Olisiko tällainen mies kiva puoliso?
-tekee joka arkiaamu aamupalat ja jelppii sinua, jos sinulla on kiire esim. pakkaamalla sulle eväät mukaan
-pesee pyykkiä
-tiskaa
-pussailee ja halailee
-keittää iltapäiväkahvit valmiiksi, jos tulee aikaisemmin töistä
-on hyvä sängyssä
-kuuntelee ja juttelee mielellään kaikesta mahdollisesta
-ei ryyppää oikeastaan koskaan
-hieroo hartioita iltaisin
-kokkaa ja leipoo kanssasi
jne.
Minulla on tällainen mies. Olisko kiva?
Kommentit (44)
Huonoja puoliakin löytyy, mutta en koe niitä rasittaneena, kun kaikki yleisesti toimii niin hyvin välillämme. Kyllä hänkin välillä piereskelee ja saattaa joskus olla huono kertomaan omista asioistaan minulle. Puhumalla on tästäkin selvitty. Ei hän ole täysin virheetön, mutta ei kai meistä kukaan ole.
Mitään suurempaa "mätää" en ole hänessä vielä huomannut. Ap
Ihanaa, Tämä vahvistaa päätöstäni erota "ihan kivasta" miehestä. Olen siis jo eronnut ja kyllä kannatti. Mieluummin olen ilman kuin jonkun aika kivan kanssa, jossa puutteita riittää.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:40"]Oletko nyt epävarma ja kysyt meiltä, että pitäisikö sinun huolia tuo mies puolisoksi? Mikä sun pointti oli siinä, että kysyt olisiko kiva? Kiva kelle? Sinulle vai saako sen tulla hakemaan kuka vaan muukin?
[/quote]
Mietin vaan, miksi niin monet tyytyvät juntteihin/vaimonhakkaajiin/känniördääjiin jne., kun olisi parempaakin tarjolla. Halusin avata silmänne tällä!
[/quote]
Perus AV-mamma vaan tyytyy juopottelevaan luuseriin, jolle vaimo on tärkeyslistalla jossain sijojen 35-100 tuntumassa. Minä välillä luen ihan suu ihmetyksestä auki tämän palstan keskusteluita, joissa naiset kertovat miten paskasti mies kohtelee, eikä asialle tehdä muuta kuin vuodatetaan AV:lle. Siedetään vaan. Naiset eivät arvosta itseään tarpeeksi. Enkä nyt tarkoita, että miehen pitäisi paapoa ja palvella, mutta molemmin puolinen kunnioitus, tasavertaisuus ja läheisyys on tärkeää.
Itsellä aika samanlainen mies, enkä muunlaista huolisikaan. :) Monesti myös ihmetellyt, miksi jotkut naiset sietävät miestä, joka ei esim. auta kotitöissä tai jonka kanssa ei voi keskustella tai joka on huono sängyssä. :/
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:25"]
-tekee joka arkiaamu aamupalat ja jelppii sinua, jos sinulla on kiire esim. pakkaamalla sulle eväät mukaan
-pesee pyykkiä
-tiskaa
-pussailee ja halailee
-on hyvä sängyssä
jne.
[/quote]
Et kai vaan seurustele mun miehen kanssa? ;)
Muuten olis kiva, mutta leivontaan en antais osallistua, enkä pyykkeihin. Haluan myös, että mieheni juo alkoholia enemmän kuin harvoin.
Tuli mieleen tämä ja ajattelin lauantain ratoksi taas mainostaa teille, että kunnollisia ihania miehiä on olemassa.
Ei. Mä juon muutenkin liikaa kahvia, että en yhtään tykkäis jos sitä ois pyytämättä keitetty vielä työpäivän jälkeen.
-pesee pyykkiä
-tiskaa
-pussailee ja halailee
-on hyvä sängyssä
jne.
[/quote]Juu! Koska minulla myos! Ne olivat puutostilassa suomessa joten loysin tuollaisen loistavan toiselta mantereelta!
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:27"]
Muuten olis kiva, mutta leivontaan en antais osallistua, enkä pyykkeihin. Haluan myös, että mieheni juo alkoholia enemmän kuin harvoin.
[/quote]miksi pitaisi juoda alkoholia???
Jotta vaimon mielenkiinto pysyy vuosia tai jopa vuosikymmeniä yllä, tarvitaan muutakin: hyvä ulkonäkö/karismaattisuus, sopivasti särmää, luovuutta ja erityisiä kykyjä.
Kivalta kuulostaa. Minulla on myös hyvä mies. Hoidetaan yhdessä kotia ja ensisijaisesti lapsia. Seksi on hyvää, silloin kun sitä on. Keittää kahvit. On temperamenttinen. Tuo kukkia. Katsoo telkkaria. Hoitaa astiat ja usein tekee ruuan. Ruuanteko varmaan fifti-fifti. Minulla pyykkäys. Juo joskus. Kunnon kännejä oikeestaan ei. Aiemmin joimme enemmän. Nykyään tosi vähän. Paremmalta tuntuu näin. Hänelle on hyvä puhua. Osaa ottaa kantaa ja olla ottamatta kantaa. Osaa kannustaa. Hänen kansaan voin olla oma itseni ja hän rakastaa minua tällaisena. Ja minä rakastan häntä hänenä itsenään. Aina ei ole fiilis ihana onni. Välillä ärsyttää. Luottamus on. Ja perusonni.
Itsellä tuollainen vaimo, enkä muunlaista huolisikaan. :) Monesti myös ihmetellyt, miksi jotkut miehet sietävät naista, joka ei esim. auta remonttihommissa tai jonka kanssa ei voi keskustella tai joka on huono sängyssä. :/
Kuulostaa mun mieheltä, joskaan omani ei ole kovin keskustelevaa sorttia eikä aina tajua keittää mulle teetä / ojentaa kuppia tms. :)
Mulla on samat kriteerit täyttävä mies tossa viereasä, eivät siis aivan vielä ole sukupuuttoon kuolleet :D
-pesee pyykkiä
-tiskaa
-pussailee ja halailee
-on hyvä sängyssä
jne.
[/quote]
Minä olen tuollainen mies, poislukien että viinaksia tulee viikonloppuna otettua. Mutta kun kerran ei vaimoa haittaa, so what?
Huonoja puoliakin löytyy, mutta en koe niitä rasittaneena, kun kaikki yleisesti toimii niin hyvin välillämme. Kyllä hänkin välillä piereskelee ja saattaa joskus olla huono kertomaan omista asioistaan minulle. Puhumalla on tästäkin selvitty. Ei hän ole täysin virheetön, mutta ei kai meistä kukaan ole.
Mitään suurempaa "mätää" en ole hänessä vielä huomannut. Ap