Kaverin mielestä he ovat supersiivoojia.
Hän jaksaa puhua asiasta jatkuvasti. Kuinka mieskin siivoaa töistä tultuaan jos on jäänyt roskia lattialle eikä kotiäiti ole jaksanut siivota. No, anteeksi, mutta meillä on siistimpää kuin heillä. Kävin heillä lasten kanssa vessassa ja meinasin jo siellä oksentaa. Kusi haisi, potta ihan ruskeankeltainen, pönttö haisi, kalkkeutunut ja syvässä liassa oleva käsienpesuallas ja mikä pahinta, limaiset ja löllöt käsipyyhkeet, hyi h*tti.
Seuraavalla kerralla kun taas uhoaa että he kun ovat tällaisia himosiivoojia niin mä nasautan jotain. Niin ja kaksi kertaa ollaan saatu oksennustauti heiltä joka oli jo selätetty viikko sitten, eli heidän likaisilta pinnoiltaan tarttunut, hyi!
Heillä on kaksi lasta, meillä kolme.
Kommentit (4)
Jos tämä on totta, niin hyi helvetti! Siivoan työkseni ja olen nähnyt kaikenmoisia huusholleja, siistejä ja likaisia koteja.
Kukin tyylillään, ei siinä mitään, mutta mua ällöttää myös joidenkin paskaiset vessat.
Ja kyllä, kiinnitän aina huomioni vessan siisteyteen. Se vaan kertoo aika paljon...
En silti koskaan ääneen arvostele toisten koteja. Mielessäni kuitenkin ajattelen, miten jotkut voivat elää lian keskellä...
... Älkää menkö kylään... Siivotkaa omat kotinne...
Jos oksutauti ollut norovirusta, se tarttuu sitten pinnoilta parikin viikkoa. Ei kukaan pysty jokaista lelua putsaamaan taudin jälkeen. Eli älä vieraile pariin viikkoon paikoissa joissa on ollut mahatautia!
Kaverisi voisikin siinä hetkessä ilmoittaa, että "tervetuloa meille siivoamaan!".
Provoilet tai sitten vain olet tyhmä. Tyhmä menee uudestaan ja uudestaan paikkoihin, joista ei pidä, joissa sairastuu, joita inhoaa ja tapaa ihmisiä joita halveksii.