Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan v***un NOLOO!!!!!!!!

Vierailija
23.08.2006 |

Tää kuulostaa joltain urbaanilegendalta mutta tapahtui mulle oikeesti tänään, mua hävettää edes kirjoittaa.... Menin käymään kyläkaupassa ja kaverini jäi lasten kanssa autoon. Jätin autoni postin pakettiauton viereen sitten. Katsoin ettei missään näy ketään ja ajattelin vähän pilailla kaverin kanssa (joo, meillä on vähän omintakeinen huumorintaju) ja koputin auton konepeltiin ja sitten vilautin persettä kaverille. Mulla on aikas runsas perse (housukoko 46) joten ei niitä kaikkein kauneimpia. Kaveri avas oven ja huus " lisää!" Näytin toistamiseen persettä sille vielä kaupan ovelta. Kun tulin takas niin kaveri hirnui hulluna. Siinä postin pakettiautossa oli joku nuori jätkä syönyt jäätelöä ja siis ihan lähietäisyydeltä nähnyt KAIKEN, oikeen aitiopaikalta!!!!! Jumalauta MUA HÄVETTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kehtais!

Vierailija
2/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti kyl lasten aikana tollasia vilautusjuttuja tee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se ei ollut miehen entinen koulukaveri kuitenkaan! Oli katsonut kaveriani ja sitten jäänyt tuijottamaan se mies. Siis tää häpeä on edelleen ihan kamala kun tuo mun persus ei oikeasti ole kaunista katseltavaa..... Lapset oli takapenkillä ja saattoi ne nähdä mutta ei se mitään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän