Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LÄSKIT MAMMAT

Vierailija
27.06.2014 |

Suomalaiset mammat lopettavat liikunnan jo raskauden alkuviikkoina (jos ovat edes ennen harrastaneet). Raskauden tekosyyllä on on hyvä "ottaa rauhallisesti" sohvalla maaten, syöden "kahden edestä" herkkuja. Suomalaisista mammoista on aivan normaalia lihota 20 kiloa tuona raskauden aikana, eikä noita "raskauskiloja" saada koskaan enää tiputettua. Sitten läskinä lörttövittuna ihmitellään, että miksi miestä ei enää seksi kiinnosta? Tänne palstalle asti tullaan kyselemään, että mikä siinä miehessä on vikana, kun ei enää seksi kiinnosta?

Suomalaisille norsumammoille hieman esikuvaa, että kuinka raskaus ei voi olla tekosyy liikkumattomuudelle ja läskistymiselle:

http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1288707387326.html?ref=rss

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. tälle läskille, jota voit tarkkailla prismassa lasten kanssa, raskauskiloja on tullut keskimäärin 14, joista synnärille on jäänyt 4-6. Imetys on vienyt vauvan ensimmäisten kuukausien aikana alle lähtöpainon ennen raskautta ja vuosi synnytyksestä on saatu urheilulla ja SYÖMÄLLÄ pari lisäkiloa, että vanhat raskautta edeltäneet vaatteet ei roikkuisi päällä. Sellaista se on täällä. Siinä sulle ap kaikki suomalaiset äidit on läskejä-faktaa. On se jännä, kun mun kaveritkin on aina lasten perässä juostessaan vaan hoikkia kuin mitkä.

Vierailija
22/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi läski ap joka ei onnistunut laihduttamaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap. Mä hyllyin tänään prisman hyllyjen välissä!  Näitkö? Tuu enskerralla käsikynkkään, tai voit kyllä halutessasi kävellä perässä ihan liki mun peppua niin saat tarkastella tarkemmin empiiriseen tutkimukseesi :-) Mä ihmettelin että miks sä seurailet mua vaivihkaa, kyl mä näin mitä sä tuijottelin, onhan se aika muhkee ;-D

Vierailija
24/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap lapseton kalja maha juoppo joka huomaa ettei naista tuu saamaankaan. Kyllä sinne synnärille niitä kiloja Aika paljon voi jäädä. Ja miks juuri synnyttäneen äidin pitäs lähtee lenkkeileen kun se kaikki aika ja jaksaminen menee siihen vauvaan. Sitä kerkee ne läskit sulattaa sitten kun vauva on taapero tai vanhempi ! Ja sinä joka väitit olevan kätilö niin en kyllä uskois. Aika lapsellinen ja tyhmä olet jos et tiedä että hyvin mahdollista jäädä 20 kg sinne synnärille.

Vierailija
25/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla putosi paino parissa päivässä synnärillä n. 16 kg. N. 5-6 kg oli vauvaa, lapsivettä, istukkaa yms ja 10 kg turvotusta.

Vierailija
26/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotain ihmistä voi toisten läskeys tai laihuus noin kiinnostaa?! Pitäkää huoli vain ja ainoastaan omista läskeistänne ja luistanne. Perkule.

Vierailija
27/27 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:41"]Törkeää vaarantaa lapsen terveys tuolla tavalla! 

[/quote]