Mitä OIKEASTI toivoisit vieraiden tuovan tullessaan?
...siis ns. "kohteliaisuuslahjana" sen väsyneen viineripitkon sijasta?
Itse kiljuisin riemusta jos joku ymmärtäisi tuoda marjoja, hedelmiä tai salaattiaineksia. Söisin mieluusti useammin kaikkea ihanaa tuoretta, mutta en kertakaikkiaan raaski ostaa enempää kuin ihan pakolliset tuoreosastolta. Myös kahvi on aina tervetullutta.
Mitään en tietenkään odota kenenkään tuovan, mutta jos nyt ajatellaan että mitä toivoisi, jos jotain tuodaan.
Kommentit (63)
Ilahdun kukista, mustaherukkamehusta, tuoreista vadelmista, nektariineista, jäätelöstä, ruisleivästä tai karviaisista.
Alkoholia en käytä, joten viinipullot kiikutan naapuriin. Kahvia en juo, joten paketit vanhenevat kaapissa.
Mieluiten tapaan ystäviäni kaupungilla.
Leivoksia ja pullaa ja mitä ikinä :D oi kunpa toivivatkin. HeVi-puolen tuotteet oisi inhoja, en oikein pidä etenkään salaateista.
Mut joo, tarkennuksena voin kyl lisätä et leivonnaiset ja muut herkut on harvinaisia mulla, olen keliakikko ja monet parhaat gluteenittomat oullat sun muut on hävyttämän kalliita... lempiherkkuni on mustikkavanilijapullat. Neljän pullan pakkas melkein vitosen verran maksaa.
Vaan ainoa joka mua noin hemmottelee on vanhemmat... :) ne aina käydessä/tullessa tarjoo nimenomaan leivonnaisia, kun saan niitä harvoin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:02"]Kaksi norsua ja kirahvin.
[/quote] Vähän vielä apinoita kyytipojaksi, niin ai että!
[/quote]
Repesin tälle ihan täysin :D
[/quote]
Sanopa muuta. Mulle lävähti eteen oikein elävä mielikuva, jossa isoja eläimiä varovasti otetaan alas valtavan kuljetusajoneuvon lavalta ja pienet, iloiset apinat hyppelevät innoissaan ympärillä. Muutama naapurikin on jo koontunut aidan taakse...