Miksi jotkut miehet yrittävät tahallaan saada naiselle huonon itsetunnon?
Luulevatko että sillä saavat naisen nalkkiin,kun nainen luulisi ettei kelpaa muille?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Moni mies ja miksei nainenkin,mutta varsinkin miehissä löytyy sellaisia jotka tarvitsivat pikemminkin terapiaa kuin parisuhteen. Moni luulee että se toinen osapuoli jotenkin korjaa kaiken ja moni mieskin on sen takia yhdessä toisen kanssa kunhan on vaan joku.
Liian paljon moni kuvittelee oikeasti,että kunhan on jonkinlainen parisuhde niin itsetunto korjaantuu ja elämä hymyilee.
Tämä on totta.
Ja siinähän se vika olikin, kun et kitissyt. Olet siis jonkinlainen miellyttäjä ja naiset kyllä tietää, ettei oikea parisuhde voi koskaan olla täydellinen ja pelkkää hattaroilla pomppimista. Sinunkin olisi pitänyt tuoda omia ajatuksiasi ja kritiikkiä esille suhteesta ja kun sitä ei tapahtunut, niin se ärsytti naista. Että siinäpä ukko josta ei saa taas mitään irti.[/quote]
Tekee mies niin tai näin ei se kelpaa naiselle kuitenkaan
Tuollainen mies yrittää saada naisen epätoivoiseksi, jotta tämä kelpuuttaisi tuon kyseisen miehen. Varsin julmaa toimintaa, mutta aika yleistä miehille.
Huono itsetunto, heikko moraali, ikävä luonne.
Huono itsetunto, heikko moraali, ikävä luonne.
Kaikenlaisia pipipäitä sitä onkin.
Olen alkanut epäillä, että olen itsekin jossain kirjolla. Joskus sanon mielestäni ihan neutraalin ja loogisen asian ja ihmettelen, kun toinen suuttuu ja loukkaantuu. En minä tahallani halua mitään pahaa toiselle.