naurunalaiseksi.

Ja aivan turha lällättää, että olisin pettäjä. En ole. Olen ihminen, joka ymmärtää olla puuttumatta muiden ihmisten asioihin. Jos ap haluaa puuttua asiaan niin ainoa, jonka kanssa hänen kuuluu puhua, on pettäjä itse. Mennä kertomaan pettäjälle tietävänsä asiasta ja kertoa mielipiteensä siitä. Mutta siihen hänestä ei ole, koska hän on reppanapaska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi