Miten käräyttää pettäjä
Niin. Miten käräyttää pettäjä. Siten ettei saa itse vihoja niskoilleen, mutta ei vain vihjaamalla vaimolle epämääräisesti, asia pitäisi jotenkin todistaa.
Kommentit (129)
Juuri tässä ideoita kyselen. Viestit? Kuvankaappaus? Vai vihjata koska mies on tapaamassa tätä toista? Mitä pitää olla että uskoo?
Tuttavalle lähetettiin kerran viesti feikistä fb-tilistä, että miehensä pettää, ja sen naisen nimi, kenen kanssa. Tuttava ensin suuttui tästä miehelleen, mutta kun viesti oli tullut nimettömästä lähteestä, uskoi lopulta miehensä selitykset. Minä taas ensin en olisi uskonut miehensä pettävän, mutta kun kuulin, kuinka oli reagoinut, ja mitä selitykset olivat, luulen että vihjaaja olikin oikeassa.
Joku joka on pettänyt puolisoaan sinun kanssasi vai joku joka pettää jonkun toisen kanssa? Ensimmäisessä tilanteessa sulla varmaan on ihan viestejä yms. todisteita. Lähettäisin kuvakaappauksia viesteistä ja puhelutiedoista ihan omalla nimelläni.
Jos todisteita ei olisi, kertoisin silti. Jos petetty päättäisi siitä suuttua niin kaikessa rauhassa vaan. Ei vaikuta minun elämääni, mutta omatuntoni olisi puhdas.
Miksi haluat käräyttää pettäjän? Oma lehmäkö ojassa? Vai koetko olevasi ylin moraalinvartija?
Mut jos käräytät niin kärsit siitä kovemmin kuin luuletkaan.
Pettämiseen on syy. Joskus myös lupa. Ei kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat käräyttää pettäjän? Oma lehmäkö ojassa? Vai koetko olevasi ylin moraalinvartija?
Siellä taitaa olla pettäjä äänessä ;-) Se koira älähtää...
Ärsyttää lähinnä seurata vierestä kusetus ja mies elelee kukkona tunkiolla kun nainen kuvittelee elävänsä aivan tavallisessa parisuhteessa. Lähinnä pistää vihaksi epäoikeudenmukaisuus. Tekee mieli antaa opetus. Vähän sama, kun näät että jotain kiusataan, niin kai siitä ruukataan sanoa, että ei noin voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mut jos käräytät niin kärsit siitä kovemmin kuin luuletkaan.
Miten? Minulle liki vieras ihminen pahimmassa tapauksessa suuttuu minulle? Ja "menettäisin" pettävän miehen. En ole aloittaja mut kyllästynyt erään varatun valheisiin. Ja tällä miekkosella ei kyllä ole lupaa. Enkä halua kyseistä miestä itselleni, haluaisin vain päästä eroon hänestä, olisiko tämä hyvä keino. Suuttuisivat molemmat minulle ja saisin olla rauhassa. Olen nimittäin yrittäny pistää suhdetta poikki aika monta kertaa, mutta mies osaa aina luikerrella takaisin.
Miksi käräyttäisit? Eiköhän tuo ole pariskunnan keskinäinen asia eli on joko syy tai lupa käydä vieraissa. Varmaan asia ajastaan selkeää toisellekin osapuolelle kunhan aika on kypsä siihen. Voi olla että nyt pettäjä ei vielä ole halunnut kertoa petetylle että on aikeissa erota esim. pienten lasten vuoksi. Joillain pareilla taas on avoin suhde eli saa käydä vieraissa. En pidä niitä hyvinä tapoina mutta kullakin tapansa hoitaa asiat. Mielestäni jos suhde ei toimi ja lapset pieniä niin voi jo katsella uutta puolisoa jos sellaisen aikoo ottaa mutta pitää kertoa asiasta toisellekin osapuolelle jotta molemmat ovat tilanteen tasalla. Ihan pikkulapsivaiheessa ei ole hyvä hetki erota, murrosikäistenkin kanssa pitää vielä pitää välillä yhteyksiä ja käydä yhdessä esim. päiväreissuilla, jotta lapsilla on molemmat vanhemmat lähellä edes ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä asiallinen, nimetön viesti.
Mitä mieltä oikeasti olette nimettömän viestin lähettämisestä? Onko se todella alhaista?
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lähinnä seurata vierestä kusetus ja mies elelee kukkona tunkiolla kun nainen kuvittelee elävänsä aivan tavallisessa parisuhteessa. Lähinnä pistää vihaksi epäoikeudenmukaisuus. Tekee mieli antaa opetus. Vähän sama, kun näät että jotain kiusataan, niin kai siitä ruukataan sanoa, että ei noin voi tehdä.
Se ei petä joka saa... Luuletteko oikeasti että on ok antaa vain silloin tällöin kun huvittaa. Kyllä se mies siinä mukana kulkee, mutta taatusti seksin hakee muualta. Niin teen minäkin. Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei petä joka saa... Luuletteko oikeasti että on ok antaa vain silloin tällöin kun huvittaa. Kyllä se mies siinä mukana kulkee, mutta taatusti seksin hakee muualta. Niin teen minäkin. Mies 36v
Kyllä muuten pettää. Ex sai aina kun halusi, petti silti. Siksi onkin ex.
Oli tosi vaikeaa nähdä ystävän mies baarissa pussailemassa ja kävelemässä käsi kädessä exänsä kanssa. En saanut suutani auki ystävänäni myohemmin nähdessäni enkä pystynyt katsomaan häntä silmiin. Oli koko ajan olo, että on epärehellinen ystävälle salailun vuoksi. Parin viikon päästä en enää kestänyt ja kerroin ystävälle. Erohan siitä tuli. Nykyään molemmilla pitkät uudet parisuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et ole riittävän hyvä panomies, kun et saa omaa naista kuumenemaan. Hetken jännityksen tarvitset avustajaksi, jotta seksiä edes irtoaa. En kauheasti kehuskelisi asialla.
T: sinkkunainen
Lähetä asiallinen, nimetön viesti.