Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva (tuleva) teiniäiti vastailee kysymyksiin :)

Vierailija
27.06.2014 |

Niin siis jos joku nyt jotain haluaa kysyä :D.

- Rosa

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:19"]

Minkä ikäinen olet nyt ja minkä ikäinen silloin kun lapsi syntyy?

[/quote] Nyt oon 17v, kuten myös sillon kun lapsi syntyy, mutta täytän samana vuonna 18v :).

- Rosa

[/quote]

No mikä helvetin teiniäiti sä sitten olet? Tai no olethan sä jos itse niin koet mutta itsekin tulin raskaaksi ollessani 17 ja synnytin kylläkin ollessani 18. Kukaan ei ole ikinä, IKINÄ, verrannut mua teiniäitiin koska olen hoitanut hommani hyvin ja kypästi enkä ole itsekkään ajatellut itseäni teiniksi, vaan saman vertaiseksi kaikkien tuntemieni äitien kanssa. Kunnioita itseäsi niin muutkin tekevät niin. Jos leimaat itsesi teiniäidiksi niin olet sitä sitten lopun ikääsi eikä kukaan ota sinua tosissaan. Ja siis oikeesti... 17 ei ole enää teini, varsinkaan 18, jonka täytät lapsen synnyttyä.

[/quote] Otsikko on tarkoituksella vähän provosoiva mutta joo, sulla on pointti tossa sun viestissä :).

- Rosa

Vierailija
182/184 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 00:07"]

Muista sitten, että kasvatat, ruokit ja hoidat itse naperosi, etkä lykkää vanhempiesi hommaksi.

[/quote] Toki... Äiti ja mummi kun ovat kaksi eri asiaa :).

- Rosa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jotka laitoitte kivoja viestejä, tsemppasitte ja annoitte hyviä vinkkejä :).

Te jotka olette sitä mieltä että tilanteeni on ihan tuhoon tuomittu. Oikeastikko teidän maailmankuva on niin kapea ettei siihen mahdu eri ikäisiä äitejä? Teiniäiti ei koskaan automaattisesti tarkoita samaa kuin huono äiti jonka elämä tulee epäonnistumaan. Toki on olemassa niitäkin tapauksia mutta miten ihmeessä te voitte tietää että minä tulen olemaan yksi näistä äideistä? Aivan, ette mistään.

Teille taas jotka olitte aivan varmoja että poikaystäväni tulee hylkäämään minut ja vauvan haluan sanoa sen verran että yhtä lailla teidän miehenne voi jättää teidät. Elämä on sellaista ettei ikinä tiedä mitä tulee tapahtumaan, joten erot on ihan luonnollisia ja mahdollisia, siitä huolimatta on turha povata sitä etukäteen tuleeko se ero vai ei. Jos tulee niin sitten tulee. Yksi asia on kuitenkin varma, tulen rakastamaan lastani niin paljon ettei minua pelota edes se että jään lapsen kanssa yksin. Silläkin uhalla haluan antaa tälle pienelle elämän ja tehdä siitä mahdollisimman hyvän, tuli se olemaan miten vaikeaa tahansa, tuli se repimään paikkani miten pahasti tahansa, silti!

Ps. Kirjoitin tämän puhelimella, joten kirjoitusvirheitä varmaankin on.

- Rosa

Vierailija
184/184 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ihan ymmärrä kun täällä puhutaan löysästä värkistä joka nyt vaivaa selvästikkin montaa naista..

Totuushan on se, että lantiopohjalihakset on kaiken a ja o. Jos nainen ei sen vertaa omasta kehostaan tiedä niin huonosti menee :D niitä lihaksia käyttämällä sekä oma että miehen nautinto on taattu. Ja jokainen voi harjoittaa näitä lihaksia vaan löhöömällä siinä sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme